Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: extra bed jametic  (gelezen 3524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vdzwaag

  • Gast
extra bed jametic
« Gepost op: april 25, 2010, 08:45:24 am »

Hallo,

Wij hebben sinds kort een Jamet Jametic (model 2010)
Wij willen in het zit gedeelte nog een bed maken.
Kan iemand ons vertellen of het (goed) mogelijk is om met opgemaakte bedden de vw in te klappen?
Ik begrijp dat dit ook afhangt van de diktr van je matrassen, maar heeft iemand hier ervaring mee waar zo'n beetje de grens ligt en de vw toch nog goed in is te klappen?
Alvast bedankt,
Arjan



« Laatst bewerkt op: april 25, 2010, 09:43:47 am door marcel.s »
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:extra bed jametic
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2010, 09:48:03 am »

is dat nou niet zonde ,een nieuwe vouwwagen ,om te turnen met een extra bed?

misschien een optie om een vakantie zonder extra bed, maar met een veldbed in de tent te kamperen, en dan goed bedenken of het wel nodig is.

ik vind het wel zonde ,in principe heb je een vouwwagen die niet aan je wensen voldoet aangeschaft.

denk ik, maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben  ;)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:extra bed jametic
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2010, 11:49:53 am »

Bij de nieuwe jametic 2010 kon je ook een extra bed met lattenbodem aanschaffen voor ik meende tegen de 500 Euro. Is opklapbaar zodat je ook makkelijk bij de laadruimte kan. Trouwens als er maar 1 persoon slaapt zou ik gewoon een luchtbed in het gangpad leggen. Onze dochter slaapt lekker onder de vw in het tentje wat bij onze Jametic 2010 werd geleverd. Dus hadden wij deze optie niet nodig. Maar met wat creativiteit zal het je wel lukken om met een stevig paneel op  de bankjes te leggen een 2 persoons bed te maken. Het bed zou moeten kunnen blijven zitten. En probeer het anders gewoon uit, leg een paar planken op de bankjes, leg er een matras op ter dikte van wat Jamet levert en klap de boel dicht, weet je het snel.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

pronk01

  • Gast
Re: extra bed jametic
« Reactie #3 Gepost op: april 29, 2010, 09:53:11 pm »

Op marktplaats (http://link.marktplaats.nl/337974262) staat deze foto. Ik vond het wel slim bedacht...  8) 8)
Gelogd

Kijkmaar

  • Gast
Re:extra bed jametic
« Reactie #4 Gepost op: juli 07, 2010, 01:03:35 pm »

We hebben sinds kort ook een Jametic (2003). Zelf een plank op maat laten zagen voor het extra bedgedeelte en twee matrasjes van 4cm dik laten maken. Voor deze combinatie is het in ieder geval mogelijk dat hij gewoon dichtklapt.
Gelogd

fish

  • Gast
Re:extra bed jametic
« Reactie #5 Gepost op: juli 07, 2010, 08:55:51 pm »

Als wij onze jametic met slaapzakken inklappen staat hij schuin. Veel te dik. Dat is niet echt goed voor de scharnieren. Wij hebben hem snel weer opengeklapt. Nou moet ik wel zeggen dat ik er nog een noppenmatras op heb liggen. Misschien dat het zonder die matrassen wel zou gaan  :?
Gelogd

hanjo

  • Gast
Re:extra bed jametic
« Reactie #6 Gepost op: augustus 15, 2010, 08:44:50 pm »

koop er een zijtentje bij.en rits hem er aan.2 persoons.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal