Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Holtkamper Kyte  (gelezen 154227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #75 Gepost op: oktober 25, 2010, 08:58:53 pm »

Sorry waarvan :**
Omschrijving en kleur van het bakje door Henk en Carmen Zodat je weet om welk bakje het gaat.  bv zitten er al haakjes aan, hoe groot is het enz zodat anderen ook bij euroland kunnen kijken. ;)

Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #76 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:06:00 pm »

Ik heb bij Xenos de bestekbakjes gezien in kleuren creme/wit (weet ik niet goed meer), zwart en blauw. Wat betreft de haakjes (grijs kunststof) die zijn gebruikt om de kapstok voor in de Kyte te maken. Zat om de luifelstok. Was net door HK gemaakt ze wisten nog geen prijs.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2010, 09:43:50 pm door Lien »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #77 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:09:38 pm »

Ja die heb ik ook gezien (de kapstok) maar vond hem niet zo bijzonder al kan ik me wel voorstellen dat het leuk is als het qua kleur past
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #78 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:11:52 pm »

Cr?mekleurig lampje stof past altijd :J.

Wat betreft het bestekbakje, de maat moet zijn 33 breed, 2 cm dikke rand dan kan je hem nog naar achteren schuiven. Je hangt hem onder het linkerluikje.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2010, 09:16:15 pm door Lien »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #79 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:14:28 pm »

 :# dat dacht ik idd ook.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #80 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:18:53 pm »

 :J die hebben wij ook, maar dan in een apart kunststof ladenkastje (xenos)

Ik zie net nog een kapstok voor de Kyte op Hyves http://holtkamper.hyves.nl/forum/4502167/4-Ss/Handige_Accessoires/?pageid=8JOXT0I8EROK8G84K



kapstok van Bocamp
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2010, 09:22:05 pm door muis »
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #81 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:24:58 pm »

Ja heb ik ook gezien is alleen aan de bovenkant blauw :P (Beetje kieskeurig ::) sorry). Misschien een ander stofje eraan ;).
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #82 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:29:14 pm »

Aha, ik dacht dat hij groen was op de hyvesfoto, vandaar. Kan me goed voorstellen dat je kieskeurig bent als je net een nieuwe wagen gekocht hebt, voor mij heb je helemaal gelijk :J
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #83 Gepost op: oktober 25, 2010, 09:42:09 pm »

 :) dank je
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #84 Gepost op: oktober 26, 2010, 04:56:15 pm »

Ik zal het bestekbakje weer ophalen en hier aangeven om welk merk het gaat. Hij is in ieder geval wit, niet de mooiste, maar wel een praktisch passende. Even geduld :? ::)
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #85 Gepost op: oktober 30, 2010, 07:16:54 pm »

Bezig geweest met accessoires voor in onze kyte. Aangezien onze kledingkistjes onder ons bed komen te staan eerst maar eens hoesjes gemaakt voor over de kistjes. Stof had ik nog liggen (oud hoeslaken) wat elastiek en garen, voila zie foto 1. Toen met een tentschort aan de gang (kosten bij HK 95 euro, vonden we iets wat te veel). Bij tent/zeilmakerij halve meter tentdoek gekocht (2 meter breed, 10 euro). Wat naaiband en tentgaren. Totale kosten 15 euro, zie foto 2. Toen nog een kapstokje. Tentstof had ik nog over, haakjes komen van een oud kapstokje die we nog hadden liggen. Ringen gekocht, helaas kan ik hem niet afmaken naaiband is op en winkel al dicht. Maar hier alvast een voorproefje (foto 3). Kosten 12 euro. Heerlijk z?n dagje knutselen :).

Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #86 Gepost op: oktober 30, 2010, 08:39:44 pm »

gaaf kan je de maten van foto 2 door geven want ik wil ook zoiets gaan maken maar ik heb geen maten en dus moet ik wachten tot we de hk in het voorjaar op kunnen zetten.
ik zou met de maten van de zakjes en ook dat waar de zakjes op gestikt zijn heel erg geholpen zijn.
wij hebben onze oude tent liggen dus ik wou dat tentdoek ervoor gebruiken.
als je dat met ons delen wil...
maak je denk ik veel mensen blij.
Gelogd
Jevipro

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #87 Gepost op: oktober 30, 2010, 08:40:24 pm »

misschien ook van die kapstok de maten heel erg alsjeblieft
Gelogd
Jevipro

muis

  • Gast
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #88 Gepost op: oktober 30, 2010, 09:07:27 pm »

Ziet er goed uit Lien :J :J
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Holtkamper Kyte
« Reactie #89 Gepost op: oktober 30, 2010, 09:21:30 pm »

Natuurlijk wil ik dit delen anders had ik het niet laten zien. Hier komt het dan.

De maten van het tentschort:
één stuk van 50 br. bij 66 h., de klein stukjes zijn 13 br. bij 15 h. dat is de rechte lap (knipmaat), 1 cm voor de plooi (links 1cm en rechts 1cm), dan heb je dus over een zakje van 11 br. bij 15 h. De grotere zakjes zijn 24 br. bij 20 h (knipmaat), 1,5 cm voor de plooi (links 1,5 en rechts 1,5), dan heb je dus over een zakje van 21 br.  bij 15 h. Qua naaiband heb je ongeveer 9 meter nodig. En wat betreft de garen had ik net niet genoeg aan 1 klos.
Hoe ik hem precies ga ophangen weet ikzelf ook nog niet moeten we eerst onze kyte afwachten. Dus hier nog niets mee gedaan. Mocht het niet helemaal kloppen met de maat dan maak ik er touwtjes aan en hang ik hem aan de buis van het bed.

De maten van de kapstok:
één stuk van 40 br. bij 40 h. Waar de ringen in zitten is omgeslagen, 7 cm (dus over 40 br. bij 33 h.). 8 ringen verdeeld over 40 cm. Ophanging via klittenband (moet ik nog doen en ook de rest van de naaiband).

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Succes :).
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2010, 09:38:26 pm door Lien »
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal