Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen  (gelezen 45622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sadkingbilly

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #105 Gepost op: augustus 31, 2013, 02:21:58 pm »

Wellicht veel te laat maar wij hebben vlak voor we op vakantie gingen twee (ze passen aan elkaar maar het zijn er twee) buitenboxen gekocht en die zijn samen opgezet bijna 3x2 meter. Lekker stevig en Mijn zoon kan er niet uit (al probeerd hij het wel lol) en vaak willen kindjes er wel even bij in. Tenslotte liggen er lekker zachte kleden in en ligt het vol met speelgoed :D

Mocht er iemand interesse hebben kan ik altijd even het merk op zoeken, ze kosten nieuw rond de 100 euro per stuk..

Gelogd

CenC

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #106 Gepost op: augustus 31, 2013, 05:02:43 pm »

Wow, dat is handig...voor onze honden....geen gehannes met lijnen die ze macrameen....
Gelogd

Kotoba

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #107 Gepost op: augustus 31, 2013, 06:52:44 pm »

Idd hadden wij ook. Wij hadden alleen een witte uitvoering  :J
« Laatst bewerkt op: september 06, 2013, 03:56:47 pm door Kotoba »
Gelogd

scholtes

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #108 Gepost op: augustus 31, 2013, 08:13:57 pm »

Hier hebben ze alle 2 een armbandje om met naam en mijn mobiel nummer.
Ze zijn 7 - 5 en 3, nu de 2 oudste gaan normaal niet ver lopen, maar je weet nooit,
maar ons jongste is voor geen haar te vertrouwen  >:( .
Ik wil er wel even bij vermelden dat ze autistisch zijn, dus soms geen besef wat "te ver" is. En ook tientallen keren alles herhalen.
Wel zeg ik dat ik hen moet kunnen zien, en dat zij ons moeten kunnen zien, dus verder dan uit het gezichtsveld mogen ze niet.  Wij gaan wel om beurt koken of afwassen, zodat er altijd iemand de kids in het oog kan houden, maar echt rustig op je gemak zitten kan je niet, je moet ze steeds in het vizier hebben en terugroepen.


Dit zo herkenbaar! Onze oudste zoon heeft ook ASS. en inderdaad ook na 10 x alles herhalen vergeet hij wat de opdracht was.
Pas wanneer er een routine ingekomen is kan hij bepaalde dingen zelfstandig doen.
Een armbandje oid doen we niet ( op de camping ) wij zoeken juist campings uit die erg overzichtelijk zijn  en zeker niet te groot.
Een speeltuintje voor de VW is dan dus ook een must!.
We zijn net een ruime week terug van www.reestdal.nl , deze camping heeft ruime ervaring met kinderen met een extra handleiding.( zie ook het blad balans )
Alles op de camping is aangepast dan wel geschikt voor de kinderen.
Onze kinderen hebben het dan ook heel erg leuk gehad zonder dat wij bang hoefde te zijn dat ze kwijt raakten.
Bij de leiding van de camping zie je ook duidelijk dat ze ervaring hebben. Ivm dat een hoop kinderen "iets"hebben zit je je als ouder ook niet op te vreten als er 1 een driftbui oid krijgt.
Hierdoor hebben wij ook vakantie.
Gelogd

Kotoba

  • Gast
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #110 Gepost op: augustus 31, 2013, 09:42:41 pm »

Ik zou hier toch nog graag een wellicht aardige anekdote aan willen toevoegen die sommige zaken in deze thread misschien een beetje in perspectief zet. Voor zover mij bekend had ik als kind geen noemenswaardige psychologische bijzonderheden. Toen ik een peuter (of kleuter, daar wil ik vanaf zijn) was, kreeg ik op het strand bij Rockanje vóór het eten de simpele opdracht even mijn handen af te spoelen bij de vloedlijn en meteen weer terug te komen. 20 meter loodrecht naar zee en weer 20 meter loodrecht terug naar het oranje windscherm. Kan niks mis gaan, toch?? Je ouders houden je scherp in de gaten... En dat oranje windscherm is geen probleem... Naast die vier andere oranje windschermen...

Om een lang verhaal kort te maken werd ik ruim 5 (vijf) lange uren later (er was nog geen mobiele telefoon en armbandjes met een mobiel nummer bestonden dus nog niet) door de toen nog bestaande strandpolitie in een motor met zijspan teruggebracht naar mijn radeloze ouders.

De vraag is ook of zo'n armbandje veel uitgemaakt had. Ik was zes kilometer verder en ruim vier uur later pas opgemerkt door andere strandgasten. Op geen enkel moment huilde ik omdat ik mijn ouders niet kon vinden. Zoals altijd vermaakte ik me namelijk prima in m'n eentje. Besef van tijd heb je ook niet als kind.
Ik huilde uren later dus ook niet vanwege het feit dat ik mijn ouders niet meer kon vinden of omdat ik honger had, maar omdat ik moest poepen. En pas toen merkten andere volwassenen mij op en brachten mij naar de dichtstbijzijnde hulppost, waar men al enige tijd wist dat ik vermist werd.

En waar mijn ouders bij hereniging het huilen uiteraard zeer veel nader stond dan het lachen, was het enige wat ik tegen mijn vader uit kon brengen over de genoemde motor met zijspan: "Mooi karretje pap. Moeten wij ook hebben!!"

Want naar het toilet was ik op de hulppost al geweest. En dus was alle spanning bij mij als kind al langere tijd geheel verdwenen... En dat pappa en mamma uiteindelijk altijd wel weer terug kwamen was voor mij als kind een totale  vanzelfspekendheid.

Op een vergelijkbare manier heb ik ooit een heel schoolreisje lang (6-7 uur) op school opgesloten gezeten omdat de bus zonder mij vertrokken was terwijl ik nog op het toilet zat. Ik verwelkomde de panische kleuterjuf bij terugkomst alsof er niets aan de hand was.
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2013, 10:19:57 pm door Frankie »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.641
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #111 Gepost op: september 01, 2013, 10:57:13 am »

Wellicht veel te laat maar wij hebben vlak voor we op vakantie gingen twee (ze passen aan elkaar maar het zijn er twee) buitenboxen gekocht en die zijn samen opgezet bijna 3x2 meter.

Waar laat je dat als je op vakantie gaat?

@Frankie: LOL
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #112 Gepost op: september 01, 2013, 11:30:43 am »

Wellicht veel te laat maar wij hebben vlak voor we op vakantie gingen twee (ze passen aan elkaar maar het zijn er twee) buitenboxen gekocht en die zijn samen opgezet bijna 3x2 meter.

hoe krijg je dat mee?
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #113 Gepost op: september 01, 2013, 12:00:33 pm »

Wellicht veel te laat maar wij hebben vlak voor we op vakantie gingen twee (ze passen aan elkaar maar het zijn er twee) buitenboxen gekocht en die zijn samen opgezet bijna 3x2 meter. Lekker stevig en Mijn zoon kan er niet uit (al probeerd hij het wel lol) en vaak willen kindjes er wel even bij in. Tenslotte liggen er lekker zachte kleden in en ligt het vol met speelgoed :D

Mocht er iemand interesse hebben kan ik altijd even het merk op zoeken, ze kosten nieuw rond de 100 euro per stuk..


hoe zullen ze deze superbox noemen?

Alcatraz?
Bijlmerbox?
gras-koepel?

en wat voor een vergrijp moet je doen om hier voor veroordeeld worden (weglopen??)

Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #114 Gepost op: september 01, 2013, 12:13:29 pm »

hoe zullen ze deze superbox noemen?

Alcatraz?
Bijlmerbox?
gras-koepel?

en wat voor een vergrijp moet je doen om hier voor veroordeeld worden (weglopen??)
@retteketed LOL :H

Vraag is of dit überhaupt wel past op je camping plek. Je hebt bijna al een dubbele plek nodig.

Ben nog nooit iemand tegen gekomen op de camping die een buiten box mee nam op vakantie.
Behalve dan bij honden bezitters was geen gezicht trouwens.

Wij deden onze dochter (toen ze 1 en 2 was) in het camping bedje bij het op zetten. Bij het afbreken hadden we wel een lieve buurvrouw die zich kostelijk met onze dochter vermaakte en onze zoon hobbelde daar ook wat rond.

Afgelopen jaar waren de kinderen 4 en 6 en speelden ze samen in de speel tuin.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Kotoba

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #115 Gepost op: september 01, 2013, 12:40:54 pm »

Tijdens het koken was die box ideaal, niet alleen tijdens het opzetten. Ze kunnen in tweetallen (de box dan!) op het bed liggen dus vervoer was geen probleem! Niet iedere buurvrouw zit op jouw kinderen te wachten! Je moet iets!
« Laatst bewerkt op: september 06, 2013, 03:55:43 pm door Kotoba »
Gelogd

Fam_van_Kessel

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #116 Gepost op: april 16, 2014, 02:11:30 pm »

Op een vergelijkbare manier heb ik ooit een heel schoolreisje lang (6-7 uur) op school opgesloten gezeten omdat de bus zonder mij vertrokken was terwijl ik nog op het toilet zat. Ik verwelkomde de panische kleuterjuf bij terugkomst alsof er niets aan de hand was.

LOL :H
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #117 Gepost op: april 16, 2014, 09:33:52 pm »

Wij hebben een verplaatsbare afrastering gekocht bij Www.dtpetspecials.com en die is zo geplaatst en 25 meter lang. Perfect om ons meisje in de buurt te houden, maar ook handig als je een hond hebt (hebben we niet)

Gelogd

Richard

  • Gast
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #118 Gepost op: april 16, 2014, 09:39:10 pm »

Een bordercollie kan altijd nog  :P
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: hoe hou je je kinderen bij de vouwwagen
« Reactie #119 Gepost op: april 16, 2014, 09:47:41 pm »

De kinderen van mij zal al wat ouder vorig jaar de leeftijden (11 en twee van net 8). Maar toch... Ik heb ze wat simpele taken laten doen. Zoals haringen pakken en luchtbedden laten oppompen(elektrisch). Dat ging best wel aardig. En ze waren best trots dat ze papa zo konden helpen. Toen de tent globaal stond en was ingericht zijn wij gezamenlijk de camping gaan verkennen. En met name de veiligheid van het zwembad (de jongsten hadden nl nog geen zwemdiploma). Nu met de klapper moeten ze ook mee helpen. Eea al tijdens het proefzetten gedaan.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal