Club hoodie peiling (niet alleen als reactie, graag ook in poll aangegeven)

Gestart door kimopo, april 13, 2025, 04:40:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

kimopo

Tijdelijk kan een geplaatste stem gewijzigd worden vanwege de vanmorgen bekend geworden optie om rondom datum van bestellen zelf een kleur te kunnen kiezen.
De leden die nú al gestemd hebben kunnen dan hun stem even herzien en indien nodig aanpassen.

Ik ben weer wat aan 't uitzoeken  :J

Hoeveel interesse zou er zijn om een hoodie te laten bedrukken met hét clublogo ?

Naar voorkeur kan het klein op de voorzijde, groot op de rug of beiden.

Ik heb de opties 3, 4 en 5 er dus alleen even optioneel bij gezet, dit wordt dan uiteindelijk een beslissing nav "meeste stemmen gelden" om ze dan allemaal hetzelfde te laten bedrukken.

Uitgaande van ca 20 stuks zouden ze ca € 30 gaan kosten (excl verzendkosten)
Meer maakt het uiteraard voordeliger.

Kleurkeuze wordt later definitief gevraagd (kan naar keuze voor alle bestellingen per maat opgegeven worden)

Geef behalve in de poll, graag in een reactie aan of het dames of heren model of zelfs beiden gewenst zou zijn.

Vooralsnog lijken er geen kindermaten beschikbaar te zijn.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

kimopo

Ik zou voor een herenmodel gaan in de maat L (2x) en elk een eigen kleur willen kiezen.

OhPeeCee

Ik zou 2 keer XXL bestellen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

boswachter

Ik vond die oude toch mooier, helaas zijn onze kids er uit gegroeid en is het not cool als pa of ma hem dragen, maar met al het klussen de afgelopen maanden zijn ze goed van pas gekomen :#

kimopo

Alex

Er word bedoeld die we hiervoor hadden.
Die kwamen van een andere leverancier.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

boswachter

Ik ben zelf niet zo van hoodies met rits, heb ze liever in trui vorm, maar eerlijk gezegd ook geen interesse, ik heb te veel kleding ook voor het milieu kunnen we niet elke keer iets nieuws aanschaffen.
Wellicht goed om daar ook een beetje op te letten bij het selecteren van een leverancier ;-)

OhPeeCee

boswachter

OhPeeCee

Waar kan je vinkje zetten.  Moet ik op plaatje tikken.  Als ik de website open is de poll dan duidelijker. Werk nu via tapatalk

OhPeeCee

Open de website en dan zie ik de poll

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Dames model maat L

Welke kleuren zijn er allemaal .
Ik hou van felle kleuren
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

OhPeeCee

Alex

Oke wist ik niet.
Maar zit met smart te wachten op een update van de tapatalk.
Er zijn meer problemen zoals de antwoorden niet op de juiste volgorde zetten.
Maar zolang ze er niks aan doen kan ik er ook niks mee. :(  :(