Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Welke holtkamper moet ik kopen  (gelezen 13572 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #15 Gepost op: augustus 20, 2011, 03:52:13 pm »

Ze lezen wel mee, waren de 17e nog online :J
Gelogd

corinamuller

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #16 Gepost op: augustus 21, 2011, 07:41:52 pm »

Nee hoor niet op vakantie, dat hebben we al achter de rug!
Zit nog steeds in de oriëntatie fase en ik kan jullie melden dat het knap lastig is, maar voorkeur gaat nog steeds naar een holtkamper, flyer of Cocoon xl misschien met een stapelbed, en dan toch de 3 kids bij elkaar laten slapen want de oudste is volgend jaar ruim 8,5 jaar dus verwacht niet dat hij nog heel lang bij ons slaapt!
De feluka? Is niet echt mijn ding vind de uitstraling van de Cocoon en flyer mooier,
Heb wel paar keer een bod geplaatst, maar de prijzen zijn nogal pittig voor een tweedehands holtkamper die wat nieuwer zijn! Dus ik ben er nog niet helemaal uit! Ik beloof dat als we een keus hebben gemaakt ik jullie zeker op de hoogte houd!
Misschien word het wel heel iets anders maar dat laat ik ook weten
Gr. Corina
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:54:04 pm »

Prijzen van jonge 2e hands HK's lijken hoog te zijn, maar kijk eens op de HK site voor de nieuwprijzen. KK

Wel zijn er adverteerders die bijv. een 4 jaar oude HK aanbieden en er een huidige nieuwprijs bij zetten als vergelijk. Dat is dus géén vergelijk. Maar is ook een manier van verkopen....... :?
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #18 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:07:03 pm »

Is een Spacer geen optie? Ze worden genoeg aangeboden. In de hardtop kan een stapelbed staan en er is zelfs plek voor een derde. Voordeel van de Spacer is dat je een ruime voortent hebt (die je ook als grote luifel kunt gebruiken.
Gelogd

corinamuller

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #19 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:01:51 pm »

Ja inderdaad Spacer is ook een optie, ben al heftig op zoek
Laat het jullie allemaal nog weten, heb er verder geen haast mee, volgend jaar zomer weer voor het eerst nodig!
Bedankt alvast voor al jullie info
Gr. Corien
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #20 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:06:50 pm »

even een tip, niet alleen bieden maar ook even een mailtje sturen. een bod is leuk maar als je een bod doet dat bijvoorbeel 500 euro onder de vraagprijs zet dan kun je bij de verkoper nog wel eens begrip krijgen als je in je email uitlegt waarom jouw bod 500 euro lager is.

dus, altijd een emailtje sturen naar de verkoper als je het aangeboden product echt wil hebben.
een telefoontje plegen is misschien zelfs nog beter.

succes
Gelogd

toonvkr

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #21 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:30:16 pm »

Ik zal het wat lastiger maken; inderdaad 1000 euro is van de zotte voor een bijzettentje. En vervolgens kan je je ook nog afvragen of 7000 euro voor een tweedehands vouwwagen ook niet van de zotte is.....  In huizenprijzen zit veel lucht volgens de krant, in de goudprijs inmiddels ook, maar holtkamper heeft ook een aardige fietspomp gevonden.  Natuurlijk kan niemand ontkennen dat de Holtkampers prachtige vouwwagens zijn, met soms mooie keukentjes, maar dan voor de prijs van een complete auto met 4 (dus geen 2) wielen, motor, stoelen, dashboard, airco, terugrijautomaat, vijf versnellingen. etc.   
Eén van de bovenstaande schrijvers adviseert je eens uit te proberen om te huren.  Sluit me geheel bij hem aan. Dit soort aankopen in het najaar als je terugkomt van vakantie zijn vaak emotie aankopen. (ik hoop dat ik met deze bijdrage niet te veel mensen op hun tenen ga staan).
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #22 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:53:28 am »

Ja inderdaad Spacer is ook een optie, ben al heftig op zoek
Laat het jullie allemaal nog weten, heb er verder geen haast mee, volgend jaar zomer weer voor het eerst nodig!
Bedankt alvast voor al jullie info
Gr. Corien

Er staat er eentje op marktplaats. een Spacer uit 2007 met mebrame airco en een adventuretent..alleen heeft ie geen keuken. Daardoor vind ik de vraagprijs van ? 8900 persoonlijk aan de hoge kant.
Gelogd

corinamuller

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #23 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:10:34 pm »

Ik heb hem inderdaad ooh gezien op mp, maar vind het ook erg veel geld,
Weet dat je voor holtkamper je portomonee open moet trekken, maar vind de prijzen over de top, heb voor dat geld een nieuwe (wel ander merk) vouwwagen, ik weet dat de kwaliteit een stuk minder is als die van holtkamper en het uiterlijk vind ik persoonlijk ook een stuk minder! Vind het erg lastig want door de hoge prijzen is de afschrijving op de vouwwagen ook ieder jaar zeer hoog en dat voor een vouwwagen die je een keer per jaar 3 weken gebruikt! Maar zoals bij meerdere holtkamper liefhebbers ben ik ook verkocht aan dit merk vouwwagen!!!
Dit zijn dingen die ik allemaal moet overwegen! En nogmaals ik heb geen haast, we hebben nog niks besloten alleen dat we volgend jaar echt met een vouwwagen op vakantie gaan!

Aan een holtkamper huren heb ik ook gedacht, maar vind er eentje huren en het jaar erop eentje kopen zonde van het huurgeld, want dat we een vouwwagen willen is een ding waar we helemaal zeker van zijn!
Maar bedankt voor alle tips!
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2011, 08:20:34 pm door corinamuller »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Welke holtkamper moet ik kopen
« Reactie #24 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:35:57 pm »

Waarom ga je niet voor een iets oudere HK? WIj zijn 4 jaar geleden gestart met een Flyer van 1991 om te bekijken of de HK en het vouwwagenkamperen ons wel beviel. We hebben hiervoor niet veel meer dan 1000 euro uitgegeven en hebben er dus 3 jaar plezier van gehad en daarna doorverkocht aan forumleden. Die er blijkbaar nu ook veel plezier aan beleven. Na 3 jaar hebben we enkele voor en tegens van de Flyer op een rij gezet en besloten dat we iets kleiner wilde, bagage ruimte onder het bed en een keuken die op de dissel kon blijven. We zijn voor de Astro gegaan. Nu duiken ook daar enkele tegens op en wie weet wisselen we wel weer  ;)  Voor 1000 - 2000 euro vind je soms toffe oudere HK's die evengoed voldoen. Ipv huren kan je gaan voor zo'n ouder type. Huren heeft echt ook wel nadelen: je kan niet rustig het opzetten oefenen, inpakken en uitpakken moet gebeuren binnen de huurtermijn en als je twee of drie weken huurt ben je ook gauw 1200 euro kwijt. Voor dat geld koop je een fijn tweedehandsje dat je misschien wel of niet bevalt. In het laatste geval verkoop je het weer en doe je weinig of geen verlies.
Veel succes met alle keuzes.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal