Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?  (gelezen 10151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

uknowwho

  • Gast
overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Gepost op: juni 28, 2011, 10:26:32 pm »

Hallo,

Ik heb het bericht maar veranderd en wat minder locatie specifiek gemaakt in de hoop dat ik wat meer reacties (en dus tips) kan krijgen.

Wij hebben een overnachting hotel geboekt en kunnen onze auto en vouwwagen parkeren op een parkeerplaats die na 23 uur wordt afgesloten d.m.v. een hek.

Nu snap ik zelf ook dat een disselslot het minste is dat ik dien te doen maar wat zijn jullie ervaringen (tips) met een vouwwagen met dekzeil in deze situatie???

de tip om de poten uit te draaien neem ik in ieder geval mee!
« Laatst bewerkt op: juni 30, 2011, 04:52:15 pm door uknowwho »
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:Premiere Classe Orleans Ouest - La Chapelle St Mes / veilig parkeren?
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2011, 12:25:27 am »

hI don't knowu,

Wij hebben vorig jaar een overnachting gedaan in hotel Bonsa? (http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Hotels&aq=0&sll=47.851154,1.915054&sspn=0.017711,0.04725&ie=UTF8&st=109146043351405611748&rq=1&ev=zi&radius=1.31&split=1&doflg=ptk&hq=Hotels&hnear=&ll=47.8515,1.915054&spn=0.017711,0.04725&z=15&iwloc=C&ved=0CDoQpQY&sa=X&ei=ekoKTu6gN9mqONONwbsE)
Dat is ongeveer 10 minuten verder rijden dat het hotel wat jij aangeeft en ligt in Orleans-Sud in Olivet. Bij het Bonsa? hotel ligt nog een Premiere Class hotel.

Bonsa? hebben familie-kamers voor 4 personen (twee 2-persoonskamers naast elkaar met één ingang) voor totaal ?54,- (?36,- + ?18,-). De gezinssamenstelling
was toen 2 volwassenen, kind van 3, kind van 0. Het parkeerterrein heeft een 'n hek en omheining, maar hek gaat niet dicht. Er hangen diverse camera's.

Ik heb toen de moeite genomen de klapper los te koppelen, op pootjes te zetten en met een ketting aan een paal op slot gezet. Vervolgens de auto zo geparkeerd,
zodat de klapper ingesloten staat. 's Ochtens ontbeten en doorgereden naar camping Champ La chapelle in Braize.

Het is de bedoeling dat we dit jaar geen hotel nemen, maar een camping pakken om een overnachting te maken en het liefst de hiervoor omschreven camping,
want is zo enorm goed bevallen (zoover oordeel 9,1 van 24 mensen) en is goed aan te rijden.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2011, 08:14:44 pm »

kom op! een forum vol klapkar bezitters en maar 1 iemand die ervaringen heeft met het overnachten in een hotel onderweg?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2011, 08:19:28 pm »

Sorry ik zoek een vakantie plek die binnen 7 a 8 uur te berijden is.
Dus geen ervaring.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #4 Gepost op: juni 30, 2011, 08:19:57 pm »

Ik denk dAt een hoop forumgangers lekker in hun klapper slapen. Ik heb in ieder geval geen ervaring
 ;)
Gelogd

screech

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #5 Gepost op: juni 30, 2011, 08:22:43 pm »

ik heb inderdaad op een camping alleen de wagentent opgezet, dekzeil over de keuken gegooid, bedden opgemaakt, en ondertentje ingericht (voor de oudste van toen 3,5jr) en klaar waren we.
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #6 Gepost op: juni 30, 2011, 08:26:00 pm »

Ik heb wel in een hotel overnacht, maar die had geen 'veilig parkeren'. Vandaar dat ik niet reageerde.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

uknowwho

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #7 Gepost op: juni 30, 2011, 08:39:48 pm »

Ik heb wel in een hotel overnacht, maar die had geen 'veilig parkeren'. Vandaar dat ik niet reageerde.


okay...maar hoe heb je dan je vouwwagen weggezet???
Gelogd

frk

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #8 Gepost op: juni 30, 2011, 10:17:07 pm »

Ik heb er ook geen pasklaar antwoord op,voorheen overnachten wij op een camping,nu wil mijn vrouwtje met alle geweld in een hotel :( ikzelf voel daar weinig voor,een camping is goedkoper en je bent sneller weg vind ik.
Mij zelf kennende ga ik s'morgens eerst uitgebreid ontbijten en ook het "parkeerprobleem" heb je op een camping niet....
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #9 Gepost op: juni 30, 2011, 10:24:13 pm »

Wij hebben op 6:30 uur rijden een hotel geboekt. Disselslot erop en de rest geloof ik wel.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #10 Gepost op: juni 30, 2011, 10:39:07 pm »

Wij gaan op vrijdagmiddag weg....kids met vouwwagen uit school halen en VAKANTIE :K

ik denk dat ik ga voor disselslot, poten uit en misschien een wielklem?
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #11 Gepost op: juni 30, 2011, 10:45:45 pm »

Toen mijn ouders (en ik) vroeger met de vouwwagen weggingen, overnachtten zij altijd in een hotel onderweg. De vouwwagen stond gewoon aangekoppeld op het / een parkeerterrein bij het hotel. Zij hadden wel een vouwwagen met vast deksel, maar nog geen disselslot. Tja, andere tijden...
Wij kiezen er dit jaar voor om van camping naar camping te reizen. Maar in de huidige situatie zou ik ook in een hotel kunnen overnachten. Met huidige situatie bedoel ik dat de wagen nu goed verzekerd is, we een goed disselslot hebben, de keuken op slot zit. En ik zou een hotel kiezen met liefst eigen parkeerruimte of een parkeergelegenheid met veel verlichting en niet in een achterafsteegje (nouja, je moet er een goed gevoel bij hebben, denk ik). We hebben ook een dekzeil over de vouwwagen. Tja, als een onverlaat het in zijn of haar hoofd haalt om de boel te vernielen, dan hebben we pech. Maar dus wel een goede verzekering!  :#

Ik heb helaas geen adressen voor je. Weet alleen een hotel in Compiegne met eigen parkeergelegenheid. Ff gegoogled: Hôtel Mercure Compi?gne Sud was het. Wel ok, helemaal niet goedkoop.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #12 Gepost op: juni 30, 2011, 10:49:27 pm »

Hotel hebben we al....met een afgesloten parkeerplaats (na 23 uur).... verzekering is ook geregeld...... het disselslot dat wij hebben is volgens mij vrij simpel maar wel goedgekeurd...
Gelogd

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #13 Gepost op: juni 30, 2011, 10:53:44 pm »

Hotel hebben we al....met een afgesloten parkeerplaats (na 23 uur).... verzekering is ook geregeld...... het disselslot dat wij hebben is volgens mij vrij simpel maar wel goedgekeurd...

Pff tis laat en ik heb duidelijk niet goed gelezen  ;)
Klinkt mij toe dat je het goed voor elkaar hebt  :) Een hele fijne vakantie wens ik jullie dan alvast!
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:overnachten hotel onderweg / vouwwagen veilig parkeren?
« Reactie #14 Gepost op: juli 02, 2011, 09:10:28 am »

okay...maar hoe heb je dan je vouwwagen weggezet???

VW aan de auto en een wielklem op de VW. Ik heb geen disselslot meer, maar in het verleden had ik alleen die erop. Terwijl de VW aan de auto bleef.

Hetzelfde als thuis voor de deur dus.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal