Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen  (gelezen 45623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frk

  • Gast
hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Gepost op: mei 22, 2011, 05:50:01 pm »

Omdat ik zo 1,2,3 geen topic hier over vond (zal er gerust wel zijn ::)) had ik een vraagje

Wij gaan met onze 4 kinderen naar Italie toe (8,6 en 2x2 jaar) maar nu willen we kinderen van 2 graag bij de tent houden zonder dat we er continue op moeten letten,zijn er speciale toebehoren te koop zo als bijv.een soort van hekwerk om je kinderen voldoende ruimte te geven maar dan wel in de buurt van de vw??

In eerste instantie zaten we te denken aan een tuigje maar met mooi weer wil je je dat je kinderen ook niet aan doen...

Iemand een idee??
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2011, 06:13:28 pm »

Goeie vraag! Ben me dat stiekem ook al aan het afvragen... Een dure, maar veilige oplossing kun je in elk geval hier vinden :
http://www.traphekjes.nl/contents/nl/d1_Aanbieding_Grondboxen.html.
Ze verkopen ook rolhekken voor de oprit. Met vier (of twee, als je een tentstok in de twee andere hoeken zet) van die dingen heb je ook weer een royale speelruimte. Verder heb ik ergens van Chicco een opvouwbare campingbox gezien, vergelijkbaar met het campingbed. Ik hoor graag hoe jullie het gaan oplossen uiteindelijk!
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2011, 06:45:29 pm »

dit wordt mij niet in dank afgenomen denk ik, maar hier komt ie lekker toch  :H

eerst even vermelden, wij hebben geen kinderen , dus je kunt het mij zeker niet voor de volle  100% kwalijk nemen .

wij hebben honden, en dit jaar gaan we aan het schapengaas.
je duwt een paar pennen in de grond en hop.

verder, je heb van die tuigjes, dan kun je je kind met een wokkel vast zetten, die 2 van 2 zeg maar, en je hebt er geen omkijken naar,doos duplo voor de snufferts en klaar I:


maar zoals ik al zij, sorry voor deze tips. :X
ik denk wel dat het werkt
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: mei 22, 2011, 07:06:36 pm »

opa en oma meenemen.... :O
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: mei 22, 2011, 07:30:36 pm »

dit wordt mij niet in dank afgenomen denk ik, maar hier komt ie lekker toch  :H

eerst even vermelden, wij hebben geen kinderen , dus je kunt het mij zeker niet voor de volle  100% kwalijk nemen .

wij hebben honden, en dit jaar gaan we aan het schapengaas.
je duwt een paar pennen in de grond en hop.

verder, je heb van die tuigjes, dan kun je je kind met een wokkel vast zetten, die 2 van 2 zeg maar, en je hebt er geen omkijken naar,doos duplo voor de snufferts en klaar I:


maar zoals ik al zij, sorry voor deze tips. :X
ik denk wel dat het werkt



van die honden riempjes met zwakstroom  :# :#
maar ik denk dat het toch bij de ouders ligt om om de beurt controle te houden
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.301
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: mei 22, 2011, 07:37:40 pm »

Tja je kunt wel van alles verzinnen maar als ouders ontkom je er niet aan.
In de gaten houden.

We waren trouwens toen we nog buiten het seizoen altijd blij met een camping opa en oma (of te wel ouderen die van kinderen houden)die bij de uitgang van het veldje stonden.
Die stuurde ze dan vaak wel terug of gingen met ze spelen.
En we probeerden een veldje uit te zoeken waar je overzicht kon houden.
Ze waren wat verder weg maar toch altijd in zicht van een ouder.

En even elkaar in de gaten houden zodat niet alle 2 ouders liggen te slapen in het lekkere zonnetje.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

frk

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #6 Gepost op: mei 22, 2011, 07:57:37 pm »

opa en oma meenemen.... :O

hahaha die gaan ook mee maarja die wil je ook niet de hele dag er mee opschepen
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #7 Gepost op: mei 22, 2011, 07:58:48 pm »

wij hadden vorig jaar ergens zon opvouwbare ballenbak gekocht, daar wou onze oudste nog wel in blijven spelen. Dit jaar hebben we een camping geboekt die in ieder geval niet aan het water ligt, en ons plekje ligt direct aan de speeltuin.

 Oplettendheid blijft altijd nodig maar zolang de leuke dingen die er te doen zijn vanuit je tent in de gaten kunt houden scheelt wel een hoop achter de kids aanlopen...
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #8 Gepost op: mei 22, 2011, 08:48:04 pm »

Opvoeden!
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #9 Gepost op: mei 22, 2011, 08:51:50 pm »

Opvoeden!

haha, jij maakt vrienden!!
Natuurlijk doet iedereen zijn best om zijn kinderen goed op te voeden, het valt voor een 2-jarige echter niet mee om altijd maar te luisteren. Is juist een leeftijd waarin ze een beetje hun grenzen gaan opzoeken en verleggen. In een onbewaakt ogenblik kunnen ze zomaar zijn verdwenen - en volgens mij ontkom je er niet aan dat het af en toe gebeurt....
Dus zorg dat je weet waar ze naartoe kunnen zijn, en liefst zorgen dat dit binnen zichtafstand blijft... :-)
En dan op een camping staan met zo min mogelijk gevaren, dus kleine camping (sociaal toezicht is altijd groter op een kleine camping) en in ieder geval niet aan het water gelegen.
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

muis

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #10 Gepost op: mei 22, 2011, 08:54:10 pm »

Opvoeden!
Dat zegt zeker niet alles. Kinderen willen van nature dingen ontdekken.

Wij hebben altijd het geluk gehad dat we naast een speeltuintje konden staan. Ideaal, verder zaten we lekker buiten met de kids in het zicht. We hebben in de vouwwagen een doosje staan met speelgoed dat nooit mee naar huis gaat. Het is elke keer weer leuk omdat ze het niet zo vaak zien. Daarbij een grote zak wasknijpers en een paar auto's, van de wasknijpers kun je vanalles bouwen oa de weg voor de auto's. Strandmatje op de grond en spelen maar :J
Gelogd

Roosje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Taiga
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #11 Gepost op: mei 22, 2011, 09:01:48 pm »

Vooral blijven opletten! En ninderdaad niet te dicht bij het zwembad en andere gevaarlijke plekken op de camping.
Toen onze kids klein waren gingen ze onder het eten in de buggy. En het campingbedje had zijkanten van gaas en diende dus ook als box. Lekker buiten bij de tent, rustig spelen en alles in de gaten houden.
Wij troffen regelmatig wat oudere kinderen die het leuk vinden om met zo'n kleintje te spelen. 
Voor je het weet zijn ze groot en heb je zelf wat meer rust (maar weer andere opvoedingsperikelen...)
Gelogd

gaaf

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #12 Gepost op: mei 22, 2011, 10:02:05 pm »

Wat voor ons heeft gewerkt en een rustig gevoel geeft, zijn van die handige naambandjes. Met een watervaste pen je pleknr, volledige naam van je kind erop en je mobiele nummer. Dit is bij ons een keer nodig geweest omdat onze dochter de verkeerde kant de toiletgebouwen uitkwam.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #13 Gepost op: mei 22, 2011, 10:34:56 pm »

begint denk ik met het uitzoeken van een "passende" camping.

Een camping waar geen auto's mogen rijden (behalve arriveren en vertrekken gasten)
veldjes die niet zijn afgezet met greppel of struiken, je heb goed zicht over het terrein.
zoek een plaats vlakbij een watertappunt (lekker spelen met water en zand, houd de kinderen bezig)
maar vooral zelf afspraken maken wie gaat lezen en wie houdt de wacht of speel mee met de kids

enne, zoek een plek bij een tent met een tiener-meisje, stel jullie voor en vooral de kleine.
Gegarandeerd dat je er een oppas bij hebt......hahaha.
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #14 Gepost op: mei 22, 2011, 10:51:04 pm »

hee, jullie ook een tweeling van 2....wij ook! Druk he :H. 2x NEE 2x VAN MIJ en 2 kindjes die ieder een andere kant op rennen....wie ga je achterna?
Goeie tips wel hier, in ieder geval een overzichtelijk plekje uitzoeken op een veilig terrein, liefst aan een speelveldje en dan je wagen strategisch bij de uitgang van het veldje parkeren. Maar opa en oma mee scheelt ook al een slok op een borrel qua vakantiestress...dus gat gaat vast helemaal goed komen! Geniet van de kids....en remember...ze worden vanzelf 3  :**  ;)
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal