Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Holtkamper Kyte  (gelezen 154237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Foxes

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #225 Gepost op: april 12, 2011, 08:48:12 pm »

Sticker kun je bij de ANWB kopen. Alhoewel de webwinkel van de ANWB zegt, dat ze niet op voorraad zijn.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #226 Gepost op: april 12, 2011, 08:49:25 pm »

http://www.heuts.nl/b2c/winkel/produkt/002933876  0,75 euro  :H :H :H Kan de sticker ook voor je kopen en meenemen naar het klspweekend, kun je hem daar op de vouwwagenplakken  :#
« Laatst bewerkt op: april 12, 2011, 08:51:37 pm door Mr Roadmaster »
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #227 Gepost op: april 12, 2011, 09:04:17 pm »

Thnks voor de snelle antwoorden. Soms zijn deze makkelijker dan de vraag.
Ik ga eerst wel even bij de anwb shop kijken.

Ik kom niet naar het klap weekend omdat we dan al een andere kampeer afspraak hebben staan.
Wordt wel enthousiast van alle verhalen er om heen, dus wellicht voor het najaar of volgend jaar.

Laat eerst onze cocoon maar komen

Groet
Jorg
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #228 Gepost op: april 12, 2011, 09:27:11 pm »

Ik heb 'gewoon'een witte kentekenplaat met NL en EU aanduiding wit op blauw net zoals bij de gele kentekenplaten, nog netter dan een aparte NL sticker

groeten Rob



Houdt er wel rekening mee dat dit model niet door de RDW wordt erkend. Het kan dus zijn dat je er (in het buitenland) problemen mee krijgt. Ik was van plan om deze plaat ook aan te schaffen, omdat het er inderdaad fraai uitziet, maar heb het voor de zekerheid bij de RDW nagevraagd. De plaat komt niet voor in de "Regeling kentekens en kentekenplaten". Als je op zeker gaat is een normale witte plaat met losse NL sticker het beste.

Groet,
Wijnand.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #229 Gepost op: april 13, 2011, 01:52:07 pm »

Sticker kun je bij de ANWB kopen. Alhoewel de webwinkel van de ANWB zegt, dat ze niet op voorraad zijn.

en bij Halfords
Gelogd
Jevipro

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #230 Gepost op: april 13, 2011, 08:05:21 pm »


Heeft iemand van jullie vandaag zijn Kyte opgehaald?? Zag een gloedjenieuwe rijden op de A2 vanmiddag.....
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #231 Gepost op: april 13, 2011, 08:16:37 pm »

chips hebben ze mijn kyte weggehaald :? :? :?
Gelogd

michielw

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #232 Gepost op: april 13, 2011, 10:09:25 pm »

Heeft iemand van jullie vandaag zijn Kyte opgehaald?? Zag een gloedjenieuwe rijden op de A2 vanmiddag.....

Helaas niet  :N

Moet nog zeker een maand wachten  ;(
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #233 Gepost op: april 14, 2011, 02:44:35 pm »

Heeft iemand van jullie vandaag zijn Kyte opgehaald?? Zag een gloedjenieuwe rijden op de A2 vanmiddag.....

deze:

Die werd gepost op Facebook door Holtkamper.  :)
Mooie combinatie zo  :J
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #234 Gepost op: april 17, 2011, 09:53:24 pm »

Het weekend voor het eerst in onze Kyte geslapen :). Zaterdag de hele dag bezig geweest met aanpassingen. 3 inbouwstopcontacten in de keuken gemaakt. Vaste electra unit gemaakt. Vervolgens met vaste kabel naar achterkant wagen gelegd zodat we hem daar via rits naar buiten kunnen leiden. Toen kistjes getimmerd voor de indeling van de keukenspullen. We hebben bewust niet gekozen voor losse kistjes omdat je dan veel loze ruimte overhield. Ophangsysteem voor de hor (deur) gemaakt en voor de lamp in de voortent. Al met al een goed, druk en zonnig weekend gehad 8). En ook heerlijk geslapen op ons droommatras :Z.

@Paulpaul
Inderdaad zit er in het slaapgedeelte geen plastic. Op zich wel apart maar er zit aan die kant ook geen slaapkabine. Dit vond ik best wel koud aanvoelen vrijdagnacht. Bij onze vorige wagen hadden wij een complete slaapkabine hier in hebben wij het nooit koud gehad. Het doek van de ramen is wel gewoon tentdoek net als het oranjedoek.  
« Laatst bewerkt op: april 17, 2011, 10:20:09 pm door Lien »
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #235 Gepost op: april 17, 2011, 10:33:21 pm »

Leuk, die fotos van de aanpassingen.
Zaten die lusjes van de hor er al in of heb je dat zelf gedaan?

Waar hebben jullie die hor gekocht.

Groet
Jorg
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #236 Gepost op: april 17, 2011, 11:52:13 pm »

@Paulpaul
Inderdaad zit er in het slaapgedeelte geen plastic. Op zich wel apart maar er zit aan die kant ook geen slaapkabine. Dit vond ik best wel koud aanvoelen vrijdagnacht. Bij onze vorige wagen hadden wij een complete slaapkabine hier in hebben wij het nooit koud gehad. Het doek van de ramen is wel gewoon tentdoek net als het oranjedoek.  
[/quote]


Inderdaad precies wat ik bedoelde. Ik kwam er pas in laat stadium achter dat er slechts sprake was van een driekwart slaapcabine. Gewoon gemist, zoals wel meer overigens. De isolerende werking van de ruimte tussen de binnen- en de buitentent mis je nu. Ik ben niet zo enthousiast hierover. Net zo min als het ontbreken van die echte Holtkamperramen in de slaaptent, dus inclusief het plastic. Ik snap hier ook niks van, maar daar komen we nog wel achter. Wel typisch HK: linksom pochen op die geweldige ramen, maar ze rechtsom in de Kyte gewoon weglaten.
Citaat op HK site : "Ook de Kyte heeft de echte Holtkamper look" en : "? Holtkamper All Climate Vensters - met muskietengaas, zonwerende vensterfolie en gordijn"

Heb je overigens al mooie ledverlichting voor de keuken gevonden????
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #237 Gepost op: april 18, 2011, 08:31:04 am »

@Jorg
Nee de lusjes zaten er niet. Heb met de hand een knoopje er aan genaaid met de zogenaamde paddenstoel techniek (knoopje niet strak op doek maar met een soort steeltje ::), sorry weet niet hoe ik het anders moet uitleggen).

Hier de link van de site waar ik mijn deurhor heb gekocht: http://www.hometextileshop.com/58-draadjesgordijnen?p=4
1 meter breed en 250 hoog. Moest wel een stukje af maar 200 meter is te kort. Xenos heeft ze trouwens ook maar daar zijn ze 90 breed en 200 hoog (voor ons te klein).


@Paulpaul
Het is inderdaad jammer dat de slaapkabine niet gewoon rondom zit :N. Maar het komt gelukkig niet zoveel voor dat we kamperen tijdens koude nachten. Wat ik vooral vervelend vind is de boog in het woongedeelte. Deze had deelbaar moeten zijn. Het is echt passen en meten om dat rotding op te bergen. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. In een lege bak lukt het wel maar gevuld met kratjes niet. We gaan maar eens vragen of ze deze stang net zo kunnen maken als die van de luifel.  
Wat betreft de verlichting in de keuken. Wij hebben een klemspotje (Praxis) die op de bovenste plank vastgeklemd wordt. Ik vind ledverlichting niet mooi is z'n kermis.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2011, 09:20:06 pm door Lien »
Gelogd

michielw

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #238 Gepost op: april 18, 2011, 09:26:57 pm »

Wat ik vooral vervelend vind is de boog in het woongedeelte. Deze had deelbaar moeten zijn. Het is echt passen en meten om dat rotding op te bergen. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. In een lege bak lukt het wel maar gevuld met kratjes niet. We gaan maar eens vragen of ze deze stang net zo kunnen maken als die van de luifel. 

Past deze boog ook niet in de zak die ingebouwd zit in de afdekhoes? Daar istie voor bedoeld.
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #239 Gepost op: april 18, 2011, 09:55:12 pm »

Past deze boog ook niet in de zak die ingebouwd zit in de afdekhoes? Daar istie voor bedoeld.

Daar past hij wel in maar wij vinden dat niet handig en logisch. De afdekhoes moet er als eerste af en die vouw je direct op. Dus je moet hem eerst leeg maken en dan heb je een stok liggen die je nog niet gelijk nodig hebt. Wij vinden het handiger om hem onder het bed vandaan te kunnen pakken en hem dan meteen te bevestigen.  :J
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal