Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat doen we voor werk  (gelezen 51320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin73

  • Gast
Re:Wat doen we voor werk
« Reactie #120 Gepost op: november 30, 2011, 06:47:08 pm »

Ook ik ben juf op een basisschool, en na jaren op eenzelfde soort school als Herwine sta ik sinds twee jaar juist op een school in een tamelijk elitair dorp.... een cultuurschok....

Mijn echtgenoot Gerrit werkt helaas niet meer, ivm zijn MS is hij helemaal afgekeurd.
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #121 Gepost op: februari 28, 2012, 10:07:26 pm »

Het mijne ook nog niet tegengekomen, past ook niet volledig in één van de specifieke vakjes, tenzij misschien zorg. Ben politie-inspecteur. Velen zullen het niet eens zijn dat dit thuishoort onder zorg  :#, het beroep van mijn man is nog zo'n populair beroep van vadertje staat, die werkt bij de belastingen... En ja, onze VW werd netjes aangegeven en wij zullen daar verkeersbelasting op betalen.  :O. Wij zijn waarschijnlijk ook niet van het doorsnee beroep dat men verwacht van klappers, zo zie je maar  :)   
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #122 Gepost op: februari 28, 2012, 10:20:00 pm »

Ik had het al elders gemeld, maar het hoort hier thuis, zie ik nu: Yvon is Senior Communicatieadviseur bij de ANBO en ikzelf ben inmiddels twaalf jaar zelfstandig fotograaf en heb me daarvoor met multimedia- en videoproductie beziggehouden, wat ik zo nu en dan nog steeds doe.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #123 Gepost op: februari 29, 2012, 12:08:02 pm »

 :off @faba: in Belgie betaal je helemaal geen verkeersbelasting op een vouwwagen(<750 kg), alleen op een aanhanger >750 kg.
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #124 Gepost op: februari 29, 2012, 04:39:55 pm »

Sorry  :off
 Speciaal voor de Belgen dus...Heuh, mijn man, die werkt bij die bepaalde overheid die kijkt hoeveel geld ze weer kunnen afnemen van je loon  :# (of voor de slimme Belg, hoeveel je nog tegoed hebt  :K) beweert dat voor vouwwagens onder de 750 kg wel taks moet betaald worden :#.
De vrijstelling van de taks geldt voor de gewone aanhangwagen, niet voor de klapkar, die valt wat dat betreft onder hetzelfde regime als de carabeuh.  :N
Ik betwijfel hierin dat hij de bal misslaat want hij heeft, net voor de overdracht van onze klapkar, zijn collega's van de dienst verkeersbelasting geconsulteerd en de papieren ingevuld.  :I
Dus euh, voor de Belgen die zich in orde willen stellen, gelieve u te wenden tot uw plaatselijke dienst verkeersbelasting die die formulieren waarschijnlijk ook voor u kan afdrukken en inbrengen.  :O Mocht mijn wederhelft zich toch vergist hebben, laat het dan even weten, dan kan ik hem eens aan de oren trekken. Tot nog toe klonk hij geloofwaardig en het was toen nog lang geen 1 april en nu ook niet dus...  :#
Voor alle duidelijkheid, hij zit hier echt niet rond te neuzen naar Belgen die zich niet in orde stellen, dat is zijne winkel niet  :H
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #125 Gepost op: februari 29, 2012, 05:02:44 pm »

Ik betwijfel hierin dat hij de bal misslaat want hij heeft, net voor de overdracht van onze klapkar, zijn collega's van de dienst verkeersbelasting geconsulteerd en de papieren ingevuld.  :I

:off Het staat ook gewoon op de site verkeersbelastingen.be:

"Verkeersbelasting voor kampeeraanhangwagens en aanhangwagens voor het transporteren van boten

Deze verkeersbelasting bedraagt: 29,41 + 2,94 (opdeciemen) = 32,35 euro"
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #126 Gepost op: februari 29, 2012, 06:53:36 pm »

Faba heeft idd gelijk defintie van een kampeeraanhangwagen:
1. Definitie

Een kampeeraanhangwagen is elke aanhangwagen die gebouwd of omgebouwd is voor het verblijf van personen en waarvan de binneninrichting blijvend aan het koetswerk bevestigd is. Worden aanzien als kampeeraanhangwagens: caravans (ook vouwcaravans) en camping-cars of met andere woorden aanhangwagens met een uitklapbare of uitvouwbare tent. Worden niet aanzien als kampeeraanhangwagens, aanhangwagens voor het vervoer van bagage, zelfs al zijn ze bestemd voor het vervoer van kampeermateriaal, stacaravans die niet bestemd zijn om door een personenauto over een tamelijk lang traject te worden voortgetrokken, en niet op de openbare weg mogen getrokken worden.


Dus zal ik ook alles eens in orde brengen want onze verzekeringsmaatschapij had het ons toch anders verteld ::)
« Laatst bewerkt op: februari 29, 2012, 07:03:00 pm door Mieke »
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #127 Gepost op: maart 01, 2012, 10:48:01 am »

En om het nog wat moeilijker te maken vond ik deze:
http://belastingen.vlaanderen.be/nlapps/docs/default.asp?id=125
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #128 Gepost op: maart 01, 2012, 11:16:59 am »

En jawel hoor, nog twee mensen uit het onderwijs. Mijn vrouw en ik zijn leerkracht in het basisonderwijs in Amsterdam. Best pittige kids in de klas. Gaan er nog mensen staken 6 maart?

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

RonaldA

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #129 Gepost op: maart 01, 2012, 07:59:59 pm »

Ik  ben zelf ict-er , mijn vrouw is hairstyliste (kapster is blijkbaar uit  :O ) en de kids, tja die zorgen voor werk  I:

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re:Wat doen we voor werk
« Reactie #130 Gepost op: mei 25, 2012, 02:22:21 pm »

strategisch inkoper / contract manager

Ik ook. Bij de grootste legale drugsdealer van nederland.  KK
Gelogd

annsophiec

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #131 Gepost op: mei 26, 2012, 12:14:32 am »

ik ben nieuwe generatie jonge notaris
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #132 Gepost op: mei 26, 2012, 07:25:58 am »

2 jaar geleden had ik nog ingevuld dat ik hoofd magazijn/expeditie was. Helaas, crisis en bedrijf failliet en dergelijke banen zijn bijna niet te vinden. Dus maar voor een grote uitzendorganisatie gaan werken, waar mijn veelzijdigheid zeeer wordt gewaardeerd. Tja, de vw moet toch rijden en klappen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Leeuwhans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 76
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #133 Gepost op: mei 26, 2012, 02:22:53 pm »

Ik werk nog bij een pensioenfonds (durf dat vandaag de dag nog nauwelijks te zeggen, want ik heb al ervaren dat mensen denken dat mensen als ik dieven zijn en stelen van hun pensioen). Ik wil volgend jaar stoppen met werken, maar weet nog niet of dat nog wel kan.
Esther werkt als flex - werker bij een zorginstelling. Zij was eerst verpleegster bij de Thuiszorg. Zij wordt volgend jaar 65 jaar.

Groeten
Leeuwhans
Gelogd

frankphilips77

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #134 Gepost op: mei 26, 2012, 11:24:45 pm »

mijn officiele titel is : Director of information & comunication Technologies, en feitelijk doe ik het liefst niets :J :H
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal