Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Stress Poll  (gelezen 15558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fish

  • Gast
Stress Poll
« Gepost op: juni 12, 2007, 09:38:02 pm »

De vakantie staat voor de deur.  Heb jij ook dagen ervoor een bal in je buik van wat je nog allemaal moet doen? Is je koffer weken ervoor al gepakt, of doe je alles op de laatste dag erin.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Stress Poll
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2007, 10:14:24 pm »

Het enigste wat hier ver van te voren gedaan wordt is kijken of alles het nog doet in de klapper.
Hij staat hier dus alweer 2 weken voor de deur.
Kon ik rustig de sloten,gasslang en elektra in orde brengen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

lucienne

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2007, 12:04:20 am »

Stress geen last van, ga goed voorbereid weg maak wel een lijstje en check het voor vertrek en wat er vergeten is PECH :P
Gelogd

fish

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2007, 09:30:50 pm »

Nou ik denk dagen na wat ik mee moet nemen, en er ligt een papiertje klaar waar ik alles opzet. Ja stress heb ik wel een beetje. Loek heeft geen stress. Die laat mij denken :I
Gelogd

peterh

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2007, 01:53:03 pm »

Stress?

Mijn paklijst/checklist is intussen alweer meer dan dertig jaar oud. In de loop van de tijd is 'ie wel gewijzigd - omdat je voor een fietsvakantie toch andere dingen meeneemt dan wanneer je met de camper weggaat, maar ook omdat je tegenwoordig niet meer aan je cassettes voor je walkman hoeft te denken.
Er zijn wel meer opladers op het lijstje gekomen - hoewel de laatste tijd weer minder, omdat veel apparaten zich via USB laten opladen.

Maar ik ben er tegenwoordig, na meer dan dertig jaar kamperen, betrekkelijk zeker van dat ik geen essentiële zaken vergeet.
En de rol gaffer tape en de tie raps hebben, samen met de kampeerspullen, een vaste plaats in de vouwwagen. Zonder gaffer tape en tieraps ga ik niet weg, sprak hij, door schade en schande wijs geworden ;)
Voor ons is het dus een kwestie van:
- kijken of alles nog in orde is, of de gastanks vol zijn, of er lucht in de bandjes zit
- kleren, toiletspullen, persoonlijke spullen en leeftocht in de auto mikken
- aankoppelen en wegwezen.

Anecdote: toen ik voor het eerst op de motor op vakantie ging, kwam ik er in de Ardennen achter dat ik het zakje met de tentharingen thuis had laten liggen. En geloof het of niet... anno 1980 was er, op vrijdagmiddag kwart voor zes, in heel Malmédy geen tentharing te krijgen.

Uiteindelijk heb ik de tent vastgestoken met de grootste spijkers die de lokale ijzerboer verkocht. Gelukkig was de grond lekker hard, en heeft het niet gewaaid die nacht. De volgende ochtend was er een expeditie richting Luik aan de orde om aldaar een bosje haringen te kopen.
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #5 Gepost op: april 01, 2009, 10:07:21 pm »

Even omhoog deze.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #6 Gepost op: april 02, 2009, 12:15:20 am »

tja geen stress vraagt om een uitleg denk ik. Ik mis de optie hij laat alles(qua inpakken) over aan mij  :H.

Ik heb op de comp.  lijsten staan die ik uitdraai, 1 voor de kids en 1 voor ons zelf (het gaat dan voornamelijk om kleding, beddengoed e.d.) Ik pak 1 dag voor vertrek in. 's avonds pak ik dan de vouwwagen in, Ed mag sjouwen :#. Mijn ouders hadden voor de vakantie een aanhangwagentje en de balans moest zo perfect mogelijk, ook kon er volgens mijn vader altijd meer in dan wij dachten (klopte elke keer) Ik heb hier wel heel veel geleerd en vandaar dat ik inpak / indeel met weinig stress en vooral veel lol.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #7 Gepost op: april 02, 2009, 08:12:44 am »

Wij maken vooraf een lijst wat we mee willen nemen. Eigenlijk is dat gewoon een standaard lijst die we hebben en die we updaten.
Dus spullen erbij als we weer wat nieuws hebben gekocht (TomTom en accesoires) en spullen eraf die we niet gebruikt hebben het jaar ervoor.

Vervolgens nemen we ons elk jaar voor bijtijds de koffers met kleding vast in te pakken, maar elk jaar is dat dus pas de avond voor vertrek.  ???
Dan nog even allles in de auto gooien, dat wil ik lekker alleen doen. En aangezien ik dyslectisch ben is mijn blokkendoos-inzicht beter ontwikkeld. Ik krijg er dus meer in dan mijn vrouw, dus ik pak de wagen in.

Ik denk dat we dit jaar wel wat eerder de vouwwagen uit de stalling halen om alles te controleren en hier vast zaken in te stoppen. Dat scheelt de laatste avond weer. Meestal zijn we namelijk pas om 22:00u klaar met inpakken,... en om 03:00u gaan we dan al weer rijden. Hopelijk lukt het dit jaar wél om op tijd in bed te liggen  :O
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #8 Gepost op: augustus 04, 2009, 10:01:01 pm »

Hmmmzzzzzz Nu ik deze poll weer lees. laten jullie mannen alles over aan ons vrouwtjes :( :(
Foei gesnapt :P
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #9 Gepost op: augustus 04, 2009, 11:27:12 pm »

Nee hoor, mijn vriendin heeft nog niet eens door dat we weggaan, terwijl ik alweer 1 week loopt te stressen om alles voor de 21e voor elkaar te krijgen.Vorige week al de action en blokker leeggestroopt voor wat extra spulletjes, vandaag de trekhaak gemonteerd en stekkerdoos geplaatst en aangesloten, volgende week de vw omkantelen, tent erop knuppen, keertje proefopzetten en alles nalopen, week erna nog de puntjes op de i zetten en dan heb ik eindelijk weer rust :#
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #10 Gepost op: augustus 05, 2009, 10:26:46 am »

ik weet niet meer wat ik gestemd heb, iig een lijst die gecheckt wordt zonder stress en gechekt en gechekt en gecheckt enz.enz.enz zonder stress.

petra gaat lekker elke dag naar de werk en zorgt eigenlijk dat we kleren mee hebben, en toiletspullen,en dat  soort zaken, en goeie praktische ideeën want vrouwen zijn praktisch,ze zorgen dat alles goed komt.





























als ik dit schrijf staat petra achter me met de deeg roller.......
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #11 Gepost op: augustus 05, 2009, 10:49:04 pm »


 vrouwen zijn praktisch,ze zorgen dat alles goed komt.




Waarom zet je niet als je handtekening onder je berichten marc :O

Kijk....dit weten we nu wel  http://sp-87-jl.hyves.nl/

marcel apestaartje vouwwagenclub.info       :P :P :P :P
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re:Stress Poll
« Reactie #12 Gepost op: augustus 07, 2009, 05:21:46 am »


petra gaat lekker elke dag naar de werk en zorgt eigenlijk dat we kleren mee hebben, en toiletspullen,en dat  soort zaken, en goeie praktische ideeën want vrouwen zijn praktisch,ze zorgen dat alles goed komt.


Travel lite en ,mijn vrouw gaan niet samen,maar we vergeten ook nooit iets en hebben altijd genoeg bij .
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2009, 07:08:04 am door marcel.s »
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

marcel.s

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #13 Gepost op: augustus 07, 2009, 07:07:22 am »

tja als de hele linnenkast mee moet heb je nooit te kort :#
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #14 Gepost op: augustus 07, 2009, 02:48:22 pm »

tja als de hele linnenkast mee moet heb je nooit te kort :#

.... maar wel een kast teveel.  :#
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal