Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker  (gelezen 20693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Gepost op: juli 31, 2009, 11:20:41 am »

In het kader van "Pimp je vouwwagen" zijn we als mods bezig met het ontwikkelen van nieuwe gadgets.
Deze keer zijn we de weg ingeslagen met reclame op de kentekenplaathouders.

Aangezien hele nieuwe kentekenplaathouders vrij duur zijn in vergelijk met een sticker die je over de reclame van je eigen plaat heen kan plakken.
Daarom heb ik eerst maar even een plaatje gemaakt van hoe het eruit zou kunnen komen te zien.

Graag zouden we van jullie willen weten of jullie het wat lijkt om dit op je vouwwagen (en/of auto) te plakken.
Zo'n sticker voor je kentekenplaat gaat niet zoveel kosten, dus daar hoef je het volgens mij niet voor te laten. Hoewel de definitieve kosten natuurlijk afhangen van de totale hoeveelheid die er besteld zullen gaan worden. Vandaar ook even deze inventarisatie.

Als jullie verbeteringsvoorstellen hebben voor de sticker, kan je dat natuurlijk gewoon aangeven. Dan kijken we als mods of we het met jullie eens zijn en de sticker kunnen verbeteren.


« Laatst bewerkt op: juli 31, 2009, 11:24:08 am door screech »
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2009, 01:19:01 pm »

bij de corollaclub hebben we de kentekenplaathouders destijds laten maken met opdruk, kosten vielen best wel mee we verdienen er nog iets op bij de verkoopprijs van 5 euro de 2 en hebben ze met zowel witte als gele letters in de verkoop. kan wel eens vragen waar en hoe duur het was :)

Gelogd

muis

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2009, 01:29:11 pm »

Weet je waar ze die laten drukken?
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2009, 01:31:16 pm »

Weet je waar ze die laten drukken?

zal het eens vragen aan degene die onze merchandise beheerd, en ze blijven goed ook, ik poets mijn auto om de 6 tot 8 weken en de houder is na 4 jaar nog steeds als nieuw :)
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2009, 01:39:04 pm »

Ik denk dat veel vw geen kentenkenplaathouder hebben????


ik niet n las net een nieuw draadje van iemand die  hem ook niet had.


Is een kentekenplaathouder niet veel mooier???
kosten zijn ook niet denderd hoog
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

marcel.s

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2009, 03:25:38 pm »

ipv een kenteken alleen kun je er oop een versteviger op klappen, net zo makkelijk, of je doet hem op je auto.
Gelogd

GilianChantal

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2009, 03:39:19 pm »

Ik heb al een kentekenplaat versteviger op de vouwwagen. Die voldoet goed genoeg!  :O
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #7 Gepost op: juli 31, 2009, 05:03:13 pm »

Ik heb al een kentekenplaat versteviger op de vouwwagen. Die voldoet goed genoeg!  :O
zeg maar frans zeker? :# gelukkig zit er een stikker op,ik heb trouwens voor de jeep nog een andere kentekenplat versteviger nodig  :#
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #8 Gepost op: september 27, 2009, 09:07:04 pm »

zoals ik al in het andere draadje schreef.

Hier: http://www.deleukstestickers.nl/shop/product_info.php?products_id=439
Kun je ze voor 1,95 per stuk bestellen in full colour bij minimaal 50 stuks.


Dit zie ik beter zitten dan de grote sticker. Ik vind de grote sticker net een beetje te groot.
Zeker op een grijze vouwwagen springt het wit er een beetje teveel uit. De NL sticker is al lelijk genoeg.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #9 Gepost op: september 28, 2009, 07:48:53 am »

zoals ik al in het andere draadje schreef.

Hier: http://www.deleukstestickers.nl/shop/product_info.php?products_id=439
Kun je ze voor 1,95 per stuk bestellen in full colour bij minimaal 50 stuks.


Dit zie ik beter zitten dan de grote sticker. Ik vind de grote sticker net een beetje te groot.
Zeker op een grijze vouwwagen springt het wit er een beetje teveel uit. De NL sticker is al lelijk genoeg.

Tip: je kan ook dat witte om de vouwwagen wegsnijden met (bijvoorbeeld) een hobbymesje.  ;)
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #10 Gepost op: september 28, 2009, 05:35:22 pm »

Of een stikker met een transparante achtergrond maken, maar dat kunnen veel stikkershops niet makkelijk leveren helaas.

Overigens zou ik voor de kentekenplaathouder wel graag een sticker zien en niet een volledige houder. De houders zitten vaak met popnagels vast en dan moet je die eerst weer gaan uitboren en zo.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #11 Gepost op: september 29, 2009, 11:57:32 am »

we hadden voor de vouwwagen-stickers (het logo) ook kunnen kiezen voor een contour-cut. Dus uitgesneden en al.
Maar dan gaan de kosten natuurlijk ook weer fors omhoog. En aangezien het een gok was hoeveel animo er was, hebben we toch gekozen voor gewoon een egale (=witte)  achtergrond.

We hebben nu een opzet voor de kentekenplaatstickers met als achtergrondkleur zwart. Maar dat lijkt me geen probleem aangezien alle (dan wel 98%) kentekenplaathouders zwart zijn.
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #12 Gepost op: september 29, 2009, 12:14:02 pm »

we hadden voor de vouwwagen-stickers (het logo) ook kunnen kiezen voor een contour-cut. Dus uitgesneden en al.
Maar dan gaan de kosten natuurlijk ook weer fors omhoog. En aangezien het een gok was hoeveel animo er was, hebben we toch gekozen voor gewoon een egale (=witte)  achtergrond.

We hebben nu een opzet voor de kentekenplaatstickers met als achtergrondkleur zwart. Maar dat lijkt me geen probleem aangezien alle (dan wel 98%) kentekenplaathouders zwart zijn.

Goed idee. Mocht er nog hulp nodig zijn bij het bekijken van het ontwerp, ik vind het altijd wel leuk werk om daar mee te "spelen".
Ik heb er in de hobbysfeer veel mee gedaan en zijdelings op m'n werk ook (stand onwerp voor beurzen).
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #13 Gepost op: november 04, 2009, 05:32:39 pm »

Ik heb net een sticker ontvangen bij ons pasje, zijn de kentekenstickers ook los te bestellen?
Ik wil er nog wel een stuk of 3 hebben eigenlijk :)
ééntje voor de leaseauto, ééntje voor de eigen auto en dan ook nog één op de nieuwe vouwwagen en eentje op de oude vouwwagen voordat ie naar de dealer gaat voor de inruil :)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Inventarisatie: Kentekenplaat reclame-sticker
« Reactie #14 Gepost op: november 04, 2009, 05:43:15 pm »

 :#
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal