Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag  (gelezen 26746 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re:berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag
« Reactie #60 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:25:54 pm »

Gasflessen, grondzeil bestek borden, kastjes lampen etc...vergeet je allemaal...maar zo'n 3000 euro aankosten voor de komende 10 jaar zou ik er tellen is incl verzekering, stalling en onderhoud...
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re:berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag
« Reactie #61 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:29:16 pm »

Stalling heb ik niet en de overige spullen tja tel er een 500 voor dan ben je er wel.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Combicamper

  • Gast
Re:berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag
« Reactie #62 Gepost op: september 13, 2011, 08:50:28 pm »

Als je alles wilt berekenen heb je geen leven meer. Kijk naar je auto, een bodemloze put nog erger dan Griekenland. Koop gewoon iets moois en geniet er van. Ik ben net op vakantie geweest in de Provence. Dochter en zoon mee maar ja die zijn ook 19 en 17 jaar. 31 euro per nacht, een dikke 4500 km op en neer plus dagelijkse kilometers. Dan elke dag boodschappen voor 4 volwassenen. Dan zit je zo op 100 euro per dag. Keer 21 en dan alle tol nog. Maar die 3 week 40 graden met alleen zon is het allemaal waard nu ik weer in de regen zit hier thuis in Friesland. Kamperen was vroeger goedkoop vakantie voor iedereen, die tijd is al lang voorbij. Maar zolang ik het nog betalen kan en de zon schijnt zit ik daar niet over in. Lang leve de zon. ;)
Gelogd

timmw

  • Gast
Re:berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag
« Reactie #63 Gepost op: september 20, 2011, 07:21:39 pm »

Het goed te weten dat je ongeveer weet wat het juist allemaal kost maar dat zou mij nu niet doen twijfelen om het nu wel of niet te doen.

als kind altijd met mijn ouders mee geweest met de caravan. Nadien met mijn man enkele keren op hotel geweest en ik moet zeggen dan ga ik toch veeeeel liever op een camping.
Ben blij dat we nu onze eigen vouwwagen hebben gekocht en we volgend jaar met onze kids terug op camping kunnen gaan. Ik doe het dus niet omdat het misschien goedkoper zou zijn als hotel maar gewoon omdat het veel leuk is. :K
Hoop dat mijn kids het net zo leuk gaan vinden als dat ik het heb gevonden!!
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:berekenen kosten van je vouwwagen, wat kost hij per kampeerdag
« Reactie #64 Gepost op: september 20, 2011, 08:35:35 pm »

klapperen is een hobby, en hobbys kosten geld.
Ik wil niet weten wat het uiteindelijk heeft gekost (stiekem weet ik het wel) maar omdat het heeeeerlijk is om in de bosrand of in de duinen een ontbijtje te nuttigen en alle andere zaken prettig ervaar, heb ik het er wel voor over.

De stelling: kamperen uit oogpunt van goedkoop, gaat al lang niet meer op.

neen, lekker genieten en zolang "bruinjte" het kan trekken, blijf ik dit doen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal