Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zoek een leuke kindercamping  (gelezen 4092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NiBiRo

  • Gast
Zoek een leuke kindercamping
« Gepost op: augustus 05, 2010, 08:28:25 am »

Aangezien wij dus sinds kort in het bezit zijn van een AKtje, willen we nog een weekje weg, 16 of 17 augustus.
Wij kamperen meestal voorheen in het buitenland ivm mooi weer, dus heb weinig idee hoe het is op de campings in Nederland.
Wat mij opviel is dat de campings in het algemeen een stuk duurder zijn hier dan in bijvoorbeeld Italie.
Enfin, wij kwamen op Camping Westerbergen dit lijkt me voor ons 2 jarig dochter wel aardig.
Maar misschien weten jullie nog andere betaalbare campings. Een weekje bij Westerbergen komt uit op 143eu, goed betaalbaar lijkt me.
Tis alleen te hopen dat het een beetje redelijk weer wordt...

Grtz Nico
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2010, 09:45:57 am »

Ga kamperen bij de boer. Zoek een camping van de SVR, een minicamping, VaKaBo oid. Even op de website kijken, soms even langs gaan. Steeds meer campings hebben kinderspeelgoed liggen, zijn betaalbaar, een stuk gezelliger dan de grote campings en kids vermaken zich al tamelijk snel.

Zij waren deze zomer op de Monnikenhof in Chaam. Kids 3, 6 en 8. Hebben zich prima vermaakt. 's-morgens voor het eten al zwemmen en/of trampoline springen, een klimrek recht voor de tent. Het was er niet groot, maar hoeveel hebben kinderen nu echt nodig om zich te vermaken?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

mikekiwi

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2010, 11:58:41 am »

Check ook eens De Weeltenkamp, daar was een colllega van mij erg tevree mee! En inderdaad, dat is ook een SVR-camping
Gelogd

almer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 112
  • Camp Let Premium 2016
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2010, 04:18:16 pm »

Hoi
Wij zijn deze zomer op de camping de Heidehoek te Wezep geweest zie link er is veel te doen voor kinderen (zwembad,animatieteam,kleine speeltuin,snackbar)
 http://www.heidehoek.nl/index.php
kost 91 euro voor een week van 16-8 tot 20-8
Groeten Almer
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #4 Gepost op: augustus 05, 2010, 05:29:24 pm »

licht ook de bestemming waar je heen wilt in de vakantie, maar zeker vind ik een aanrader camping de Jutberg in laag soeren. Ik kom er al vanaf dat ik een jaar was, er is voor alle leefdtijden iets te doen....
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2010, 09:31:31 pm »

Aangezien wij dus sinds kort in het bezit zijn van een AKtje, willen we nog een weekje weg, 16 of 17 augustus.
Wij kamperen meestal voorheen in het buitenland ivm mooi weer, dus heb weinig idee hoe het is op de campings in Nederland.
Wat mij opviel is dat de campings in het algemeen een stuk duurder zijn hier dan in bijvoorbeeld Italie.
Enfin, wij kwamen op Camping Westerbergen dit lijkt me voor ons 2 jarig dochter wel aardig.
Maar misschien weten jullie nog andere betaalbare campings. Een weekje bij Westerbergen komt uit op 143eu, goed betaalbaar lijkt me.
Tis alleen te hopen dat het een beetje redelijk weer wordt...

Grtz Nico

Ik ben toevallig met de herfstvakantie daar geweest. De speeltuin is aardig maar het zwembad is teleurstellend.
Wil je er eventjes met de kids er tussen uit, bezoek park oikos. Niet zo heel ver weg van westerbergen.
Gelogd

naat

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #6 Gepost op: augustus 07, 2010, 11:32:24 pm »

Wij hebben de afgelopen weken op minicamping Zevenbergen op Texel gestaan.
We zagen onze zoon (4 jaar) de hele dag bijna niet en kregen 'm moeilijk van de camping weg.
Ze hebben daar meestal heel wat kinderen rondlopen, middenop het veldje een grote zandbak en speelhuisje en op een ander veldje een megatrampoline.
Een aanrader! (mede vanwege de prijs, goede sfeer en het superschone sanitair).
Gelogd

Bral

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #7 Gepost op: augustus 08, 2010, 07:48:57 pm »

westerbergen is hier om de hoek, is het lloret de mar van drenthe hoor, erg groot, erg druk, erg :K allemaal....kleine plaatsen...ik vind het zelf helemaal niks...

ik zou persoonlijk liever http://www.klaverkampen.nl/ of http://www.detoffepeer.nl/ of http://www.dekalverhoek.nl/  kiezen.

Is allemaal nog geen 20 km van de westerbergen af maar veel leuker...ook dichtbij Giethoorn, Meppel (waar ik woon), Havelte....iets leukere omgeving dan Echten.

misschien ten overvloede, ik heb ook een dochter van 2 en die zit voor zover ik na denk te kunnen gaan niet te wachten op een compleet pretpark, veel te klein, die ziet liever paardjes en koetjes en dat kan op de genoemde campings uitstekend....en 2 km van de klaverkampen in havelte is een hele grote speeltuin met eettent erbij, dan kan je tenminste nog kiezen..en als je een van die twee in ruinerwold neemt kan je nog ff naar http://www.donderdagmeppeldag.nl/, is op 3 km fietsen en 8 vanuit havelte... :O

oh ja, als je de kikkerije in meppel hebt gevonden, niet doen ligt tussen een hele drukke weg en een kanaal in, je loopt zo je tent uit het water in, geen hek of niks, bloedlink met kleine boskabouters... :(
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2010, 08:14:08 pm door Bral »
Gelogd

NiBiRo

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #8 Gepost op: augustus 08, 2010, 08:37:23 pm »

Dank jullie wel allemaal voor de aanbevelingen van diversen campings.
Waarschijnelijk hebben wij niet goed gekeken en konden niet diegene vinden die jullie aanbevelen.

Inmmiddels hebben we een plekje kunnen reserveren, als we terugkomen zal ik een verslagje geven hoe wij over de camping denken.
Wel heb de namen van de campings even in ons "dossier"gezet. Wellicht voor volgend jaar. Mocht het geen Italie worden....

Nogmaals, bedankt voor het meedenken....
Gelogd

Bral

  • Gast
Re:Zoek een leuke kindercamping
« Reactie #9 Gepost op: augustus 08, 2010, 08:38:02 pm »

welke pik je ?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal