Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: klussen  (gelezen 10764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: klussen
« Reactie #15 Gepost op: september 21, 2012, 03:51:34 pm »

We zijn op de wereld om elkaar te helpen....
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: klussen
« Reactie #16 Gepost op: september 21, 2012, 03:54:37 pm »

Jee joh, wat moet je nou met 4 keukens en 3 badkamers?  :P :#


We waren gewend om een nieuwe auto te kopen wanneer de asbak vol zat, maar na de vierde keuken hebben we bedacht om de keuken toch maar schoon te maken......en wat blijkt.....is veel minder werk  ::)





  :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

ottelotte

  • Gast
Re: klussen
« Reactie #17 Gepost op: september 21, 2012, 04:34:44 pm »

Heel veel klussers zie ik, wat een leuke reacties allemaal! M.n. ook creatieve klussers volgens mij, veel zelf ontwerpen/bedenken. Vooral in ons vorige heel kleine schattige prutshuisje hebben we veel geklust. Vooral bouwen met hout is favoriet, tuinhuisje ontwerpen en maken was de leukste klus. Een paar weken geleden onze eerste klapper gekocht, een hele oude om het eens een jaartje te proberen. Maar liefde op het eerste gezicht dus HK is bij ons in huis nu al weken het onderwerp. En omdat zo'n flyer, ook een oude, zo'n prachtig vernuftig systeem heeft roept dat weer heel veel inspiratie op om het ding te verbeteren, op te pimpen enzovoorts.
Gelogd

jvanderlans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 113
  • Camp-let Savanne 2007
klussen
« Reactie #18 Gepost op: september 22, 2012, 02:02:06 pm »

Ja, klussen is een heerlijke bezigheid. Vooral de werkvoorbereiding vind ik geweldig. Heb ons huis uit 1908 helemaal verbouwd, inclusief nieuwe keuken en badkamer. Later nog een dakopbouw en een uitbouw gemaakt.

Aan de Camp-let is niet veel te verbouwen. Wel heb ik een lattenbodem en een afneembare alu disselbak gemaakt.
Gelogd

walter

  • Gast
Re: klussen
« Reactie #19 Gepost op: september 23, 2012, 07:47:38 am »

Sinds ik in een koophuis steeds handiger geworden met klussen in en om het huis, wat 5 jaar geleden begon met voorzichtig steenstrips verwijderen en is momenteel zon beetje ge eindigd met een nieuwe keuken en alle leidingen moeten verleggen
Gelogd

faba

  • Gast
Re: klussen
« Reactie #20 Gepost op: oktober 04, 2012, 09:11:30 pm »

Een beetje klussen en prutsen in, aan en rondom het huis.

Van de ruwbouw heb ik geen kaas gegeten maar wel de afwerking binnenin.

Ik kan muren betegelen, gipskartonnen muren naadloos afwerken, verfklaar maken en ook verven, laminaten vloer leggen,.... vorig jaar de zolder nog helemaal ge?soleerd, laatst nog wat tegelplinten  in de badkamer gezet... In de tuin een deel van het grasperk vervangen door kunstgras en daarop het opzetzwembad in mekaar gezet, het volledige buizensysteem voor de filtratie en de verwarming op zonne-energie daarvoor ook van een rol zwembadbuis en een hoop koppelstukken in mekaar geknutseld...

Ik kan wel wat als ik het zo bekijk  :P

Maar die wezenlijke dingen zoals electriciteit, loodgieterij enzomeer ken ik de b&?%*en¨ en dat vind ik eigenlijk jammer  :(

En de vouwwagen... Tja, ik heb wieltjes geknutseld voor onder de bermkeuken en ik heb de electrische snoeren en de verlichting ook zelf geknutseld en dat is het zo een beetje

Ben ik daarmee gekwalificeerd als klusser?  Er zooovéééél dat ik absoluut niet kan, waarvan ik geen idee heb hoe ik eraan moet beginnen  :I dus ik ben voor het tweede gegaan, een beetje aanrommelen in en rondom het huis dus opleuken  :**
Gelogd

muis

  • Gast
Re: klussen
« Reactie #21 Gepost op: oktober 04, 2012, 10:31:38 pm »

Het meeste doen we zelf (Edward het meeste) Auto, klapper, thuis en bij anderen als er hulp nodig is :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal