Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Huilbaby als buurman/buurvrouw  (gelezen 25505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #30 Gepost op: augustus 15, 2010, 12:55:27 pm »

Die zijn overal vervelend........ Het feit dat het een blootcamping is, zegt wel iets over de mensen over het algemeen. Maar zoals gezegd, uitzonderingen bevestigen de regel. Maar ik zou zeggen: kom eens kijken  :+
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #31 Gepost op: augustus 15, 2010, 12:56:05 pm »

Die zijn overal vervelend........ Het feit dat het een blootcamping is, zegt wel iets over de mensen over het algemeen. Maar zoals gezegd, uitzonderingen bevestigen de regel. Maar ik zou zeggen: kom eens kijken  :+
ja,nee, die discussie heb ik hier al eens gehad :H :H
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #32 Gepost op: augustus 15, 2010, 12:56:50 pm »

In welk topic? Ik ben heel nieuwsgierig...
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #33 Gepost op: augustus 15, 2010, 01:07:09 pm »

In welk topic? Ik ben heel nieuwsgierig...
:X :X KK KK
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #34 Gepost op: augustus 15, 2010, 04:34:54 pm »

Ik mis nog een optie :)



Maar zonder gekheid, ik denk inderdaad dat de ouders in kwestie zich normaal gezien al behoorlijk zullen schamen en er zelf ook niet blij van worden.
Maar wat moet je dan? Je kan inderdaad om een andere plaats vragen, maar heb je zin om je hele spul in te pakken en 500 meter verderop weer uit te klappen?
Ik zou begrip vol het gesprek aan gaan met de mensen in kwestie, misschien heeft het kind wel iets ofzo. Ik zal hier niet snel boos om kunnen worden denk ik.
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2010, 04:36:57 pm door meeder »
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #35 Gepost op: augustus 22, 2010, 06:29:09 pm »

Ik heb begrip voor een gezin met een huilend kind. Het vervelende van een ander mag echter nooit mijn vakantie overdadig negatief be?nvloeden.

Ook kan ik me heel erg vinden in de boodschap (niet zozeer het taalgebruk, maar dus wel de gedachte) die coinoperator uiteen zette... Er is verschil tussen verdriet, pijn en 'terrorisme'...

Ik leer mijn kinderen altijd om in eerste instantie, als je de mogelijkheid hebt, de vervelende situatie te ontlopen. Zo zou ik het dus ook doen, vertrekken. Is die mogelijkheid er niet, dan spreek ik zeker de ouders aan.

Nogmaals, mijn levensbeschouwing is dat iedereen ALLES moet kunnen doen wat ie wil, zolang een ander maar niet overdadig lastig gevallen wordt...
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

jaap

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #36 Gepost op: augustus 22, 2010, 08:34:20 pm »

Plenty. Veel boerencampings geven aan dat 'ze niet zijn ingericht' op kinderen. Lees: praktisch gezien VERBOTEN voor kinderen. Daarnaast zijn de kinderen op kleinere campings op een of andere manier minder aanwezig. Helemaal verklaren kan ik dat ook niet.

Waarschijnlijk omdat papa en mama dan ook de handen uit moeten steken om de kids te vermaken. Op grote campings is er een animatieteam, een speelveld en misschien ook zelfs wel een zwembad. Er zijn ook boerencampings die juist wel op kinderen zijn gericht, mogen ze helpen met koeien melken, en kalfjes voeren of van die dingen die daar op lijken.
Onze dochter is daar helemaal wauw van! En wij eigenlijk ook :J
Gelogd

NiBiRo

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #37 Gepost op: augustus 25, 2010, 08:09:48 pm »

Ik denk dat het ook ligt aan het kind zelf. Mijn dochtertje van 2,5 vindt dieren heel leuk en lief. Maar niet drie weken elke dag.
Als ze wakker wordt is het eerste wat ze vraagt "Gaan we naar de speeltuin of zwemmen" Tja en op die leeftijd moet je dan wel mee.

En eigenlijk vindt ik dat helemaal super, zij vindt het gewelidig hoe wij staan te kijken als ze ergens op klimt of af glijdt.
Er komt vanzelf een tijd dat ze alleen kan gaan. Je weet als je aan kinderen begint en zeker als ze nog jong zijn dat er altijd bij moet blijven...
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #38 Gepost op: september 01, 2010, 05:05:15 pm »

lieve mensen,

wat heb ik tijdens deze vakantie toch vaak aan dit topic gedacht!
en niet omdat we naast een huilbaby stonden, maar.....
omdat de buurman enorm hard kon snurken!
ik had oordoppen in (hele goeie!) en daar kwam het geluid zelfs doorheen!!
zijn eigen kinderen waren zelf heel de nacht aan het vloeken op hem, dus de volgende ochtend was het wel feest bij het ontbijt bij hun...
het waren engelsen, maar we konden de gesprekken aardig volgen. jemig, die kinderen schaamde zich de ogen uit hun kop voor hun vader....
tja, huilbaby? begrip voor.... maar wat als je vader later de halve camping wakker snurkt??? hihi
Gelogd

az

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #39 Gepost op: september 18, 2011, 12:05:06 pm »

Ik heb dit topic eens geheel gelezen.

Stel je krijgt zelf een een kind-kleinkind dat veel huilt (ga je dan niet meer kamperen)
Stel je gaat zelf snurken  (stop je dan ook met kamperen)

Als je van zoiets last hebt  ga er dan eens vanuit dat het je zelf ook kan overkomen mischien wordt je er dan wat soepeler in.

Vaak kunnen de mensen er zelf niets aan doen het overkomt je gewoon.

Ik snurk zelf niet en heb ook geen huilbaby.
Wij houden wel altijd rekening met de keuze van de camping wij gaan altijd met een groep dus kiezen wij voor camping met veel  jeugd en een grote camping.

Ik wil even tegen de mensen hier zeggen, je weet dat je op een camping staat en dat geluid ver draagt. Hoe er dan rekening mee met de keuze van je camping of ga niet meer naar een camping maar naar een hotel.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #40 Gepost op: september 18, 2011, 07:35:11 pm »

Ik heb dit topic eens geheel gelezen.

Stel je krijgt zelf een een kind-kleinkind dat veel huilt (ga je dan niet meer kamperen)
Stel je gaat zelf snurken  (stop je dan ook met kamperen)

Als je van zoiets last hebt  ga er dan eens vanuit dat het je zelf ook kan overkomen mischien wordt je er dan wat soepeler in.

Vaak kunnen de mensen er zelf niets aan doen het overkomt je gewoon.

Ik snurk zelf niet en heb ook geen huilbaby.
Wij houden wel altijd rekening met de keuze van de camping wij gaan altijd met een groep dus kiezen wij voor camping met veel  jeugd en een grote camping.

Ik wil even tegen de mensen hier zeggen, je weet dat je op een camping staat en dat geluid ver draagt. Hoe er dan rekening mee met de keuze van je camping of ga niet meer naar een camping maar naar een hotel.
Lees ik het nou goed? :?
Omdat ik snurk mag ik niet meer kamperen. :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #41 Gepost op: september 18, 2011, 07:37:13 pm »

Lees ik het nou goed? :?
Omdat ik snurk mag ik niet meer kamperen. :?
:J :J :J :>
Gelogd

jim1

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #42 Gepost op: september 18, 2011, 07:50:48 pm »

ik zou vertrekken, heb geen zin om s'nachts wakker te worden en te irriteren aan huilbaby's.
De ouders zelf zullen het ongetwijfeld net zo vervelend vinden. Zou ik ook hebben als mijn honden de boel wakker blaffen, doen zij gelukkig niet! Onze voorkeur gaat naar campings in het voorseizoen en niet te groot, voor ons geen campings met tig zwembaden en een hoop vertier! Want dat laatste kan ook een grote bron van ergenis zijn. Onlangs op een camping gestaan waar mijn schoonouders een caravan hadden staan mochten wij lenen na 4 dagen gillend naar huis, camping met 2000 plaatsen, heel veel vaste plaatsen en dan van die stamgasten die tot s'morgen 0400 bij elkaar gaan zitten gieren en brullen en 1 avondje oke maar dit ging elke avond zo. Verschrikkelijk, is net zo erg als huilbaby's alleen baby's kunnen hier niets aan doen. Heerlijk om een avondje na te zitten onder de warme hemel met een wijntje en wat gezellige mensen maar hou wel rekening met de buurtjes. Nu hebben wij sinds kort onze Zambezi 3 anwb gidsen gekocht met kleinschalige campings vooral de gids rustiek kamperen is erg leuk, daar houden wij van en zo proberen wij in de toekomst bovenstaande een beetje te vermijden. :)
Gelogd

thomko

  • Gast
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #43 Gepost op: september 18, 2011, 09:13:13 pm »

Ik snap best dat er op campings s'nachts geluiden zijn,maar tussen geluiden op een camping en een huilbaby naast je,zit volgens mij nogal een verschil.
Zelf hebben wij ook een huilbaby gehad en ik snap heel goed dat mensen zich daaraan ergeren.Wijzelf hebben daarom toentertijd ook besloten om de eerste tijd niet op vakantie te gaan.
En voor snurken heb je tegenwoordig ook allerlei oplossingen. :Z
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re:Huilbaby als buurman/buurvrouw
« Reactie #44 Gepost op: september 21, 2011, 02:22:54 pm »

Als de buren nu:

veel ruzie maken
of rumoerige sex hebben
of de radio hard hebben staan
of iedere dag hun klapkar 6 keer in- en uitklappen
of...
of .....

Buren kies je zeker op de camping niet, leven en laten leven dus. Als het je niet bevalt: Inklappen en wegwezen!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal