Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Europa Camper Suncruiser 2018  (gelezen 19605 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pivo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 78
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018)
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2018, 04:38:44 pm »

Mag ik vragen wat dat gekost heeft?
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #16 Gepost op: maart 11, 2018, 03:09:30 pm »

Mag ik vragen wat dat gekost heeft?

Uiteindelijk niets extra's.  Ik begreep dat een batterij 6 zoveel kost en op stroom 25 euro. Dus reken op 19 euro. Omdat ik eindeloos om korting zat te zanikken, maar niet kreeg, is dit uiteindelijk wel "gratis" gedaan.

Maargoed we hebben en het avant garden pakket, en keukenwieltjes, en kraan en een disselslot erbij genomen. Dus ik denk dat dit er wel af kon....
Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #17 Gepost op: maart 15, 2018, 01:31:44 pm »

Ook wij hebben de Suncruiser deze week besteld.  :>

Omdat ik ergens op het forum las dat het wel handig was om de kraanpomp op elektriciteit aan te laten sluiten ipv de standaard batterij hebben we dit laten doen. Dit was niet een optie die in de winkel genoemd was. Ik vroeg me nu af of er nog meer handige niet in de verkoopfolder genoemde opties zijn? Of andere "handigheden"?

Wij ook besteld! 

Wat wij handig vonden en ook hebben besteld is het adapter stuk dat er voor zorgt dat de luxe zonneluifel ook aan de wagenbak ( noem je dit zo?) bevestigd kan worden.
Dus niet de voortent hoeft opzetten bij een weekend of kortere vakantie.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #18 Gepost op: maart 15, 2018, 06:10:46 pm »

Wagenbak/ wagentent :J

Alvast veel plezier ermee :>
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #19 Gepost op: maart 17, 2018, 08:42:42 pm »

Wij ook besteld! 

Wat wij handig vonden en ook hebben besteld is het adapter stuk dat er voor zorgt dat de luxe zonneluifel ook aan de wagenbak ( noem je dit zo?) bevestigd kan worden.
Dus niet de voortent hoeft opzetten bij een weekend of kortere vakantie.

Mij is verteld dat dit bij de versie van 2018 standaard al kan, dus geen tussenstuk nodig. Voor de chamonix ed was er wel zo'n adapterstuk beschikbaar, maar dat zou volgend jaar waarschijnlijk ook standaard zijn.

Ik vroeg me af of er nog bepaalde zaken handig zijn in de suncruiser. Dus bepaalde opbergers die ergens precies passen. Of lampen die ergens net handig opgehangen kunnen worden. Zal ik wellicht allemaal zelf moeten uitvinden omdat iedereen een eigen mening heeft over wat handig is en wat niet.
Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #20 Gepost op: maart 17, 2018, 10:49:27 pm »

Mij is verteld dat dit bij de versie van 2018 standaard al kan, dus geen tussenstuk nodig. 
Bedoelen we dan hetzelfde? Er kan standaard wel een luifel aan, maar dit is dan een andere luifel die daar speciaal voor op maat is om aan de wagenbak te ritsen. (& niet aan de voortent)
De man bij de Wit vertelde ons juist dat dit nog in de maak was en wel deze maand of volgende maand (in ieder geval voor de zomer) kon worden geleverd.
Wij hebben deze dus apart betaald. Geen standaard wat ik begrijp.

Ik heb het nu over de zonneluifel die in het 'avant garde' pakket zit.
Een luxe luifel kun je los aanschaffen. Deze kan wel aan de wagenbak geritst worden.

Het tussenstuk/de adapter vonden wij dus een pluspunt. Omdat we zo een mogelijkheid hebben om de wagen korter op te stellen. We een kleiner 'tentdoek' mee kunnen nemen op doorreis bv. En het scheelt in prijs (extra luifel is 500euro en adapter 280)
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2018, 09:06:30 pm door Ing »
Gelogd

Martijn1234

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Zoekende
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #21 Gepost op: maart 18, 2018, 06:18:17 am »

Hier ook een suncruiser besteld. Adapter stuk nog niet genomen. Twijfel of we dit zouden gaan gebruiken.
Wel het avant pakket en de schokdemper en muggengaas (en nog wat kleine dingetjes). Ben in meerdere winkels geweest en het blijft vreemd dat ze altijd de prijslijst hanteren. (Op shoptegoed na dan) nu maar hopen dat ie bevalt 🙈
Gelogd

Floris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser 2018
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #22 Gepost op: maart 18, 2018, 08:06:39 am »

Bedoelen we dan hetzelfde? Er kan standaard wel een luifel aan, maar dit is dan een andere luifel die daar speciaal voor
Het tussenstuk/de apater vonden wij dus een pluspunt. Omdat we zo een mogelijkheid hebben om de wagen korter op te stellen. We een kleiner 'tentdoek' mee kunnen nemen op doorreis bv. En het scheelt in prijs (extra luifel is 500euro en adapter 280)

Dat is inderdaad wel interessant, scheelt een hoop doek meeslepen en uiteindelijk ook nog 220 piek die aan andere dingen kan worden besteed.

Ik blijf dit met interesse volgen laat aub ff weten wanneer je hem hebt. Wij halen onze vouwwagen 23 april op bij De Wit.
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #23 Gepost op: maart 18, 2018, 11:18:08 am »

Bedoelen we dan hetzelfde? Er kan standaard wel een luifel aan, maar dit is dan een andere luifel die daar speciaal voor op maat is om aan de wagenbak te ritsen. (& niet aan de voortent)
De man bij de Wit vertelde ons juist dat dit nog in de maak was en wel deze maand of volgende maand (in ieder geval voor de zomer) kon worden geleverd.
Wij hebben deze dus apart betaald. Geen standaard wat ik begrijp.

Ik heb het nu over de zonneluifel die in het 'avant garde' pakket zit.
Een luxe luifel kun je los aanschaffen. Deze kan wel aan de wagenbak geritst worden.

Het tussenstuk/de apater vonden wij dus een pluspunt. Omdat we zo een mogelijkheid hebben om de wagen korter op te stellen. We een kleiner 'tentdoek' mee kunnen nemen op doorreis bv. En het scheelt in prijs (extra luifel is 500euro en adapter 280)

Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat er een luifel aan de wagen gerits kon worden. Of dat die uit het Avant Garden pakket of die er standerd bijzit was, heb ik ook niet onthouden. Wij hebben ook niet gekozen voor de luxe luifel namelijk. Wij kozen de suncruiser omdat je deze wel korter kunt opzetten. Je kan hem zonder luifel (maar wel met de 3 meter voortent) opzetten, vonden wij wel handig op "kleine"plekken. Dit kon bij de chamonix niet.

Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #24 Gepost op: maart 18, 2018, 03:27:48 pm »

Hier ook een suncruiser besteld. Adapter stuk nog niet genomen. Twijfel of we dit zouden gaan gebruiken.
Wel het avant pakket en de schokdemper en muggengaas (en nog wat kleine dingetjes). Ben in meerdere winkels geweest en het blijft vreemd dat ze altijd de prijslijst hanteren. (Op shoptegoed na dan) nu maar hopen dat ie bevalt 🙈

We gaan het zien, wij denken er voordeel in te zien wanneer we een keer een weekend weg gaan. Wel een afdakje maar geen hele voortent nodig.
En wat zijn de kleine dingetjes? Handigheidjes die ik nog kan overdenken  O0?
Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #25 Gepost op: maart 18, 2018, 03:30:08 pm »

Dat is inderdaad wel interessant, scheelt een hoop doek meeslepen en uiteindelijk ook nog 220 piek die aan andere dingen kan worden besteed.

Ik blijf dit met interesse volgen laat aub ff weten wanneer je hem hebt. Wij halen onze vouwwagen 23 april op bij De Wit.

Precies wat wij ook dachten inderdaad.
Wij zelf gaan hem begin juli ophalen. Maar onze vrienden al begin april. Dus dan gaan wij uiteraard bij ze spieken (ook een Suncruiser 2018)
Gelogd

Floris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser 2018
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #26 Gepost op: april 23, 2018, 10:30:46 pm »

We got him! Vandaag onze suncruiser opgehaald, wat een beest en wat een feest!  :>
Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #27 Gepost op: april 23, 2018, 10:56:50 pm »

We got him! Vandaag onze suncruiser opgehaald, wat een beest en wat een feest!  :>
Ja gaaaaf! Onze vrienden hebben hem ook.  Konden alleen niet bij het opzet moment zijn. A.s vakantie even langs gaan tijdens hun weekje proefkamperen.

Gaan jullie hem al opzetten binnekort ? Helemaal mooi, is de disselbak nu zo blauw of lijkt dit zo? Grijs met tintje blauw dacht ik.


Ps. Het adapter stuk was nu nog niet meegegeven aan onze vrienden.  Zou zeker nog een maand duren

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

« Laatst bewerkt op: april 23, 2018, 10:58:50 pm door Ing »
Gelogd

Floris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser 2018
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #28 Gepost op: april 23, 2018, 11:07:11 pm »

Ja echt heel blij mee, hoewel het pinnen bij de kassa wel even pijn doet... ;-)

De disselbak is gewoon grijs maar de foto is automatisch bewerkt in HDR waardoor de futuristische kleur lijkt. Die bak is trouwens echt bizar groot, dat merk je pas goed als je hem gaat vullen.mn koelkast ging er zo in en daarna nog allemaal losse spullen. Top! Nu alleen ff een kogeldrukmeter scoren ;-)

Ben wel benieuwd naar de adapter!

Wij proberen in de week van. Hemelvaart ff een paar dagen te pakken op een camping om proef te draaien.

Nog een kleine tip bij aflevering was om ff een plaatje hardboard te scoren om over de wagenbak te leggen als de boel ingeklapt is. Dit voorkomt dat het doek doorhangt in de wagenbak daardoor je minder makkelijk alle kratjes in en uit kan schuiven. Ik heb drie 3mm dikke planken van 122*60,cm gekocht voor €1,50 de stuk bij gamma.

Voor de verlichting ga ik naar de kringloop.lijkt me super mooi om zo'n oude verlepte schemerlamp onder de luifel te hangen.
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #29 Gepost op: april 25, 2018, 03:42:14 pm »

Gefeliciteerd met de aanschaf. Wij hebben ook gister de onze opgehaald bij de Wit.  :K :K :K :K

Die tip van de plaat over de wagenbak te leggen heb ik niet gekregen... Bedoel je dan dat je de planken over de banken heen legt alvorens de tent ingeklapt wordt?
Ik denk dat wij het gangpad gewoon volstouwen met spullen, dus dan is het niet nodig denk ik? :?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal