Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Stress Poll  (gelezen 15550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucienne

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #15 Gepost op: augustus 07, 2009, 09:45:22 pm »

Stress ken ik niet, alles optijd klaarzetten en mijn lijstje afwerken en manlief pakt de auto in, en als weiets vergeten zijn? jammer dan.
Gelogd

lucanza

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #16 Gepost op: augustus 10, 2009, 09:52:53 am »

inpakken was voor mijn vrouwke
Ik mag alles uitklappen met een beetje hulp van t'vrouwke tot de kindjes beginnen te zeuren dan "mag" ze er een stukje mee gaan wandelen!

Als ze terugkomen staat alles meestal klaar met minimale stress
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Stress Poll
« Reactie #17 Gepost op: augustus 10, 2009, 09:54:54 am »

Het 'draaiboek' van lucanza komt mij heel bekend voor  :O
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Stress Poll
« Reactie #18 Gepost op: augustus 10, 2009, 12:11:54 pm »

Wij hebben zaterdag alles klaargezet thuis, zondagmorgen vroeg de klapper opgehaald (06.30). Alle banden voorzien van wind en de auto afgetankt. Even rustig eten en uitgebreid douchen en daarna inpakken. Wij gingen voor 10.00 uur de weg op, wij met 3 kinderen.

Erg rustig allemaal. Stress? Het is toch vakantie!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Joseppe

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #19 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:10:20 am »

Maandag eindelijk de vw op zijn wielen zetten, dan rustig de tent erop. voor de rest ligt alles al klaar op mijn kleding na. Morgen bij mijn vriendin op de zolder nog even voor spullen kijken, de kids zijn nu naar pa dus tijd en ruimte zat. Gisteren wel zoals altijd een wat Word bestandjes gemaakt met daarop de adressen van de Aldi, Lidl, Albert Heijn, Ziekenhuis, Dokter, VVV maar ook enkele gratis uitgeprinte fietstochten (zie www.fietsen.123.nl) en enkele evenementen in de periode dat we er zijn maar ook een kort stukje uit wikipedia over de omgeving en dit in een mapje met insteekmappen gedaan. lekker handig doe dat al jaren, scheelt gezoek en navraag bij receptie/mensen op de camping :#. Vind de aanloop naar een vakantie vaak net zoleuk als de vakantie zelf, helemaal als alles daarna nog lekkerder loopt :)
Gelogd

walter

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #20 Gepost op: september 05, 2009, 10:29:51 pm »

hier worden de volgordes van mijn schoonouders opgevolgd, mijn vriendin pakt alles in tassen en zet alles in de gang klaar wat mee moet en ik mag het in de auto/ vouwwagen plaatsen.
zo lopen we elkaar niet te ergeren en weten we beiden wat we moeten doen
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #21 Gepost op: september 06, 2009, 03:20:35 pm »

Ik moet ook nog een vrouw en 3 kinderen meenemen en hier is nooit geen stress.

IK doe de wagen nakijken 2 weken van te voren en kijk wat eventueel aangevuld of vervangen moet worden.

De vrouw zet 5 inklapboxen met kleren klaar voor elk persoon 1 box en 2 boxen met handoeken 1 box keukenspul

IK zorg voor stoelen en dergelijke en gooi die vouwwagen vol.

Rest gaat in de auto en ik heb altijd ruimte zat over kids kunnen altijd goed zitten en we knallen zo in 1 x door naar Spanje (hoewel dit jaar portugal op het lijstje schijnt te staan, maar dat moet mijn vrouw beslissen)


Kortom geen stress ... heeft ook geen enkele functie stress voor een vakantie toch ?
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Stress Poll
« Reactie #22 Gepost op: september 06, 2009, 03:23:08 pm »

huh? In 1x doorrijden naar Portugal?  Zonder overnachtingen? Jeetje.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

waiter

  • Gast
Re:Stress Poll
« Reactie #23 Gepost op: september 06, 2009, 03:33:08 pm »

huh? In 1x doorrijden naar Portugal?  Zonder overnachtingen? Jeetje.
Uhh Spanje altijd wel in 1 keer, Portugal word een ander verhaal vrees ik... daar stemmen ze vast niet mee in hier in het gezin. :?

Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Stress Poll
« Reactie #24 Gepost op: september 06, 2009, 03:38:06 pm »

Sinds een paar jaar geen stress meer als we op vakantie gaan.
Eerder gingen we altijd met een boot naar Zweden die in Travemünde om 11 uur 's-ochtends vertrok.
We zijn nu over gestapt op nacht boten. Je vertrekt dus 's-middags tegen een uur of 15 ? 16 en je gaat op je gemak ergens eten en aan boord ga je slapen.
Gelogd

lindam

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #25 Gepost op: september 12, 2012, 04:14:17 pm »

Het inpakken van de spullen laat me vriend aan mij over, en dan schrijf ik wel ff op wat er al is ingepakt.
Dus dat is geen stres hebben.
Het opzetten is bij ons echt 100 % stressen, me vriend wordt er zo kwaad om als dat ding die zo snel mogelijk waterpas staat.   En als hij dan staat is het weer voorbij.  Zucht......
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Stress Poll
« Reactie #26 Gepost op: september 12, 2012, 04:50:47 pm »

Had nog niet gestemd hier....

De voorpret van plannen en inpakken ismook al helemaal vakantie voor ons,
Dingetjes aanpassen, lampje verplaatsen, stopcontactje erbij, etc etc.
Voordeel is wel dat we een oprit hebben waar twee auto's naast elkaar zouden kunnen staan dus we hebben alleen de auto's dan op straat, als de vakanties kort achter elkaar zitten brengen we hem ook niet naar de stalling maar blijft ie lekker voor de deur.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Stress Poll
« Reactie #27 Gepost op: september 12, 2012, 06:28:00 pm »

Ik doe nooit aan lijstjes, want dan vergeet ik steevast dingen erop te zetten, of waar het lijstje is. Wij pakken op de laatste dag onze kleren en het beddegoed, doen dat in de auto, laden de koelbox vol, en doen de tafel en klapstoelen in de vouwwagen. Ochtend van vertrek de (race)fietsen op de vouwwagen, en de koelbox in de auto en gaan. Nooit geen stress!!

Overigens zorg ik wel altijd dat de vouwwagen helemaal in orde is als die op stal gaat, dus volle gasfles, alles mankementen verholpen, en alle klusprojecten uitgevoerd

Overigens ben ik verder in het dagelijks leven bijna nooit gestresst, weet niet hoe dat kan, maar leg alles gewoon naast me neer.
Gelogd

ottelotte

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #28 Gepost op: september 21, 2012, 01:01:35 am »

geen stress met inpakken, we doen ieder ons ding en hoeven nauwelijk af te stemmen, gaat vanzelf. De eerste week vakantie, dat is wel stress, overgang van hectiek naar ineens rust en 24 uur met z'n 4-en met elkaar. Dat laatste is heel fijn, maar pas na een paar dagen ... Herkennen jullie dat?
Gelogd

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re: Stress Poll
« Reactie #29 Gepost op: september 21, 2012, 01:55:03 pm »

De eerste week vakantie, dat is wel stress, overgang van hectiek naar ineens rust en 24 uur met z'n 4-en met elkaar. Dat laatste is heel fijn, maar pas na een paar dagen ... Herkennen jullie dat?

Ja, dat klinkt erg bekend  :+ . Ben blij te horen dat we niet de enigen zijn die dat meemaken.
Gelogd
Quitters never win, winners never quit
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal