Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Holtkamper Kyte  (gelezen 153758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #150 Gepost op: februari 14, 2011, 11:16:23 pm »

Wij willen nog graag een kapstok en een inbouw voor stroom in de keuken. Zo als het nu is, gaan we het zelf maken.
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #151 Gepost op: februari 16, 2011, 03:54:05 pm »

Vorig jaar de top edition voor eerst beleefd. Gehele optielijst, dus ook de 'geen stoksuitbouw' (heet tegenwoordig kleine uitbouw ? Typisch, ruimte is zelfde, behalve de stahoogte achterin, we hebben wel extra ventilatie/raam laten aanbrengen aan disselzijde), achterluifel die je tegelijk met deze uitbouw kan opzetten, uiteraard niet de binnenkindertentjes, die waren er toen nog niet, maar was geen alternatef geweest. Wel de Fietsendrager etc. En ook niet de voorwand, zie het nut er niet van in, los van de uitstraling. Met windkracht veel in de regen gestaan en onder luifel droog van de vakantie genoten. En stopcontact (voor opbouw gekozen, is maar 1 klein gaatje boren voor snoer en even functioneel) direct in keuken gezet en uiteraad de kapstok voor rond de luifelboom (van bo-camp, dus geen gepruts, zie holtkamper forum op hyves) Verwacht dat holtkamper die ook nog wel eens als optie gaat aanbieden, want ik krijg de indruk dat elke kyte-bezitter deze inmiddels zelf inbouwt. Vorig jaar kregen kyte-eigenaren de extra strook voor afdekzeil er nog gratis bij, handig ding om nog meer spullen mee te nemen of gewoon om met minder moeite de handel dicht te ritsen.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #152 Gepost op: februari 19, 2011, 01:31:22 pm »

Wij ook:  Kyte Top edition met:

-   Reservewiel
-   Disselslot
-   Kindetent S
-   Paar kratten
-   Alutec  disselkoffer
-   Watervoorziening keuken
-   Powersupply
-   100 kmh keuring

Met de Alko bigfoots is wel wat aan de hand: HK  vraagt hiervoor  ? 225,-.  De daadwerkelijke marktprijs is momenteel +/- ? 75.- ,o.a. de Wit.  Maar, je bent Nederlander of niet: een beetje speuren bij een caravanbedrijf levert een alternatief op. Merkloze bigfoots, kleur zwart en verder identiek, behalve dat het veertje er niet aan zit. Dat ga ik proberen. Misschien 2 setjes als er eens eentje zou breken. En die veertjes? Daar vind ik wel iets op. (Jan Krul Caravans) en ja; met die naam kun je leuke woordgrapjes maken?..

In gedachten zijn we al met leuke zaken bezig, terwijl de VW er nog niet eens is. Zo voel ik wel iets voor een mooie ledverlichting  in/boven de keuken. Tijd zat !

Paul


PS hetgebeurt nogal eens dat ik, al typend een hele bijdrage plots voor mijn neus zie verdwijnen ! En weg is dan echt weg/ Of ik kan niet meer naar het einde van mijn bijdrage scrollen: eenmaal met de cursor onder aangekomen floept het gewoon een paar regels terug naar boven. Shit: ook nu en nu typ ik blind! HELP
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #153 Gepost op: februari 19, 2011, 04:41:01 pm »

@paulpaul : Wat is powersupply :?
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 434
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #154 Gepost op: februari 19, 2011, 05:05:44 pm »

over het algemeen wordt met powersupply een voedingsspanningsvoorziening bedoeld..........(230v aansluiting/12v)
                                                                   leuk scrable woord toch..?   I:
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.175
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #155 Gepost op: februari 19, 2011, 05:21:13 pm »


Laat de zon niet voor niks schijnen! Hier laadt het solar paneel ons 'powerpack' op, zodat we stroom hebben voor onze 'kleine' energie-behoefte (telefoon opladen, douchepomp gebruiken, etc.). Ook voedt het powerpack onze koelkast bij korte stops als we onderweg zijn.




Stond ergens bij een foto
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PaulPaul

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #156 Gepost op: februari 19, 2011, 07:07:44 pm »

Gebruik ik eens andermans terminologie, gaat het gelijk mis ;)
Bij HK betekent dat zo'n grote elctraverdeeldoos met overspanning./aardlekschakelaar. Dat ergens goed vastgemaakt met een aansluiting naar buiten. pffffffffffffffff, zoiets. Kost kaat bij de caravanandel ongeveer ? 70.-
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #157 Gepost op: februari 19, 2011, 07:57:54 pm »

bij een caravanbedrijf levert een alternatief op. Merkloze bigfoots, kleur zwart en verder identiek, behalve dat het veertje er niet aan zit. Dat ga ik proberen. PS hetgebeurt nogal eens dat ik, al typend een hele bijdrage plots voor mijn neus zie verdwijnen ! En weg is dan echt weg/ Of ik kan niet meer naar het einde van mijn bijdrage scrollen: eenmaal met de cursor onder aangekomen floept het gewoon een paar regels terug naar boven. Shit: ook nu en nu typ ik blind! HELP
Misschien :off dit heb ik ook vaak. Ik denk dat het te maken heeft met de lengte van de tekst?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #158 Gepost op: februari 19, 2011, 11:08:16 pm »

Als je, naast de adresbalk bovenin, op compatibiliteitsweergave drukt zou het weer goed moeten gaan. Is idd erg irritant.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #159 Gepost op: februari 19, 2011, 11:53:52 pm »

Eveneens  :off

Als je een langere reactie wilt schrijven, doe dit dan in (bijvoorbeeld) Notepad. Kopieer dan de boel naar de editor van het forum maar sluit Notepad pas af als je je reactie op het forum hebt zien staan!
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.175
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #160 Gepost op: februari 20, 2011, 09:48:02 am »

Even op compatibiliteitsweergave drukken in IE en het probleem moet opgelost zijn.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #161 Gepost op: februari 26, 2011, 03:21:56 pm »

Donderdag 17 maart a.s. gaan wij onze nieuwe Kyte ophalen in Emmen, kan niet wachten...
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #162 Gepost op: februari 26, 2011, 05:26:32 pm »

Donderdag 17 maart a.s. gaan wij onze nieuwe Kyte ophalen in Emmen, kan niet wachten...
:K :K dat is wel iets om naar uit te kijken
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #163 Gepost op: februari 28, 2011, 08:49:40 pm »

Dat wordt vast genieten! Nog maar ruim 2 weken! Wanneer voor het eerst klappen? Of weten jullie dat nog niet?
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #164 Gepost op: maart 11, 2011, 07:29:21 pm »

Vanmiddag onze Kyte opgehaald in Emmen. :) ;)
Na een uitgebreide instructie mogen we ons nu ook trotse bezitters noemen van een Holtkamper. Nu nog wachten op het mooie weer, alhoewel toen we naar huis reden lachte het zonnetje ons de gehele weg toe. Het zal dus wel goed komen.  :J
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal