Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat doen we voor werk  (gelezen 51318 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oscar

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #135 Gepost op: mei 27, 2012, 06:48:35 pm »

Ik ben service engineer van gebruikte plaat en metaalbewerking machines.
Dit zijn machines die bij ons tweedehands binnen komen na inruil van inporteures en helemaal getest en gerepareerd worden voor een nieuwe klant. En deze machines worden bij de nieuwe klant turn key opgeleverd.
Ideaal als je zelf iets wilt maken voor de klapkar bijna alle dingen zijn wel zelf te maken. :nl
« Laatst bewerkt op: mei 27, 2012, 08:16:06 pm door oscar »
Gelogd

Leeuwhans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 76
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #136 Gepost op: mei 29, 2012, 09:28:42 am »

Ik werk nog bij een pensioenfonds (durf dat vandaag de dag nog nauwelijks te zeggen, want ik heb al ervaren dat mensen denken dat mensen als ik dieven zijn en stelen van hun pensioen). Ik wil volgend jaar stoppen met werken, maar weet nog niet of dat nog wel kan.
Esther werkt als flex - werker bij een zorginstelling. Zij was eerst verpleegster bij de Thuiszorg. Zij wordt volgend jaar 65 jaar.

Groeten
Leeuwhans

Ik ben trouwens tot 1981 radio-officier geweest bij de koopvaardij. Dit beroep is beter bekend als marconist.
Het beroep bestaat niet meer, maar en zijn nog wel heel veel radio-amateurs (ben ik niet trouwens)
Gelogd

Fiero

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #137 Gepost op: mei 29, 2012, 10:35:51 am »

Ik werk bij een bedrijf welke Full Flight vliegtuig simulatoren produceerd. Momenteel bijt ik mij vast in de materie van het tunen der Control Loading System.
Dit zijn grote force feedback elektromotoren welke volledig programmeerbaar zijn om zodoende de controls van het vliegtuig 100% te kunnen dupliceren.

Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #138 Gepost op: mei 29, 2012, 11:15:41 am »

Ik werk bij een bedrijf welke Full Flight vliegtuig simulatoren produceerd. Momenteel bijt ik mij vast in de materie van het tunen der Control Loading System.
Dit zijn grote force feedback elektromotoren welke volledig programmeerbaar zijn om zodoende de controls van het vliegtuig 100% te kunnen dupliceren.

En dit doe jij 'toevallig' in Amsterdam - De Schinkel?
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Fiero

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #139 Gepost op: mei 29, 2012, 11:25:41 am »

 Nee, wij maken professionele!  :H

Zonder reclame te maken: http://www.sim-industries.com
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2012, 11:35:33 am door Fiero »
Gelogd

hermanusb

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #140 Gepost op: mei 29, 2012, 12:00:56 pm »

Hermanus is shiftleader/ploegbaas bij een bedrijf waar we diverse soorten plasticfolie produceren.

Ongeveer al het brood wat in NL in een plastic zak zit is een verpakking van ons.
Ook kleeffolie om pallets te verpakken maken we maar ook folie voor bloedzakken.

de binnenkant van een aluminium dop zit een speciale folie van ons onder zodat het aluminium hecht aan de fles/verpakking.

En nog wat meer verschillende soorten folie.

Mocht er iemand in het "pand" zijn met verstand van balkons afwerken dan hoor ik het graag.
Heb nog een klusje waar ik wel wat informatie over kan gebruiken...... :#
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #141 Gepost op: mei 29, 2012, 12:09:32 pm »

Nee, wij maken professionele!  :H

Zonder reclame te maken: http://www.sim-industries.com

 :#

Deze ken ik ook. Mijn vrouw kwam ermee toen ze aan het solliciteren was en aangezien ik altijd interesse heb ik allerlei technologie ben ik toen even gaan koekeloeren  :)
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Fiero

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #142 Gepost op: mei 29, 2012, 12:19:25 pm »

Ben je in de productielijn geweest? Of op de site? (We zoeken nog mensen...)
Gelogd

BjornP

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #143 Gepost op: juni 21, 2012, 03:43:38 pm »

Ben mechanical engineer in een bedrijf dat waterzuiveringsinstallaties ontwikkeld en bouwt.
Gelogd

raclet iris 2003

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #144 Gepost op: augustus 22, 2012, 10:29:44 am »

kok
Gelogd

marijke brinkman

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #145 Gepost op: augustus 22, 2012, 01:24:40 pm »

ik ben zelfstandig hondentrimster , ik heb geen salon ( meer) maar werk alleen nog bij de mensen aan huis ( afbouwen )
Gelogd

MoniqueD

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #146 Gepost op: augustus 26, 2012, 07:12:55 pm »

Ik ben proces analiste/business analiste bij een hulpmiddelen leverancier (orthopedische schoenen, steunkousen etc)
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #147 Gepost op: augustus 26, 2012, 07:37:31 pm »

Ik heb een eigen bedrijf in de receptiedienstverlening. Bedrijven kunnen hun receptie aan ons outsourcen, maar ook op oproepbasis een (vooraf ingewerkte) receptioniste bij ons inhuren als hun eigen receptonist(e) uitvalt. Ik ben begonnen in 2005, werd een half jaar later zwanger (ben vanwege extreme zwangerschapsmisselijkheid bijna een jaar grotendeels uit de running geweest) en toen we net een beetje begonnen te draaien rolden we de crisis in. Maar inmiddels bestaan we toch alweer ruim 7 jaar en hebben we 2 jaar een positief resultaat gehad (als het goed is, wordt dit het 3e jaar, vorig jaar was heel slecht).

Ik heb een assistente in dienst die alle operationele zaken regelt, sinds vorig jaar ook iemand ter ondersteuning voor de administratie (deed ik voorheen volledig zelf) en momenteel zo'n 22 receptionistes (allemaal parttime).
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

mayra

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #148 Gepost op: augustus 27, 2012, 12:10:59 pm »

ik ben sinds 4 jaar fulltime moeder (ook een vak vind ik zelf)
mijn partner zit in zo ondertussen al weer 10 jaar in de beveiliging
en onze dochter heeft bijna haar peuter opleiding af gemaakt  :+

mijn droom: een winkeltje met tweedehandspullen of creatieve (opgeknapte) dingen, een plek waar je naast dingen kunt kopen ook een sociaal aspect hebt met bv koffie en een kletsje.
ik vind nl dat de mensch weer meer bij elkaar moet komen en het "ik" tijdperk als voorbij gaande fase moet gaan instellen.
Gelogd

peertjes

  • Gast
Re: Wat doen we voor werk
« Reactie #149 Gepost op: september 27, 2012, 03:27:55 pm »

Werken met techniek en/of milieu, bodem/water/procestechniek/civiel/testlabs; ondersteunend, onderzoekend, rapporterend of adviserend. Dit zijn enkele passende werkterreinen want...
Ik zoek nieuw werk. Gedwongen en na reorganisaties en gevolgen crisis. Als eind veertiger valt dit niet mee.
Mogelijk kan dit netwerk positief bijdragen; met veel techniekers volgens de poll.
 
Eerdere langdurige ervaringen zijn als technisch onderzoekmedewerker in laboratoria voor o.a. milieu, chemie en land- en tuinbouw. Enkele jaren als adviseur bodem/milieuonderzoek, tot de crisis in bouwprojecten begon.
Ook ervaring met productie en procesapparatuur en de laatste 2 jaar via kwaliteitsborging en validatie van productie-apparatuur (GMP, QA).
Stel je weet iets (randstad of midden NL), of je wilt eerst van mij meer horen, graag via een Pb.  Dank.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal