Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?  (gelezen 33617 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qwaqa

  • Gast
Re: Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #15 Gepost op: april 16, 2013, 07:31:54 pm »

Echter de meeste onder ons blijven echt wel, je hebt niet voor niets 30 tot 50 euro per nacht betaald.
Dan zou ik ook blijven, maar ik heb nog nooit vooruit moeten betalen. Reserveren houdt bij mij in dat ik vraag of ik op en bepaalde datum kan komen en een bepaalde tijd kan blijven. Als dat dan korter is is dan geen probleem, tot nu toe.
« Laatst bewerkt op: april 16, 2013, 07:42:47 pm door Qwaqa »
Gelogd

Patrickvanw

  • Gast
Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #16 Gepost op: april 16, 2013, 07:43:49 pm »

Dan zou ik ook blijven, maar ik heb nog nooit vooruit moeten betalen. Reserveren houdt bij mij in dat ik vraag of ik op en bepaalde datum kan komen en een bepaalde tijd kan blijven. Als dat dan korter is is daar geen probleem, tot nu toe.

Wij vorig jaar Italië gereserveerd met kleine aanbetaling.
Wilde ook eerder weg, hoefde niet het volledige bedrag te betalen maar toch een paar dagen extra als dat we bleven.
Op zich ook logisch als je reserveert, de plek word immers ook, voor je vrij gehouden...

Wij dit jaar: bonnefooi
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #17 Gepost op: april 16, 2013, 08:42:18 pm »

Leuk om te lezen wat jullie reacties zijn!
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #18 Gepost op: april 16, 2013, 09:46:59 pm »

Wij proberen zo veel als kan op de bonnefooi te gaan. Maar ja het ligt er ook aan waar je heen gaat. Als het een hele drukke regio is zoals bijv het Gardameer ja dan ben je denk ik beter af als je gaat reseveren. Maar ik weet ook dat als je naar Frankrijk gaat er altijd wel een camping is waar je terecht kan.
Gelogd
Jevipro

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #19 Gepost op: april 16, 2013, 09:54:58 pm »

Wij reserveren al enkele jaren niet meer. Gaat prima, als je geen al te hoge eisen stelt. Goed sanitair en een zwembad is voor ons een must, voor het overige vermaken we ons wel. Het blijft toch een beetje avontuurlijk op vakantie gaan en mocht de camping niet bevallen, zijn we ook zo weer weg.

Omdat we nu een snelle klapper hebben, is het geen probleem als de camping maar enkele dagen plaats heeft.

Wordt je zenuwachtig als er al campings vol zijn, of stel je andere eisen zou ik gewoon reserveren.
Gelogd

davinci

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 80
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon M 2011
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #20 Gepost op: april 16, 2013, 10:20:40 pm »

Wij zijn gebonden aan de schoolvakanties, maar het belangrijkste vinden wij dat we weten waar we aan toe zijn met 2 kleine kinderen. Zoals ook al eerder gemeld hierboven: wij hebben geen zin om na een lange rit ( Italie/Frankrijk ) nog op zoek te moeten naar een leuke camping die aan onze eisen voldoet. Dus.......reserveren!!
Gelogd

Parker700

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
  • Merk Vouwwagen: Zambezi original 1998
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #21 Gepost op: april 16, 2013, 10:24:12 pm »

Toen onze kinderen meegingen: reserveren.
Sinds vorig jaar, buiten het hoogseizoen, zonder kinderen: bonnefooi: heerlijk. :J
Gelogd

Lettie

  • Gast
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #22 Gepost op: april 19, 2013, 01:11:25 pm »

Voor de zomervakantie in Alpen en Cote d'Azur hebben we beide campings gereserveerd. Die in de Alpen kennen we al, dus daar kan alleen het weer nog tegenvallen. De andere is voor ons nog onbekend terrein, maar met onze wensen (zon, warmte, niet te ver van het strand, zwembad, voldoende NLse kids, liefst ook animatie, goed sanitair, mooie schaduwrijke plek etc) willen we geen risico's nemen. Veel op Zoover gesnuffeld, in december al geboekt en nu duimen dat het leuk wordt. Ik heb er alle vertrouwen in. Twee jaar geleden zaten we de hele vakantie (10 dagen) in regen en kou in een stacaravan en konden geen kant op. Ik zat halve dagen op internet te zoeken naar zonnige alternatieven, maar geen beschikbare stacaravan meer te bekennen... Dat nooit meer. Drie maanden later hebben we onze vouwwagen gekocht. Wat een rijkdom! :>

In de meivakantie willen we in NL blijven. Dat boeken we niet, want bij slecht weer blijven we liever thuis. Dan kunnen we dus ook minder eisen stellen aan de camping. Soit. Als het doorgaat is het een fijn extraatje, dus dan hoor je ons niet klagen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #23 Gepost op: april 19, 2013, 04:18:26 pm »

Afgelopen jaar in Frankrijk gereserveerd (1 dag voor aankomst) voorheen in Oost Europa nooit gereserveerd. Ook wel eens verder gereden in Tsjechie omdat de uitgekozen camping bij aankomst niet zo mooi bleek als de website deed vermoeden. Dit jaar w.s. weer Frankrijk, maar gaan een paar dagen voor vertrek wel vragen of er nog ergens een plekje is. bevalt het niet, gaan we verder zoeken.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #24 Gepost op: april 19, 2013, 04:58:37 pm »

Wij zeggen al 2 jaar dat we volgend jaar op de bonnefooi gaan.
Ook dit jaar toch maar weer gereseveerd :X

Dit jaar in januari gereseveerd.De camping die ik in eerste instantie op het oog head was al volgeboekt.
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #25 Gepost op: juni 13, 2013, 04:15:02 pm »

Half-half. De eerste paar dagen richting mont saint michel, niet gereserveerd: campings genoeg en we zijn voor de drukte. Daarna 2 weken meer toeristisch dus wel gereserveerd. En dan afsluitend een vrije week want hoe en wat is nog niet bekend.

Verstuurd van mijn HTC One V met Tapatalk

Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #26 Gepost op: juni 13, 2013, 04:46:25 pm »

Om flexibel te kunnen zijn hebben wij nu een snelklappende vouwwagen en in het verleden een caravan waarmee we binnen een half uur konden vertrekken. Dat was handig omdat we gemiddeld 2 á 3 campings aandoen in de vakantie. Doordat we aan de schoolvakanties vastzitten reserveren we. In het verleden omdat de kinderen dan precies wisten wat ze konden verwachten, hetgeen ook een stuk rust geeft.
Nu zwembad , speeltuin en andere op het vermaak van de kinderen gerichtte zaken niet meer echt noodzakelijk zijn reserveren we nog steeds omdat we nu meer onze eigen wensen in de camping willen terugvinden.
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #27 Gepost op: juni 13, 2013, 05:13:00 pm »

Wij gaan in  hoogseizoen en reserveren ook.alleen de overnachtingscamping niet. Zoek leuke camping uit en zou niet voor een  dichte deur willen komen te staan. Wellicht dat dit zonder kinderen anders zou zijn!
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #28 Gepost op: juni 13, 2013, 05:27:16 pm »

Wij reserveren niet. Wij gaan richting oost Europa in het hoogseizoen.
Jarenlang met mijn ouders hier ook heengegaan en die hebben nog nooit wat gereserveerd.
Toen we een paar jaar terug naar Frankrijk gingen, reserveerden we wel. Toen met een niet zo
snelle vouwwagen en nog kleinere kinderen vonden we de zekerheid wel prettig. Alleen jammer
als de camping toch anders is dan op het plaatje... of het weer valt tegen...
Nu dus met de kinderen op de bonnefooi. Blijkt ook dat ze veel minder op een camping nodig hebben
om het naar hun zin te hebben als dat je vooraf bedenkt. Vooral de juiste kinderen op een camping maken
het verschil, en die kun je niet reserveren.
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Reserveren of op de bonnefooi in het hoogseizoen?
« Reactie #29 Gepost op: juni 13, 2013, 05:30:30 pm »

Ik mis de optie: "bonnefooi en reserveren" en heb dus niet gestemd omdat ik geen keus kan maken.
We hebben dit jaar voor anderhalve week een camping gereserveerd in de Haute Provence. De andere anderhalve week zien we nog wel waar we terecht komen. Is afhankelijk van het weer en omgeving. Op de heen- en terugreis doen we vaak 1 overnachting en dit altijd op de bonnefooi.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal