Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Stress Poll  (gelezen 15551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StijnMattheus

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #30 Gepost op: september 21, 2012, 01:59:20 pm »

Ja, dat klinkt erg bekend  :+ . Ben blij te horen dat we niet de enigen zijn die dat meemaken.

Ik heb zelfs eens ergens gelezen dat de meeste hartaanvallen voorkomen de eerste paar dagen van iemands vakantie.
Door het wegvallen van de dagelijkse stress gaat je hart overcompenseren... scary!
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Stress Poll
« Reactie #31 Gepost op: september 21, 2012, 02:44:24 pm »

Ik heb zelfs eens ergens gelezen dat de meeste hartaanvallen voorkomen de eerste paar dagen van iemands vakantie.
Door het wegvallen van de dagelijkse stress gaat je hart overcompenseren... scary!

Dan moet je gewoon de klapper een paar dagen eerder ophalen en voor de deur zetten, dan kun je rustig in de vakantie modus komen.....
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Stress Poll
« Reactie #32 Gepost op: september 21, 2012, 03:32:36 pm »

Ja, dat klinkt erg bekend  :+ . Ben blij te horen dat we niet de enigen zijn die dat meemaken.
Ik heb daar zelf niet zo'n last van. Maar Yvon lijdt wel aan wat wij maar noemen het 'vliegwiel-effect'. Dat is het nog niet echt rust kunnen nemen terwijl de vakantie al wel begonnen is. Afstressen dus. Dus nog op de stand 'werken' staan terwijl je al wel vrij hebt.
Daarom gaan wij ook nooit in het weekeind vlak na de werkweek op vakantie. Maar meestal pas zo tegen de eerste maandag of dinsdag na het weekeind van de laatste werkweek. En dan ook pas in de loop van de ochtend. 
En ook komen we nooit pas de zondag voor de eerste werkweek weer terug. Meestal al op donderdag of vrijdag. Daardoor hebben we wel korter buitenshuis vakantie, maar wel volkomen stressloos.

En ach, nog maar een paar jaar en dan begint -Deo volente- de echte grote vakantie.  :> :#
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Stress Poll
« Reactie #33 Gepost op: september 21, 2012, 03:49:17 pm »

Wij hebben alles vastgelegd in draaiboeken, protocollen, procedures en systemen. Ieder kwartaal vindt er een audit plaats of alle regels nageleefd worden. De aanbevelingen worden door een onafhankelijke partij getoetst en besproken in de toetsboard.

Na implementatie vindt er een pre en post Risico invenatrisatie en evaluatie plaats.

Na 5 jaar exeprimenteren met de beoordeling "nog veel te leren",  hebben we dit jaar voor het eerst de beoordeling "hoopvol" gekregen.
De verwachting is dat we in 2020 echt zonder stress vakantie kunnen gaan vieren!
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Stress Poll
« Reactie #34 Gepost op: september 21, 2012, 03:56:30 pm »

Wij hebben alles vastgelegd in draaiboeken, protocollen, procedures en systemen. Ieder kwartaal vindt er een audit plaats of alle regels nageleefd worden. De aanbevelingen worden door een onafhankelijke partij getoetst en besproken in de toetsboard.

Na implementatie vindt er een pre en post Risico invenatrisatie en evaluatie plaats.

Na 5 jaar exeprimenteren met de beoordeling "nog veel te leren",  hebben we dit jaar voor het eerst de beoordeling "hoopvol" gekregen.
De verwachting is dat we in 2020 echt zonder stress vakantie kunnen gaan vieren!


Da's mooie toekomstmuziek.............volhouden en doorzetten dus.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Stress Poll
« Reactie #35 Gepost op: september 21, 2012, 10:40:52 pm »

Het klinkt zot maar sinds wij de vw hebben gaat alles vele malen relaxter. Ja ik heb op de pc briefjes van wie wat moet mee nemen maar pas 1 of 2 dagen ervoor gaan we de spullen inpakken. Gewoon lekker relaxt!!
Gelogd
Jevipro

biccie

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #36 Gepost op: september 22, 2012, 08:32:40 am »

tja, ik heb dus gekozen: ik laat alles aan de vrouw over.... want mijn man laat alles aan mij over  :#
als hij er over na moet denken hoe het moet, dan vergeten we zeker belangrijke dingen zoals gasflessen oid dusssss
ik heb trouwens een lijstje in exel staan met wat mee moet en wat het weegt (plusminus) zodat je het goed kan verdelen voor de balans en weet je precies hoe zwaar je beladen bent.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Stress Poll
« Reactie #37 Gepost op: september 22, 2012, 08:37:57 am »

Dit jaar ging het beter dan ooit.

We gingen anders direct op zaterdag dus was het nog stressen om op tijd weg te komen.
Nu gaan we op zondag zodat we de hele zaterdag hebben om alles bij elkaar te zoeken en het huis nog eens goed schoon te maken voor vertrek en wat boodschappen te doen.

We zijn nog nooit zo relax en vroeg vertrokken.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Stress Poll
« Reactie #38 Gepost op: september 22, 2012, 12:00:48 pm »

Dit jaar ging het beter dan ooit.

We gingen anders direct op zaterdag dus was het nog stressen om op tijd weg te komen.
Nu gaan we op zondag zodat we de hele zaterdag hebben om alles bij elkaar te zoeken en het huis nog eens goed schoon te maken voor vertrek en wat boodschappen te doen.

We zijn nog nooit zo relax en vroeg vertrokken.

Dit ging bij ons precies zo! Ook het rijden in frankrijk op zondag is goed bevallen!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

faba

  • Gast
Re: Stress Poll
« Reactie #39 Gepost op: oktober 04, 2012, 09:28:10 pm »

Ik heb gekozen voor je laat alles over aan je vrouw... In dit geval ook aan mij dus... Heerlijk om te lezen dat dit meestal het geval is  :#, zo voel ik mij niet zo alleen  :H

Manlief is niet zo van handjes laten wapperen en is niet erg technisch onderlegd dussss

Het vrouwtje pakt de kledij, de keukenspullen, het speelgoed van de kids, alles eigenlijk.

Het vrouwtje kijkt eveneens de klapkar na en kijkt enkele dagen op voorhand naar de inhoud van de disselbak en wat er aangevuld moet worden (haringen, duct tape, enz...)

Het vrouwtje kent het meeste van de klapkar, dus manlief is stand-by bij het uitklappen en inklappen.

Het vrouwtje doet de electra, de inrichting binnen.

Manlief zorgt voor de kids, zorgt dat er iets te eten is en doet gelukkig wel het sleurwerk en laadt de auto 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal