Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.  (gelezen 47219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tien27

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Relax tenttrailer
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #30 Gepost op: december 31, 2014, 04:09:23 pm »


@Rest: In die achtertent, zouden daar 3 matrasjes kunnen liggen?
En ik lees nergens iets terug van een grondzeil zit die er niet in?
De Drifta keukenbezitters: Hebben jullie die keuken er in laten zetten door Relax? Ben je heel veel bergruimte kwijt met zo'n keuken?
Bevalt de trailer nog altijd?

We zijn nog altijd bezig met onze zoektocht naar een (betaalbare) tenttrailer dus ook relax nemen we nog even mee in onze zoektocht!

In persoonlijk bericht wat uitgebreider gereageerd. Maar wij zijn er nog steeds heel blij mee! In de achtertent passen drie matrasjes. In het middengedeelte zit een vast grondzeil, in de voor- en achtertent een grondzeil met klittenband.

Wij hebben ook een Drifta. Deze is er door Eric in gezet en bevalt supergoed! Het eerste jaar was de keuken er nog niet en hadden we onze 'tent' keuken; tafeltje, gasstel, vouwkratten met pannen enz. Maar dit is vele malen beter! Net als dat het bed al is opgemaakt ligt nu ook in de keuken alles voor het grijpen; ideaal.

Kortom: nog steeds erg tevreden!
Gelogd

boom

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #31 Gepost op: januari 02, 2015, 04:37:01 pm »

Ik heb je PM beantwoordt.


Ook voor de andere (mee)lezers; waarom de koop destijds is afgeketst.

Onverwachte hoge kosten aan onze auto en niet kwijtraken van onze vorige vouwwagen via mp. waren de belangrijkste reden.

We hebben uiteindelijk een 3Dog gekocht. De 3Dog-dealer kon een goede inruilprijs aanbieden voor de Camp-let en de aanschaf van een 3Dog bleef binnen ons budget.

Nu sparen we ieder jaar een nieuw item bij de 3Dog.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #32 Gepost op: januari 02, 2015, 05:13:11 pm »

Superbedankt hoor voor al jullie reacties!!! Ik denk dat we een bezoekje aan de Relax gaan wagen. We hebben geinformeerd en we kunnen o.a. een frolibedsysteem laten plaatsen en een soort van luik onder het bed zodat we bij de bergruimte kunnen als het bed gelift wordt (dat was een van mijn eisen net zoals we 3 kids kwijt willen in de tent). Drifta keukens zijn niet meer beschikbaar bij Relax, de importeur is ermee gestopt oid. Ze hebben nu een NL keukenmakelaardij (ben ik zelf niet zo van gecharmeerd). Wel mogelijkheid tot een verlengde dissel waar we eventueel bijvoorbeeld een apart aangeschafte Aircarft Space kitchen op zouden kunnen bevestigen............(optie). Dus op zich wil ik de tenten wel eens in het echt bekijken. Enige nadeel wat ik nu kan bedenken zijn de kleuren.......(de groene lijkt me echt niet mooi, blauw op zich wel, maar wat somber).
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #33 Gepost op: januari 02, 2015, 07:21:43 pm »

Ik heb je PM beantwoordt.


Ook voor de andere (mee)lezers; waarom de koop destijds is afgeketst.

Onverwachte hoge kosten aan onze auto en niet kwijtraken van onze vorige vouwwagen via mp. waren de belangrijkste reden.

We hebben uiteindelijk een 3Dog gekocht. De 3Dog-dealer kon een goede inruilprijs aanbieden voor de Camp-let en de aanschaf van een 3Dog bleef binnen ons budget.

Nu sparen we ieder jaar een nieuw item bij de 3Dog.

Kunnen wij de 3Dog kun je tijdens het klapweekend nog bewonderen.
Word heel gezellig hoor.  :P
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

boom

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #34 Gepost op: januari 19, 2015, 01:07:51 pm »

Tja... ik zou best meewillen met dat klapweekend... maar of mijn wederhelft dat ook wil....

Het lijkt mij wel een keer leuk dit jaar.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #35 Gepost op: januari 19, 2015, 07:35:29 pm »

Tja... ik zou best meewillen met dat klapweekend... maar of mijn wederhelft dat ook wil....

Het lijkt mij wel een keer leuk dit jaar.

Je bent tijdens het klapweekend niets verplicht.
Maar al die klappers bij elkaar is wel een hele happening.  8)
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

boom

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #36 Gepost op: januari 20, 2015, 12:24:28 pm »

Je bent tijdens het klapweekend niets verplicht.
Maar al die klappers bij elkaar is wel een hele happening.  8)

Maar als ik kom... dan vrees ik dat ik alle deelnemers over de vloer krijg... :-)
 W: W: W: W: W: W:
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #37 Gepost op: januari 20, 2015, 12:26:30 pm »

als we er idd een  W: of een  bier erbij krijgen komt iedereen zeer zeker
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #38 Gepost op: januari 20, 2015, 07:13:45 pm »

Maar als ik kom... dan vrees ik dat ik alle deelnemers over de vloer krijg... :-)
 W: W: W: W: W: W:
Leuk dat je komt heb je ook cola  :P
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

zomerzonklapper

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #39 Gepost op: mei 22, 2015, 10:25:10 am »

 :> :> :>
We zijn de gelukkige eigenaar geworden van een Relax-Tenttrailer WW WW WW

Wat gaan we doen de komende vakantie ????  Dit was de vraag die we onszelf stelde in januari j.l. , Weer een kant en klare tent huren voor 2 weken voor een mega bedrag, of met de Tent op vakantie......
Slapen op de grond wilde ik niet , maar wat dan...... je raad het al na uren google'n kwamen we op de Vouwwagen uit.
"
Maar dan, welke ? 1000 mensen, 1000 meningen. Dus aan de slag, veel lezen en een Budget vast stellen, en dan blijkt dat "100" jaar oude Klappers soms in verhouding nog veel geld kosten.

Ook wilden we niet iets standaard, Bij Obelink wezen kijken en er staan er 20 maar bijna allemaal hetzelfde, Cabanon sprak ons wel aan, Stoer, avontuurlijk etc.etc.

Ook de Relax tenttrailer viel in onze smaak maar kost nieuw toch al gauw 8500 euro met wat optie's, want ik wilde perse een hoog laadvermogen, Tempo 100 en een oploop rem, ook een aanhanger die bij 130 nog als een Huis achter je auto ligt. En gebruikt nooit aangeboden
De beleving van 3-Dog vinden we ook geweldig.
Tot die ene woensdag ochtend, toch maar weer eens kijken op Marktplaats en ja hoor een gebruikte Relax-Tenttrailer, gelijk gereageerd en we waren de eerste, eerlijk bod gedaan en Bingo hij is van ons.

Gisteren opgehaald en werkelijk fantastisch hoe deze aanhanger achter de auto "ligt".

Tijdens de koop een Demo opzetten gehad en ook hier erg blij van geworden, snel en eenvoudig.

Nu maar eens een nachtje proefdraaien en dan zal ik onze bevindingen delen.

Groet Alex




Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #40 Gepost op: mei 22, 2015, 10:30:11 am »

Ik moest even Googelen hoe deze eruit ziet, wat een stoer ding.
Gefeliciteerd en heel veel klapplezier ermee!

Gelogd

kph

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #41 Gepost op: mei 23, 2015, 05:31:29 pm »

Ja, is zeker mooi! Wij hebben 'm ook in overweging gehad zoals je aan bovenstaande reacties kunt zien  :J. Wij zijn uiteindelijk dus wel bij de Cabanon (Malawi) blijven hangen.
Maar super dat je een mooie relax hebt kunnen scoren zeg!!! Die worden toch niet veel 2dehands aangeboden! Veel klapplezier gewenst!!! (p.s. jullie verhaal is bijna identiek aan onze, wij hadden alleen al een kant-en-klare tent gehuurd, die we nog net op tijd konden anuleren omdat we nog snel een vouwwagen hebben aangeschaft haha).
Gelogd

zomerzonklapper

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #42 Gepost op: augustus 02, 2015, 12:45:49 am »

Eindelijk, de vakantie is begonnen  :) :>, helaas geen Italië wegens fam. omstandigheden maar uitgeklapt in Nederland, Het buurmeisje was verbaasd hoe snel er een "tent" stond. De eerste nachten geslapen, we zijn helemaal blij, Comfort van het Bed en de ruimte in de cabine en voortent. Mooie kwaliteit doek waardoor koel en warm wanneer nodig. Uitstekende ventilatie mogelijkheden door de vele ramen die voorzien zijn met muggen gaas voor frisse lucht zorgen zonder ongedierte.

Alles staat stevig als een "huis" en ziet er bovendien fraai uit, nu maar eens 2 weken genieten. :)
Gelogd

Tien27

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Relax tenttrailer
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #43 Gepost op: september 18, 2015, 01:45:39 pm »

En? hoe was de eerste vakantie in de Relax?

Ik heb van Eric begrepen dat hij met twee nieuwe producten bezig is; een goedkopere versie waarbij de trailer simpeler wordt en één met een ander type tent waarbij het trapje weggaat en je in de trailer stapt om in bed te komen. De trailer is dan lager, maar wel iets langer. Ik ben benieuwd. Ik vind het in ieder geval leuk om te horen dat er nog steeds ontwikkeling in zit en het geen ééndagsvlieg is geworden.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2015, 01:52:19 pm door Tien27 »
Gelogd

zomerzonklapper

  • Gast
Re: Alle relax-eigenaren verzamelen! Voor en nadelen Relax tenttrailer.
« Reactie #44 Gepost op: oktober 08, 2015, 07:55:39 am »

 :> Super vakantie gehad, we hadden 2 weken (in Nederland) heel mooi weer, de klapper is ons meer dan goed bevallen......... Het is natuurlijk voor iedereen weer persoonlijk maar het materiaal en rijgedrag achter de auto niets dan lof.
Wel willen we nog een luifel voor de voortent dit was een gemis. De keuken hangt aan de achterklep en ook dat is ons prima bevallen met een 3 pits kookplaat. Het donkere doek ervaren wij als comfortabel tegen koude (in de nacht) en zonwerend in de ochtend, je merkt dan ook dat er temperatuurverschil is in de slaapcabine's en de voortent. We hadden dan ook veel bekijks.

We hadden ons voor aanschaf goed georienteerd en wel zo'n 20/30 verschillende wagens bekeken maar onze voorkeur ging al gauw uit naar iets stoers, ook de 3Dog valt in onze smaak maar stukken duurder dan de Relax.

Na de vakantie een kleine reparatie laten doen en opgeslagen voor de komende zomer.

Alex
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal