Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Binnenslaaptent holtkamper kyte  (gelezen 14639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #30 Gepost op: mei 16, 2013, 09:46:47 pm »

Hoi,

men wilt dit aanpassen aan de bestaande binnentent/ afscheiding zodat dit ook gesloten is, en ze doen dit als service !
ow dat is mooi.
Heb je dat van hk?
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #31 Gepost op: mei 16, 2013, 09:52:56 pm »

Hij had dit van mr. Wubs?

Binnenkort maar even bellen. Sta altijd open voor verbeteringen....
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #32 Gepost op: mei 16, 2013, 10:55:57 pm »

Dat is koel. Zelf geen ervaring met ongedierte in de tent, maar sta ook altijd open voor verbeteringen en suggesties.

Effe afw88 dus
Gelogd
Groeten,

Erik

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #33 Gepost op: mei 16, 2013, 11:32:44 pm »

Dat wil ik ook wel! Service dus. Ben benieuwd of dit aangeboden gaat worden of dat je er zelf om moet vragen. As usual.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #34 Gepost op: mei 17, 2013, 10:34:57 am »

spikehome schreef:

"Mee eens wij hadden vorig jaar last van die super kleine mieren, maar die zaten zelfs in flessen die dicht ge draait waren.
Wij willen vooral die 2e wand tussen het buiten gedeelte.
Waar ook eigenlijk plastiek afsluiting had moeten zitten zoals bij alle andere ramen."

Helemaal mee eens. Wij hebben nu, als (voormalig)proefkonijn ook de hieronder beschreven binnentent. En daar zijn we erruggg blij mee.

En die mieren: we waren 2 weken aan het Lago di Ledro en daar waren wel een paar mieren........ Ze kwamen zelfs langs de rubbers van de koelkast. Ze donderden vervolgens op het (bevroren) koelelement van de koelkast en dat remt hun activiteiten wel af. ;)
Er lopen hier in Oldenzaal nu w?l  Italiaanse mieren rond.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #35 Gepost op: mei 17, 2013, 10:46:19 am »

Helemaal mee eens. Wij hebben nu, als (voormalig)proefkonijn ook de hieronder beschreven binnentent. En daar zijn we erruggg blij mee.

PaulPaul heb je toevallig foto's van deze oplossing? Hoe is dit bij jouw aangebracht. Loopt er een doek onder het matras langs en sluit dan ergens boven weer aan.
Wat ik begrijp is dat de aanpassing voor de bestaande Kyters niet hetzelfde is als die bij de nieuwe worden geleverd.

Want want ik nu wel erg mooi en strak vind in de slaapcabine is het plafond. De nieuwe oplossing hangt er zo'n doek boven je en daarmee een stuk minder strak.

Gelogd
Groeten,

Erik

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #36 Gepost op: mei 17, 2013, 09:45:19 pm »

Hoi,

Ik weet nog niet wat de oplossing zal zijn, maar ze zijn. Toch wel klantgericht bezig ondanks de hoge aanschafprijs, mijn kyte is van 2009 dus het prototype en ze waarderen wel dat die kopers hun nek hebben uitgestoken, dus wat mij betreft alle lof voor de service van de firma holtkamper.

Groet,
Jack
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #37 Gepost op: mei 17, 2013, 09:48:43 pm »

Hoi,

Ik weet nog niet wat de oplossing zal zijn, maar ze zijn. Toch wel klantgericht bezig ondanks de hoge aanschafprijs, mijn kyte is van 2009 dus het prototype en ze waarderen wel dat die kopers hun nek hebben uitgestoken, dus wat mij betreft alle lof voor de service van de firma holtkamper.

Groet,
Jack

Eens
Gelogd
Groeten,

Erik

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #38 Gepost op: juni 09, 2013, 01:38:27 pm »

Wij hebben onze slaapcabine aan laten passen. Na twee jaar last te hebben van oorwormen in de cabine waren we het zat. Dit weekend hebben we hem er weer ingehangen en uitgeprobeerd. Geweldig, stuk warmer en helemaal dicht. De cabine is geheel gebleven hoe hij was alleen bij de achterwand is er doek geplaatst met bij de ramen ritsen voor het doek en horrengaas. Boven bij het dak is het ook geheel doek. Dit alles staat strak en zakt niet door. Enige minpuntje is dat het bij de luifelstok wat trekt. Voor de rest is het erg mooi gedaan. Wij zijn er blij mee :J.
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #39 Gepost op: juni 09, 2013, 01:54:42 pm »

Hoi,

Ziet er goed uit, waar heb je dit laten doen en waren er nog kosten aan verbonden ?

Met vriendelijke groeten ,
Jack
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #40 Gepost op: juni 09, 2013, 02:26:00 pm »

Holtkamper heeft dit gedaan. Ons werd verteld dat er een mededeling uit zou gaan naar alle kyte bezitter. Dat dit nu een optie is. Voor meer informatie kun je het beste met HK in Emmen bellen.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #41 Gepost op: juni 09, 2013, 03:32:04 pm »

Hoi Alberik en alle anderen.

Even nog een aanvulling. Als "proefkonijn" hebben we nu onze derde binnentent in de Kyte.
De eerste was die met die grote gaten overal, de tweede de mugdichte, maar het raam scheef erin en geen gaas, De derde is de hier op deze laatste pagina beschreven binnentent.
Een echte dus, met muggengaas in het grote venster, dat venster zit mooi recht t.o.v.de buitenramen en de binnentent heeft ook gewoon een bodem. Op vier versterkte plekken zit-ie onder de matras vast aan de lattenbodem/frame. Is gewoon geweldig en zoals je van HK mag verwachten.
Dat men ook nog een tussenoplossing in de aanbieding heeft, wist ik niet.Kan een kostenoverweging zijn: men wil toch nu iedere Kyte-bezitter hiermee voor nop helpen?
Dat zou ik toch heel netjes vinden.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #42 Gepost op: juni 09, 2013, 04:44:09 pm »

Ik heb hierover een paar weken terug ook gebeld. Er zijn twee oplossingen. De ene maakt de gaatjes dicht maar de rand bij het bed blijft open. De gaatjes worden opgevuld met een soort kussentjes welke met klittenband op de plek blijven. HK geeft aan dat dit een gedeeltelijke oplossing betreft omdat de opening naar de wagenbak/bagageruimte open blijft. Dit is wel de mooiste oplossing vind ik persoonlijk omdat ik de slaapcabine mooier vind als de binnentent.

De andere oplossing betreft de binnentent zoals Alberik en PaulPaul deze nu hebben. Compleet dicht.

Ik overweeg nog welke optie ik kies. De kussentjes zijn opzich afdoende. De ruimte naar de bagage is vrijwel geheel te sluiten door het matras in die hoek te houden of het zo op te maken dat het dekbed hiertussen zit.
De slaapcabine biedt in het voorseizoen wat meer comfort.

Vraagje nog: heeft de slaapcabine een eigen horraam? kan deze dus openblijven zonder dat er dan alsnog beesten binnen komen?

Ik heb overigens gevraagd wat de kosten zijn???.. beide opties zijn service...  WW maar de aanpassing deden ze bij voorkeur na het seizoen vanwege grote drukte met afleveringen op dit moment. 
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #43 Gepost op: juni 09, 2013, 05:12:50 pm »


Vraagje nog: heeft de slaapcabine een eigen horraam? kan deze dus openblijven zonder dat er dan alsnog beesten binnen komen?


De slaapcabine heeft zowel een horraam als doek. Beide met rits te openen om bij de ramen te kunnen komen. Wij hebben het met de koude nachten van afgelopen weekend als heel fijn ervaren. En bij warm weer houd het gaas de beestjes buiten.
Gelogd

keijzer

  • Gast
Re: Binnenslaaptent holtkamper kyte
« Reactie #44 Gepost op: juni 09, 2013, 08:48:17 pm »

Wij hebben pas een nieuwe Kyte en volgens mij is onze slaaptent helemaal dicht.
Ik denk dus dat ze het bij de laatste versie ingevoerd hebben.... WW
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal