Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kantelbeugels Flyer  (gelezen 3635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Kantelbeugels Flyer
« Gepost op: oktober 06, 2011, 08:23:00 pm »

Onlangs heb ik een kantelbeugel gekocht, maar ik vraag me af of het normaal is dat hij aan de onderkant niet tegen de wagenbak aanzit maar op het uitstekende stukje wielkast leunt.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2011, 11:31:53 am »

Lijkt mij raar maar ik zou even naar HK bellen om duidelijkheid te krijgen.
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #2 Gepost op: oktober 08, 2011, 08:15:26 pm »

Is de beugel specifiek voor jountype wagen. Anders kan daar wat verschil in zitten
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2011, 05:36:29 am »

Om heel eerlijk te zijn: nee, ik weet niet of deze specifiek voor de flyer zijn. Ze zijn verstelbaar en ik heb ze 2e hands gekocht. Dus zijn ook nog te verstellen voor een ander formaat vouwwagen. De verkoper had Holtkamper gebeld, maar deze hadden op dat moment geen kantelbeugels leverbaar, dus hij had deze beugels 2e hands gekocht. Maar er zal hier toch wel iemand op het forum zijn die de originele kantelbeugel voor de spacer / flyer heeft en me het antwoord kan geven?
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2011, 07:35:24 am »

Ik denk dat de beugels voor het oude type Flyer zijn. Die hadden niet van die zwarte, enigszins uitstekende, kunststof spatbordjes. Kan me niet voorstellen dat het goed is voor het spatbordje dat daar zo'n druk op komt.
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #5 Gepost op: oktober 09, 2011, 10:44:43 pm »

Dat klinkt inderdaad aannemelijk, ik stop er nu wel 2 plankjes tussen om de druk op te vangen voordat hij gekanteld wordt, als het volle gewicht op de beugel komt weet je het maar nooit...
Ondanks dat de kantelbeugel er als een soort bankschroef op zit en hij niet zou moeten kunnen zakken.
Gelogd

Swazus

  • Gast
Re:Kantelbeugels Flyer
« Reactie #6 Gepost op: juni 22, 2015, 07:30:40 am »

Ik denk dat de beugels voor het oude type Flyer zijn. Die hadden niet van die zwarte, enigszins uitstekende, kunststof spatbordjes. Kan me niet voorstellen dat het goed is voor het spatbordje dat daar zo'n druk op komt.

Onze flyer uit 84 heeft wel kunststof spatbordjes. Ben trouwens zelf ook op zoek naar kantelbeugels voor de flyer.
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2015, 08:36:25 am door Swazus »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal