Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Holtkamper Kyte  (gelezen 154193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #105 Gepost op: november 25, 2010, 01:56:21 pm »

wij hebben ook pas bij univé een verzekering afgesloten met een looptijd van 5 jaar.
hiermee is die verzekerd voor de belangrijkste dingen en ja we hebben ook via Holtkamper een disselslot achteraf besteld.
is goed gekeurd door de verzekering dus alles is geregeld nu maar wachten tot het mooi weer wordt.
Gelogd
Jevipro

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #106 Gepost op: november 25, 2010, 08:07:54 pm »

door diefstal van de toercaravan gedurende de tijd dat deze zonder
direct toezicht wordt achtergelaten. Deze uitsluiting geldt niet indien
verzekerde kan aantonen dat
- (bij een caravan met een oorspronkelijke cataloguswaarde van
ten hoogste ? 11.500,?) de caravan ten tijde van de diefstal was
beveiligd door middel van een in werkvaardige toestand verkerend
VIP/TNO goedgekeurd koppelingsslot of een VIP/TNO
goedgekeurde wielklem;
- (bij een caravan met een oorspronkelijke cataloguswaarde van
meer dan ? 11.500,?) de caravan ten tijde van de diefstal was
beveiligd door middel van een VIP/TNO goedgekeurd koppelingsslot
ÉN een VIP/TNO goedgekeurde wielklem;
De bepaling ten aanzien van het koppelingsslot en/of de wielklem
vervalt, indien de caravan is geplaatst in een afgesloten ruimte en
conform een brandweerverordening verrijdbaar moet zijn;


Ook bij onze verzekering dus beide.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #107 Gepost op: november 25, 2010, 08:14:57 pm »

Hoi Henk, waar blijft het merk en typenummer van je bestekbakje :(.

Voor wie in de buurt van Vervat komt deze heeft een bestekbakje met de juiste maat, helaas alleen in het wit of blauw  :J.
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #108 Gepost op: november 26, 2010, 08:00:03 pm »

Hoi Henk, waar blijft het merk en typenummer van je bestekbakje :(.

Voor wie in de buurt van Vervat komt deze heeft een bestekbakje met de juiste maat, helaas alleen in het wit of blauw  :J.


Een beetje laat ::) :o, maar hier alle gegevens die ik kan vinden, na het ding weer boven water gehaald te hebben:

Hij is van de euroshopper, de volgende teksten kan ik lezen (hij oogt merknaamloos):

AM/63
P.O. BOX 37211
1030 AE  AMSTERDAM
166567

STREEPJESCODE: 8711295654503

Meer kan ik niet leveren aan gegevens. Misschien rechtstreeks met bovenstaande gegevens met Euroshopper bellen? Overigens waren deze bakjes alleen in het wit.

Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte verzekering.
« Reactie #109 Gepost op: november 27, 2010, 10:20:07 am »

Onze Kyte zal pas voorjaar 2011 geleverd worden(voorde de "meivakantie"). Ondertussen heb ik dus ruim de tijd eens rond te kijken voor de verzekering van de nieuwe klapper. Als vergelijking kijk ik naar de verzekering van onze Astro, ook nieuw gekocht, in 2007. Momenteel loopt die verzekering via de Rabo,in onze allesinéénpolis. Nieuwprijs was ? 16000 en een beetje, de jaarpremie is ? 200 en een beetje.
Nu heb  ik bij 2 maatschappijen een prijs opgevraagd(moet nog worden bevestigd) en beide kwamen op een jaarpremie van over de ?310  !!!! Dat kan toch nooit kloppen ????

paul
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte verzekering.
« Reactie #110 Gepost op: november 27, 2010, 11:33:22 am »

Onze Kyte zal pas voorjaar 2011 geleverd worden(voorde de "meivakantie"). Ondertussen heb ik dus ruim de tijd eens rond te kijken voor de verzekering van de nieuwe klapper. Als vergelijking kijk ik naar de verzekering van onze Astro, ook nieuw gekocht, in 2007. Momenteel loopt die verzekering via de Rabo,in onze allesinéénpolis. Nieuwprijs was ? 16000 en een beetje, de jaarpremie is ? 200 en een beetje.
Nu heb  ik bij 2 maatschappijen een prijs opgevraagd(moet nog worden bevestigd) en beide kwamen op een jaarpremie van over de ?310  !!!! Dat kan toch nooit kloppen ????

paul

Hema komt op ? 198, ANWB zit op ? 260 (VW waarde 16.000), incl. hagelschade, 5 jaar nieuwwaarde.
Wij zijn tot nu toe altijd bij de ANWB verzekerd geweest, gelukkig nooit iets gehad dus geen ervaring met hulp e.d.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #111 Gepost op: november 27, 2010, 11:44:46 am »

Ondanks dat wij onze Kyte nog niet hebben mis ik nu al een veranda mogelijkheid naast de deur. Deze zit wel achter (als je tenminste niet een uitbouw gebruikt). Ook is het jammer dat er geen hor in de deur zit. Maar goed de holtkamper is qua VW al vrij uitgebreid en je kan niet alles hebben hé.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #112 Gepost op: november 27, 2010, 04:20:45 pm »


Een beetje laat ::) :o, maar hier alle gegevens die ik kan vinden, na het ding weer boven water gehaald te hebben:

Hij is van de euroshopper, de volgende teksten kan ik lezen (hij oogt merknaamloos):

AM/63
P.O. BOX 37211
1030 AE  AMSTERDAM
166567

STREEPJESCODE: 8711295654503

Meer kan ik niet leveren aan gegevens. Misschien rechtstreeks met bovenstaande gegevens met Euroshopper bellen? Overigens waren deze bakjes alleen in het wit.


Namens alle Kyte gebruikers bedankt. Trouwens de mijne dus bij Vervat vandaan zelfde adres ook uit Amsterdam :H.
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte verzekering.
« Reactie #113 Gepost op: november 27, 2010, 11:54:44 pm »

Hema komt op ? 198, ANWB zit op ? 260 (VW waarde 16.000), incl. hagelschade, 5 jaar nieuwwaarde.
Wij zijn tot nu toe altijd bij de ANWB verzekerd geweest, gelukkig nooit iets gehad dus geen ervaring met hulp e.d.

Wij zitten bij de Noordhollandsche en betalen ongeveer 230 per jaar voor ongeveer 21.000 euro waarde. (tegen 5 jaar nieuwwaarde en hagelschade) Dit kon alleen in een totaalpakket, maar dat bleek voor ons gelijk ook voordeliger.
Wij hadden Aegon, maar die doet niets met vouwwagens.
Het kan dus wel goedkoper.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #114 Gepost op: december 15, 2010, 10:08:30 pm »

Lees net op hyves dat als we straks bij Holtkamper in Emmen de instructies krijgen er geen broodje geregeld wordt. Is dat inderdaad zo :?. Zou ik wel raar vinden we betalen 175 euro en dan zou er geen broodje af kunnen ;(. Wie weet of dit echt zo is?
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #115 Gepost op: december 16, 2010, 06:28:08 am »

Lees net op hyves dat als we straks bij Holtkamper in Emmen de instructies krijgen er geen broodje geregeld wordt. Is dat inderdaad zo :?. Zou ik wel raar vinden we betalen 175 euro en dan zou er geen broodje af kunnen ;(. Wie weet of dit echt zo is?

Wij hebben geen broodjes gehad, maar ook geen 175 betaald. Waar betaal je dat voor? De broodjes hebben wij aan de overkant gehaald, wij vonden het prettig om even uit de hal te gaan bij onze instructie. Overigens hebben ze wel koffie, thee, choco en koekjes. (onbeperkt)
Gelogd

Edwin_V

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #116 Gepost op: december 16, 2010, 07:40:47 am »

De 175 euro betaal je voor de instructie, of het zit bij de prijs in (top editie). Ik zie net op holtkamper.nl dat in de prijslijst enkel nog de top editie vermeld staat met daarin de instructie (=inclusief).
Inderdaad geen broodjes. Ik vond dat niet zo'n probleem. Voor het geld dat je uitgeeft hadden ze idd broodjes kunnen regelen.
Ik vond het ook wel prettig om even naar buiten te gaan. De instructie sessie duurt toch ruime 3 uur.

De instructie is zeer goed! Erg nuttig en zeker de moeite waard. Dit vind ik belangrijker dan een paar broodjes.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #117 Gepost op: december 16, 2010, 08:30:31 am »

De 175 euro betaal je voor de instructie, of het zit bij de prijs in (top editie). Ik zie net op holtkamper.nl dat in de prijslijst enkel nog de top editie vermeld staat met daarin de instructie (=inclusief).
Inderdaad geen broodjes. Ik vond dat niet zo'n probleem. Voor het geld dat je uitgeeft hadden ze idd broodjes kunnen regelen.
Ik vond het ook wel prettig om even naar buiten te gaan. De instructie sessie duurt toch ruime 3 uur.

De instructie is zeer goed! Erg nuttig en zeker de moeite waard. Dit vind ik belangrijker dan een paar broodjes.
Natuurlijk is de instructie belangrijk maar voor dat bedrag kunnen er toch wel een paar broodjes af, zo duur hoeven die niet te zijn. Het is toch netjes als ze daar voor zorgen? En of je nu een gewone editie of de top editie hebt gekocht, je betaald ervoor. De instructie staat vermeld op de lijst :J, net als de reserveband, de droommatras e.d.. Er staat dan wel dat het inbegrepen is maar Jelte betaalt dit niet voor je hoor ;).
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #118 Gepost op: december 16, 2010, 08:35:29 am »

Lees net op hyves dat als we straks bij Holtkamper in Emmen de instructies krijgen er geen broodje geregeld wordt. Is dat inderdaad zo :?. Zou ik wel raar vinden we betalen 175 euro en dan zou er geen broodje af kunnen ;(. Wie weet of dit echt zo is?

Nee je krijgt geen broodje maar... schuin aan de overkant zit een snackbar met lekkere broodjes en lekkere koude cola maar ze hebben ook koffie hoor. Wij hebben er gewoon een dagje uit van gemaakt en het was gewoon een leuke afsluting van de dag
Gelogd
Jevipro

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #119 Gepost op: december 16, 2010, 08:36:41 am »

De 175 euro betaal je voor de instructie, of het zit bij de prijs in (top editie). Ik zie net op holtkamper.nl dat in de prijslijst enkel nog de top editie vermeld staat met daarin de instructie (=inclusief).
Inderdaad geen broodjes. Ik vond dat niet zo'n probleem. Voor het geld dat je uitgeeft hadden ze idd broodjes kunnen regelen.
Ik vond het ook wel prettig om even naar buiten te gaan. De instructie sessie duurt toch ruime 3 uur.

De instructie is zeer goed! Erg nuttig en zeker de moeite waard. Dit vind ik belangrijker dan een paar broodjes.

Helemaal mee eens!!!
Gelogd
Jevipro
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal