Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kyte reserve wiel  (gelezen 2933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wammus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 121
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte windforce
Re: Kyte reserve wiel
« Reactie #15 Gepost op: juli 26, 2018, 06:17:46 pm »

Vandaag beugel opgehaald in bunnik. Inderdaad met de nieuwe borging. Gaten zitten al in het chasis. Vroeg al of ze meer modificaties hebben gehad voor de kyte uit 2014 scheelt mij namelijk geld. Moest nu te slotte een nieuwe beugel kopen voor 120 euro. Nee dat hadden ze niet maar ze waren bezig met ene nieuwe computersysteem en dan zou het allemaal goedkomen....

Maar goed ik kan hem nu goed vastzetten dus medi augustus kan ik weer veilig op vakantie :-) volgend jaaris de vouwwagen 5 jaar oud dus dan breng ik hem maar eens voor een grote onderhoudsbeurt wellicht worden alle modificaties dan ook aangebracht.... hoewel ik me dan wel af eaag of ze weten welke modificaties er allemaal geweest zijn.

Ook even naar een nieuwe kyte gekeken. Ziet er wel mooi uit. Mooie roestvrijestallen stokken en voorwand. Keuken is minder maar goed dat is een kwestie van smaak. Maar ik geniet nog volop van deze en wil hem niet kwijt tenslote moet je er weer een hoop geld op toeleggen.....

In ieder geval heb ik weee genoten van de kyte afgelopen 14 dagen en het aircodak werkte prima.....
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal