Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?  (gelezen 14624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NOOBrainer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 81
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok kariba
Re: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?
« Reactie #45 Gepost op: september 30, 2012, 09:10:11 pm »

Wilde vroeger in de olie industrie (offshore) werken. Later veranderde dat en wilde ik iets technisch in de 'fixed' wings of helicopters gaan doen. Nu wordt ik soms met een vliegtuig en dan weer in een helicopter naar m'n werk gevlogen...(offshore) beetje van beide dus :#
Gelogd

Combicamper

  • Gast
Re: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?
« Reactie #46 Gepost op: oktober 03, 2012, 12:54:29 pm »

In de jaren 70 waren er amper banen. Na de Havo de markt op door het compleet ontbreken van advies op mijn school. Een jaar op school gezeten om leraar te worden maar helaas was deze school bezig met jou om te scholen tot communist. Toen uit nood automonteur geworden, alle diploma's gehaald samen met werken bij Opel en Genaral motors, vooral in de grote Amerikanen. Verder gegaan met alle merken auto's. Maar op mijn 29 ste toch gekeken om me verder te ontwikkelen en proberen meer geld te verdienen. (mijn vrouw wilde ook gaarg gezin stichten en van een monteursalaris kon dat amper) Toen in de olie/gasindustrie terecht gekomen. Als Field-engineer om boorgaten op te meten. Zeer veel over de hele wereld gewerkt en gereisd. Inmiddels nog steeds bij het zelfde bedrijf aan de gang als Directional Driller. Dit doe ik nu een jaar of 10. Met speciale apparatuur naar olie en gasvelden boren. Hoofdzakelijk op het land, off-shore ben ik klaar mee. Na 23 jaar elke dag nog plezier in mijn werk, wel 200 dagen van huis in het jaar maar ook dat went. Dus geen bewuste keuze maar wel in de techniek en goed verdienend.   :)
Gelogd

MarjaR

  • Gast
Re: Ben jij dat werk gaan doen wat jij altijd al wilde worden ?
« Reactie #47 Gepost op: oktober 03, 2012, 08:58:10 pm »

Ik riep als kleuter al dat ik juf ging worden. Na de HAVO de lerarenopleiding scheikunde gevolgd en 9 jaar lang met veel plezier voor de klas gestaan. Toen sloeg de twijfel toe en ben toen een jaar administratief werk gaan doen. Dit bleek niet mijn ding en werk nu weer lekker in het onderwijs als juf. Zou niet anders meer willen. :zw
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal