Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Holtkamper Kyte  (gelezen 154090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #210 Gepost op: maart 25, 2011, 09:32:39 pm »

Hopelijk kan het morgen :). Succes
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #211 Gepost op: maart 25, 2011, 09:50:31 pm »

Grappig, uit de laatste pagina's concludeer ik dat holtkamper op een paar punten terug komt op doorontwiikelingen, bijvoorbeeld door blijkbaar het hulpframe (ik vind hem handig, heb een kyte van begin 2010) 'weg te ontwikkelen' maar toch weer terugplaatst. Oh ja, die hangende pijpjes... Stukje waslijn ertussen...super handig ! Bij onze kyte zijn de hoeken van de keuken bij het tentdoek trouwens perfect, dus hebben ze daar ook iets gewijzigd wat ze beter niet hadden kunnen doen ?
Die koelbox...inderdaad bij de laatste camping goed schoon en droogmaken. Op dat punt zou je wel een innovatie verwachten, dat je je keuken open kan zetten thuis zonder de tent open te klappen.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #212 Gepost op: maart 25, 2011, 10:02:31 pm »

Bij onze kyte zijn de hoeken van de keuken bij het tentdoek trouwens perfect
Het zijn de hoeken van, zeg maar, deksel van de keuken. Dus als de keuken ingeklapt is en dan aan de rechterkant (links ook maar die raakt geen doek). Die hoek is erg scherp. En in het showmodel 2009/2010 was het tentdoek/zeil daar stuk. Vandaar dat wij deze gaan afronden.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #213 Gepost op: maart 26, 2011, 06:54:36 am »

Bij onze Jametic hingen wij ook dit soort (van xenos dan) ervoor. Maar dan hing het altijd naar voren omdat de deur schuin staat. Ik heb dit altijd opgelost door de gordijntje (links en rechts van de deur)  met een knijper aan wat sliertjes vast te maken. Maar jij hebt geen gordijntjes meer dus hoe je het dan moet doen :?. Zal lastig worden. De Kyte heeft een bijna rechte deur dus hier hebben wij nu geen probleem meer mee.
Dank voor de tip, ga toch eens iets proberen uit te denken. Wij hebben model 2010. En model 2011 is standaard voorzien van een hordeur. Jammer.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #214 Gepost op: maart 27, 2011, 07:53:20 pm »

Als het morgen droog is en blijft gaan wij ook naar de dagcamping waar jullie vorige week zijn geweest (en als het morgen regent gaan we zondag!) nog bedankt voor de tip
En nog gelukt? :) Vandaag was het er in ieder geval geweldig weer voor.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #215 Gepost op: maart 27, 2011, 09:26:59 pm »

En nog gelukt? :) Vandaag was het er in ieder geval geweldig weer voor.

Jaaaaaaaaaaaaa we hebben het gevonden en we hebben een heerlijk dagje gehad we hebben onze cocoon op gezet en ingeklapt en weer opgezet en vloerkleed erin gelegd en het membrame uitgeprobeerd die windschermen (ik zeg voor het gemak maar effe de wigwamwindscherm) hebben we opgezet kortom we hebben vanalles uit geprobeerd heerlijk. Het was leuk. Volgende week als het zo weer is gaan we naar ons oude vertrouwde plekje toe het Doornsegat die is dan weer open.
Gelogd
Jevipro

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #216 Gepost op: maart 28, 2011, 08:29:45 am »

Fijn dat het gelukt is. Het was niet het meest ideale plekje maar je kon in ieder geval klappen ;). En inderdaad het is bijna 1 april en dan zijn alle dagcampings weer open :K.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #217 Gepost op: april 08, 2011, 11:41:52 pm »

Een vraagje aan de Kyte bezitters hier. Ik heb vandaag op een camping een paar km verderop onze Kyte voor het eerst opgezet.Ging op zich best aardig; een uurtje in m'n eentje opgezet.

Nu komt het: ik kom er nu pas achter dat de 2 vensters in de slaaptent niet voorzien zijn van die mooie vensters met gaas/doek/plasticfolie maar slechts gaas en behoorlijk dun doek. Daar komt in een ongunstig geval de regen en wind pal op. Ben ik helemaal niet blij mee.
Wie heeft meer ervaring hiermee?

Groeten uit Oldenzaal

Paul
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #218 Gepost op: april 09, 2011, 10:14:16 am »

Dit is mij nog niet opgevallen. Het zit wel in het woongedeelte naast de deur en hier kan geen regen komen. Dus wel raar dat het niet in het slaapgedeelte zit. Als we hem weer opzetten ga ik meteen kijken. Op de foto's die we de vorige keer gemaakt hebben kan ik het niet zien, omdat daar de ramen nog dicht zitten. We hebben het nog niet bekeken.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2011, 09:40:12 pm door Lien »
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #219 Gepost op: april 09, 2011, 09:21:15 pm »

Folie heb je in een slaapcabine niet nodig omdat je bij slecht weer geen licht nodig hebt. In de voortent zit het wel, maar dat is ook logisch. Bij slecht weer wil je in de voortent licht hebben en daarom zit hier plastic folie.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #220 Gepost op: april 12, 2011, 01:24:54 pm »

Vandaag het "NL" plaatje ontvangen die ik besteld had. Met een paar pompnagels monteren achter op de Kyte naast het kenteken. :) Is mooier dan een sticker plakken op het traanplaat.
Besteld bij http://www.wittekentekenplaat.nl/shopexd.asp?id=100&desc=NL%2Dovaal+met+of+zonder+rand

Ik heb 'gewoon'een witte kentekenplaat met NL en EU aanduiding wit op blauw net zoals bij de gele kentekenplaten, nog netter dan een aparte NL sticker

groeten Rob

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #221 Gepost op: april 12, 2011, 03:01:37 pm »

Ik heb 'gewoon'een witte kentekenplaat met NL en EU aanduiding wit op blauw net zoals bij de gele kentekenplaten, nog netter dan een aparte NL sticker
groeten Rob
Inderdaad heel netjes op deze manier. Had ze ook nog niet eerder gezien. Maar ik vind het weer zonde om een nieuwe nummerplaat van rond de 17 Euro te kopen zolang de oude niet stuk of kwijt is. Stickertje is goedkoper.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #222 Gepost op: april 12, 2011, 07:48:47 pm »

Ik heb 'gewoon'een witte kentekenplaat met NL en EU aanduiding wit op blauw net zoals bij de gele kentekenplaten, nog netter dan een aparte NL sticker




Als je de Kyte dan achter een andere auto hangt moet je alsnog een "NL" plaatje hebben of nog een witte kentekenplaat met NL en EU aanduiding kopen. (Geldt alleen voor het buitenland.)
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #223 Gepost op: april 12, 2011, 08:21:50 pm »

Wellicht off topic, maar heeft iemand een suggestie waar je een sticker met de land aanduiding kan kopen? In plaats van met popnagels aan de slag te gaan. Staat inderdaad wel mooier achterop een traanplaatdan een sticker.
Gr
Jorg
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #224 Gepost op: april 12, 2011, 08:45:07 pm »

Die zijn overal te koop vooral bij autoshop zaken..ff googlen
anders wel bij Heuts  http://www.heuts.nl
sucses
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal