Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Fietsdrager op dissel  (gelezen 2635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ton kegler

  • Gast
Fietsdrager op dissel
« Gepost op: augustus 24, 2013, 01:49:11 pm »

Op onze Combi Camp monteerde Erica-Zeist een fietsdrager met beugel tussen de twee fietsen en met twee riempjes om het frame 'vast te zetten'. De wielen worden in de 'gootjes' met spanrubber vastgezet. De 2 riempjes geven onvoldoende fixatie van de frames, waardoor de fietsen bewegen zowel in de lengte- als in de dwarsrichting. Geschuur van fiets op fiets en tegen voorkant VW. Onrustig gevoel. Ik ontdekte dat het merk drager Fiamma is. Op hun site http://www.fiammastore.nl/bike-block-pro-3-blauw.html staan meerdere Bike-Block Pro 'korte armpjes' om de fietsen te fixeren. Ik heb ze besteld en vastgezet op de alu beugel (30 mm) en het ziet er goed uit. De fiets wordt met een soort tie-rip vastgezet met een bereik van 25-60 mm. Rond of ovaal is geen probleem. De maatbereiken per artikel staan duidelijk aangegeven op de site. De prijs is ca ? 14. Na 3 sept gaan we nog twee weken op pad. Als het doet wat het belooft zal ik dat nog melden.
Ton Kegler
Gelogd

villeke

  • Gast
Fietsdrager op dissel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2013, 01:55:07 pm »

Ook verkrijgbaar bij de vrijbuiter en werkt prima
Gelogd

karma

  • Gast
Re: Fietsdrager op dissel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 24, 2013, 02:01:18 pm »

Hallo.

Heb de zelfde drager op de dissel. Heb het probleem met 1 span bandje opgelost . De fietsen gaan geen kant meer op .
groet tank  :K
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal