Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Combi Camp Country  (gelezen 1539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaat65

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Combi Camp Country
« Gepost op: november 07, 2022, 08:14:24 pm »

Bijna....bijna waren wij de trotse eigenaar van een Combi Camp Anniversary geweest. De afspraak voor bezichtiging en overgaan tot aankoop was gemaakt. En terwijl wij bezig waren met het regelen van een stalling, disselslot en kentekenplaat, heeft de eigenaar de vouwwagen gewoon verkocht aan iemand die 'zomaar' langs kwam en meer bood. Echt helemaal ontsteld bij zijn berichtje. Denk je een overeenkomst te hebben.....

Dus, wanneer iemand overweegt om zijn/haar Combi Camp Country te verkopen...denk aan mij! Wij zoeken een CCC vanaf 2016 (vanwege het brede bed).
Gelogd

Pivo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 78
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018)
Re: Combi Camp Country
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2022, 08:30:27 pm »

Rotstreek. Overigens denken veel mensen die dat soort dingen flikken dat dit straffeloos kan, maar als jij via Marktplaats berichten oid kan aantonen dat jullie een koopovereenkomst hadden, dan kun je hem civielrechtelijk aansprakelijk stellen en bijvoorbeeld schadevergoeding vragen (die schade kan bestaan uit de kosten die je onnodig hebt gemaakt, en zelfs de meerprijs die je voor een eventuele vervangende vouwwagen betaald). Maar ja, je zult wel een advocaat in de arm moeten nemen en naar de rechter stappen. Maar er zijn succesvoorbeelden bekend, zie bijvoorbeeld deze https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBMNE:2016:6696.
Gelogd

getiem

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 387
  • Merk Vouwwagen: Milvus Milvus
Re: Combi Camp Country
« Reactie #2 Gepost op: november 07, 2022, 10:07:24 pm »

Inderdaad, weer een marktplaats streek.  Ik kijk altijd naar de recensies van een persoon voordat ik verder handel. Niet heilig, maar eventuele lagere scores zeggen wel wat.

En qua aankoop: als je al zeker was bij eerste bezichtiging, je had hem eventueel mee kunnen nemen, kentekenplaat van je auto achterop de kar en brommer-kettingslot door het wiel.

Wij hadden in iedergeval al dat soort dingen bij ons toen we gingen bezichtigen op MP advertentie. Ook een eventueel Raboscanner of SNS reader voor de hogere bedragen.
Gelogd
Kamperen met de wouw-factor

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Combi Camp Country
« Reactie #3 Gepost op: november 07, 2022, 10:37:14 pm »

Idd een typische marktplaats kl…streek.
En zoals geschreven doe ik het tot nu toe ook altijd. Geld mee, meteen aftikken en meenemen.
En als je zegt dat je meteen cash wilt betalen krijgen veel verkopers vaak dollar tekens in hun ogen wat ruimte voor onderhandeling kan creëren.
Of zoals ze in Den Haag zeggen; je gaat toch ook niet zonder kloten naar de hoe….
Maar achteraf is dat makkelijk om te zeggen.
« Laatst bewerkt op: november 07, 2022, 10:38:50 pm door Theu »
Gelogd

Kevin2

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2.2
Re: Combi Camp Country
« Reactie #4 Gepost op: november 07, 2022, 11:04:37 pm »

Het is maar de vraag of je er zin in hebt maar bij de kantonrechter heb je geen advocaat nodig. Ik zou ze lekker 1 ster op MP geven en verder zoeken. Die mensen verdienen je geld en tijd niet.
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 560
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Combi Camp Country
« Reactie #5 Gepost op: november 08, 2022, 08:47:06 am »

Vervelend maar dit komt vaker voor bij marktplaats. Je hebt de deal pas binnen als je het geld betaald dan wel binnen is. Afgelopen week ook nog een deal rond en dan toch weer afzeggen terwijl je er thuis voor blijft. Even tot 10 tellen en doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........
Gelogd

Kaat65

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Combi Camp Country
« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2022, 12:10:50 pm »

Bedankt voor jullie reactie! Altijd fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit een naaistreek vind.

De vouwwagen is verkocht en ik ga er maar vanuit dat dit niet de juiste was voor ons. We zoeken verder en er komt vast nog wel een mooie CCC op ons pad. Misschien dat iemand 'm op dit forum te koop heeft of iemand kent die zijn CCC wil gaan verkopen. Ik sta voor alle tips en ideeën open.
En gelukkig hoeven we er volgende week nog niet mee weg...we hebben nog even de tijd :)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Combi Camp Country
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2022, 07:12:21 pm »

 :off

Graag terug naar de vraag: wie wil zijn CombiCamp verkopen.
Gelogd

Norro

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 64
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
Gelogd

Kaat65

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Combi Camp Country
« Reactie #9 Gepost op: november 09, 2022, 12:52:12 pm »

Deze is uit 2013. Wij zoeken een CCC vanaf 2016 (vanwege het bredere bed). Maar dankjewel voor het meedenken :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal