Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: brandstof in het buitenland  (gelezen 8466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Combicamper

  • Gast
brandstof in het buitenland
« Gepost op: september 13, 2011, 09:09:13 pm »

Even over benzine in Frankrijk bij de grote supermarkten: ik rij nu al meer dan 15 jaar op en neer in Frankrijk en ben tot de conclusie gekomen dat de benzine en diesel die je goedkoop bij de super en hypermarches koopt van mindere kwaliteit is dan aan de snelweg. Ik heb het bij gehouden met zowel diesel als benzineauto's. Een meer verbruik tot 20 % is mogelijk. Dit jaar weer met een Honda Civic 1.8i 2009 met CombiCamp Country. BP, Esso en Agip gaf gewoon 1 op 12 en twee keer door omstandigheden bij de supermarkt: 1 op 10. Ik tank nu altijd de merkbenzine en zie het duidelijk in het verbruik. Ik ben benieuwd of andere mensen die ook is opgevallen.
« Laatst bewerkt op: september 15, 2011, 10:01:27 pm door screech »
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
benzine in het buitenland
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2011, 09:20:33 pm »

Even over benzine in Frankrijk bij de grote supermarkten: ik rij nu al meer dan 15 jaar op en neer in Frankrijk en ben tot de conclusie gekomen dat de benzine en diesel die je goedkoop bij de super en hypermarches koopt van mindere kwaliteit is dan aan de snelweg. Ik heb het bij gehouden met zowel diesel als benzineauto's. Een meer verbruik tot 20 % is mogelijk. Dit jaar weer met een Honda Civic 1.8i 2009 met CombiCamp Country. BP, Esso en Agip gaf gewoon 1 op 12 en twee keer door omstandigheden bij de supermarkt: 1 op 10. Ik tank nu altijd de merkbenzine en zie het duidelijk in het verbruik. Ik ben benieuwd of andere mensen die ook is opgevallen.