Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Welk merk klapkar.  (gelezen 290113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tien27

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Relax tenttrailer
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #210 Gepost op: juni 20, 2011, 04:58:34 pm »

Dat is een mooie score: 50% van de bezitters van een relax tenttrailer op je forum! (er zijn er inmiddels 4 geleverd). En over die demo: ik begreep dat alex al contact heeft gezocht met eric, de eigenaar van relax?
Gelogd

Treble

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #211 Gepost op: juni 20, 2011, 08:04:19 pm »

Geen vragen..maar je moet hem komen showen tijdens het voorjaarsweekend van 2012

Wie weet komen we dat nog wel eens doen. Maar als newbee op dit forum: wat houdt een voorjaarsweekend precies in?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #212 Gepost op: juni 20, 2011, 08:13:31 pm »

Die kun je vinden in het onderdeel meetings.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,55.0.html

We zijn nu een najaars meeting aan het voorbereiden.

En heel stiekem zijn de eerste voorbereidingen voor 2012 ook alweer gedaan. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Roosje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Taiga
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #213 Gepost op: juni 20, 2011, 11:16:56 pm »

Wij hebben sinds half mei een Aart Kok Taiga. Nog niet mee weg geweest, de vuurdoop is een weekend in Zeeland en daarna 3 weken Italie.
Gelogd

piedro,danielle en tycho

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #214 Gepost op: juni 30, 2011, 08:15:11 am »

hoihoi,

wij hebben gekozen voor een roadmaster.
ik ben jaren terug eens wezen kijken bij roadmaster omdat een kennis van me uit schiedam een onderdeeltje nodig had en wij er om de hoek wonen..10 minuutjes rijden.
wij toch dat weekend in schiedam kwamen..lekker makkelijk..is erg lang geleden zo tussen de florijnen en de euro in ergens in het gulden tijd perk.

we waren gelijk verkocht wat een mooie wagens, we werden geholpen door een dame die alles uitlegde over de vouwwagens van roadmaster.
sinds dien altijd gekeken naar vouwwagens onderweg.
hoe zoet het er uit hoe ligt het achter een auto enz enz.
maar roadmaster bleef onze voorkeur hebben.
we hebben een klapbak met harde top/deksel erg fijn omdat er geen ongedierte in kan komen en ook heb je geen risico dat je zeiltje weg waait onderweg of zo

onze wagen is van 1996 en pas in 1999 in gebruik genomen 3x mee op vakantie geweest en daarna in de garage gegaan en er vorig jaar juni pas weer uitgekomen toen wij hem kochten.
in heel die 10 jaar dicht stand heeft de wagen niks geleden.geen gekke plekken in het doen of muffe lucht of zo.
zelfs toen we hem met pinksteren opgezet hadden en vrijdag avond een hevige regen bui de camping passeerde is hij heerlijk droog gebleven..

als we ooit een nieuwe of een jongere vouwwagen kopen dan is de kans groot dat het weer een roadmaster wordt
Gelogd

CenC

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #215 Gepost op: juli 28, 2011, 12:24:15 am »

En nu 31 Holtkamper stemmers/gebruikers. Na 2 oude Alpenkreuzers, nu dus een oude HK Flyer uit 1988. :K
Gelogd

Kooikertje

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #216 Gepost op: juli 28, 2011, 12:30:04 pm »

Helaas moest ik hier invullen "ik heb nog geen vouwwagen". Maar dat gaat hopelijk niet lang meer duren. Vorige week hebben wij de Holtkamper Cocoon M MTT special edition met Kyte keuken besteld. In de voorverkoopactie, dus het is nog even afwachten wanneer we onze aanwinst kunnen ophalen.

Als kind heb ik goede herinneringen aan de Walker vouwwagen van mijn ouders. Het kamperen heb ik van klein af aan meegekregen. 8 jaar geleden hebben mijn man en ik een tent gekocht waar we een aantal malen mee op vakantie zijn gegaan. Maar nu we twee honden hebben is de tent niet groot genoeg en ook niet praktisch meer, dus zochten we het in vakantiehuisjes. Toch....het blijft kriebelen. Een caravan is niets voor ons en de afgelopen twee jaar hebben we ons ook georienteerd op een camper. Maar ook daar bleven er bezwaren aan kleven omdat je met twee honden niet gemakkelijk met de fiets weg kunt en dus altijd die hele camper mee moet nemen.

Uiteindelijk is de keuze gevallen op een vouwwagen vanwege de ultieme combinatie tussen comfort en tentgevoel. Eenmaal in de showroom van Holkamper waren we verkocht. De Cocoon is voor ons de ideale tenttrailer, helemaal met de vaste luxe keuken onder de luifel. Normaal alleen in de XL uitvoering, maar voor ons wordt hij in de M-uitvoering geleverd. Previes groot genoeg voor 2 personen en 2 honden. Nu afwachten dus maar op het bericht van Holtkamper dat hij klaar is!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #217 Gepost op: augustus 17, 2011, 04:19:18 pm »

wij hebben ook een jamet arizona,  :+  (een Ecru, model 2005)
                           Hoe komt die poll-uitslag er anders? :H :H

inmiddels is er voor de Arizona een ander tehuis gevonden, en zijn wij eigenaar geworden van een Jamet Jametic Outdoor Jubilee  :>
Gelogd

jim1

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #218 Gepost op: augustus 18, 2011, 10:20:35 am »

Wij mogen over 2 weken onze Zambezi River Lodge Cross Road ophalen bij Aart Kok
Groetjes Susanne en JIm
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #219 Gepost op: september 28, 2011, 11:52:50 am »

Ik zie in de poll 3x een Smitveld staan terwijl er volgens mij maar 2 zijn, geertje68 en wij. WIE IS DIE DERDE ?  :zw
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #220 Gepost op: november 06, 2011, 10:52:54 am »

De combi camp country, met gastencabine en inritsbaar grondzeil.
Gelogd

Sjaak

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #221 Gepost op: november 08, 2011, 10:42:52 am »

14 jaar hadden wij een Camplet Royal en nu sinds 3 jaar een Combi Camp Country.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #222 Gepost op: november 08, 2011, 02:31:13 pm »

De derde Holtkamper alweer: Kyte
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: holtkamper flyer
Re:Welk merk klapkar.
« Reactie #223 Gepost op: november 08, 2011, 03:36:42 pm »

eerst een jamet canyon daarna een caravan weer terug naar een vouwwagen nl. een camplet en nu een holtkamper flyer
Gelogd

johan68

  • Gast
Re: Welk merk klapkar.
« Reactie #224 Gepost op: februari 05, 2012, 10:36:50 pm »

Wij hebben sinds 2009 een Europacamper Evolution. Een hele ruime vouwwagen met veel licht. Vorig jaar in Italie gestaan op de camping met veel bekijks van de italianen. Het type wordt niet meer gemaakt maar we zijn er nog steeds erg blij mee.
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal