Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen  (gelezen 9078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alpen snuiver

  • Gast
Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Gepost op: oktober 11, 2018, 09:17:01 pm »

Afgelopen zomervakantie zijn we naar Noord Italië geweest en hebben voor 1 nacht onze vw opgezet op een camping in Kufstein, mooi plekje alleen hebben we die nacht regen gehad, dus de volgende dag nat en klam verder.
Nu hebben we besloten, dit geen 2de keer te doen, en gewoon een nacht door te brengen bij een zimmer of oid.
Er zijn opzich best veel opties maar voor 1 nacht kunnen de prijzen soms best oplopen.

Nu vroeg ik me af of er misschien kampeerders zijn die hier al eerder tegen aangelopen zijn en ergens tussen München en de Oostenrijkse grens/ evt Oostenrijk een plekje weten voor 7 personen en een hond, waar je voor een normale prijs kunt overnachten en een ontbijtje kunt nuttigen.
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 14, 2018, 07:11:24 pm »

Wij hebben afgelopen jaar in een prachtige B&B overnacht in Domodossola, http://www.beblecamelie.com/

Onze route erheen:
https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=22587.0

Gelogd

Alpen snuiver

  • Gast
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #2 Gepost op: oktober 23, 2018, 11:00:16 am »

Dankjewel, ik ga de link bekijken.
Mvg
Gelogd

Alpen snuiver

  • Gast
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #3 Gepost op: februari 11, 2019, 05:52:26 pm »

Ik wil het toch nog even kwijt, omdat boeken via Nederlandse sites over het algemeen vrij prijzig is, ben ik terecht gekomen op Duitse sites.
Gewoon even in het Duits googlen, met de woorden  doorreis en overnachting en je krijgt pagina's vol.
We hebben nu een overnachting voor 7 personen en een hond, incl ontbijt voor nog geen 120€.
Het kan dus zeker goedkoper!
Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #4 Gepost op: februari 11, 2019, 07:58:12 pm »

Gasthof Hirsch in Betzigau is ons goed bevallen. Prima uitvalsbasis in een rustig dorp.

Gasthof Löwen in Oberrimsingen ligt aan de Franse grens en is een handige plek richting Frankrijk of de grote meren zoals Lago Maggiore. Ook dit is een net adres. Bijkomend voordeel: een binnenplaats waar je kunt parkeren. Goed eten en mooie omgeving om ‘s avonds te wandelen (Tuniberg).
Gelogd
Wat is jouw klapband?

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #5 Gepost op: februari 11, 2019, 08:01:07 pm »

Wij hebben een keer overnacht bij Plattenhof in Telfs vlakbij Innsbruck. Eenvoudig, schoon, niet duur en vlakbij de snelweg. http://www.plattenhof.at

Gelogd

Alpen snuiver

  • Gast
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #6 Gepost op: februari 13, 2019, 07:14:17 pm »

Wij hebben een keer overnacht bij Plattenhof in Telfs vlakbij Innsbruck. Eenvoudig, schoon, niet duur en vlakbij de snelweg. http://www.plattenhof.at

Ik lees op de site dat je minimaal 3 nachten moet blijven, omdat we op doorreis zijn zoeken wij iets voor 1 nacht.
Verbleven jullie daar voor 1 nacht of 3 nachten.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #7 Gepost op: februari 13, 2019, 08:43:14 pm »

Ik lees op de site dat je minimaal 3 nachten moet blijven, omdat we op doorreis zijn zoeken wij iets voor 1 nacht.
Verbleven jullie daar voor 1 nacht of 3 nachten.
Wij zijn er 1 nacht verbleven, dat was in juni. Ik zie op booking.com dat je ook in het hoofdseizoen kan reserveren voor 1 nacht.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Gelogd

Alpen snuiver

  • Gast
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2019, 08:59:51 pm »

Ok bedankt, ik ga het nog eens goed doornemen.
Bedankt!
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 175
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #9 Gepost op: februari 23, 2019, 07:31:46 pm »

Afgelopen zomervakantie zijn we naar Noord Italië geweest en hebben voor 1 nacht onze vw opgezet op een camping in Kufstein, mooi plekje alleen hebben we die nacht regen gehad, dus de volgende dag nat en klam verder.
Nu hebben we besloten, dit geen 2de keer te doen, en gewoon een nacht door te brengen bij een zimmer of oid.
Er zijn opzich best veel opties maar voor 1 nacht kunnen de prijzen soms best oplopen.

Nu vroeg ik me af of er misschien kampeerders zijn die hier al eerder tegen aangelopen zijn en ergens tussen München en de Oostenrijkse grens/ evt Oostenrijk een plekje weten voor 7 personen en een hond, waar je voor een normale prijs kunt overnachten en een ontbijtje kunt nuttigen.
Wat is er mis met nat en klam verder??? Wij doen dat al jaren en op de volgende camping gewoon weer opzetten. Hij droogt wel weer een keer.
Gelogd
Johan ZRL 2020

Alpen snuiver

  • Gast
Re: Op vakantie naar Noord Italië, overnachten rond Munchen
« Reactie #10 Gepost op: april 19, 2019, 06:01:06 pm »

Het was meer dan klam, de vw lekte op de naden en waar wij droog sliepen, was de slaapzak van mn dochtertje nat, dus dat was even wat minder.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal