Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 1 
 Gepost op: Vandaag om 10:19:16 am 
Gestart door SaabLiefhebber - Laatste bericht door SaabLiefhebber
Heb je aan de binnenkant van de deksel ook een verstevigingsplaat gebruikt?

Jazeker! Staat ook in wat ik schreef: "Zoals al verteld, aan de achterzijde/binnenzijde zit 100x20x4 stalen strip voor de versteviging en de boutjes zijn M6x20 RVS met RVS ringen."
Alles op maat gemaakt en in de verf gezet.

Groeten,
Paul

 2 
 Gepost op: Vandaag om 10:08:37 am 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door wijnand
Na vier jaar is de Octavia als trekker ingeruild op deze 940. Van 8 jaar oud naar 25 jaar oud, comfortabeler wordt het niet  :#

 3 
 Gepost op: Vandaag om 08:25:47 am 
Gestart door Miirjam met Livingstone - Laatste bericht door .johnny
ik zie nu op een 2e foto in deze reactie dat iemand anders precies hetzelfde heeft:

hoort dat echt zo? is het een ontwerp fout of doen we allemaal iets verkeerd?


 4 
 Gepost op: Vandaag om 07:25:58 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door Kevin2
Een PHEV met klapper rijdt net iets comfortabeler dan een benzine-auto, maar verder erg vergelijkbaar. Bij ons hangt hij achter een Passat GTE uit 2015. Rijdt heerlijk!

Ik zou er alleen zelf niet meer voor kiezen. Je hebt dubbele complexiteit en daardoor duur onderhoud.

 5 
 Gepost op: Vandaag om 07:15:31 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door Vouwwagen_ABC
Onze beide auto's zijn E10 geschikt. Spark van 2011 op Bifuel en C4 van 2016. Het is de C4 waar de dealer 1x per jaar spul door de benzine gooit voor reiniging. Zelfs mijn motor van 2009 is geschikt, maar die heeft geen injectie.
De C4 is vast een 1.2 thp of een 1.6 thp ? Die motoren (vooral de 1.6) staan nu eenmaal bekend om interne vervuiling. Heeft niks met e10 of e5 te maken.

In het westen van de VS rijdt men overigens met e15. Die angsten voor e10 zijn hier ingebakken door de ADAC die een test deed met een ongeschikte Opel Signum 2.2. Ze wisten dat die ongeschikt was, maar daarna praatte iedereen ze na dat het je motoren wel kapot zou maken.


Wat betreft een phev heb ik niet zoveel te melden, wel ervaring met een EV (Tesla model 3), al rijd ik tegenwoordig een vuile Peugeot 308 2.0hdi. Die doet wel 1:20 bij 100kmh met de vouwwagen erachter.

 6 
 Gepost op: mei 16, 2024, 11:56:33 pm 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door KeithWM
Interessant topic dit. Onze tweede auto is nu een oude, ruime benzine-auto zodat we lekker op vakantie kunnen. Maar gezien hoe vaak die wordt gebruikt voor het kippeneind naar het werk van mijn vrouw, leek het mij het overwegen waard een PHEV te nemen. Een beetje zoals Metalpe aangeeft. Zijn er hier mensen die tevreden zijn met een wat oudere PHEV? Iets wat dus niet de hoofdprijs is in de aanschaf.

 7 
 Gepost op: mei 16, 2024, 11:03:25 pm 
Gestart door Miirjam met Livingstone - Laatste bericht door Miriam
.

 8 
 Gepost op: mei 16, 2024, 10:50:09 pm 
Gestart door Miirjam met Livingstone - Laatste bericht door .johnny
Wij hebben wel een dubbele rits, en net de achter tent aangeschaft. Ik herken de frustratie van het slecht passen van de kuip (hangt wat rommelig, als het doek maar strak staat)

Waar ik tegenaan loop, is dat ik in de knoop kom met de slikrand van het groene doek; die hangt in de achtertent (logisch want kuipen zitten aan elkaar dus die slikrand moet ergens blijven), behalve in het hoekje van de achter tent thv de achterkant van de wagen: daar zit de buitentent van de achtertent zelf aan de kuip vast geritst (komt vanaf de achterkant 30cm naar binnen geritst). Dat ziet er heel raar uit (moet in de hoekje de slikrand naar buiten moffelen). Hoe doen jullie dat?

 9 
 Gepost op: mei 16, 2024, 10:36:28 pm 
Gestart door Delftblue - Laatste bericht door OhPeeCee
Iets vroeger in dit draadje staat van HaZee dat hij de Coccoon Aero gasdrukveren voor het pack en go vervangen heeft en 950 Nm heeft zitten
Misschien heeft hij de info voor je welke je moet bestellen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

 10 
 Gepost op: mei 16, 2024, 10:34:26 pm 
Gestart door Delftblue - Laatste bericht door OhPeeCee
Ja de langste is de veer die de pack en go veer is. (Die andere die plat openligt is voor het wegdrukken van het frame,). Ben je niet bang dat als je zwaarder maakt dat de pack go moeilijk dicht gaat als er een stuk minder gewicht op licht? Je kan altijd nog wel een balkje ter ondersteuning gebruiken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal