Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Gestolen: Combi-Camp Country: IS TERECHT!!!  (gelezen 8570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nikkel1964

  • Gast
Gestolen: Combi-Camp Country: IS TERECHT!!!
« Gepost op: mei 19, 2017, 06:58:39 pm »

Vanmiddag 19 mei 2017 is in Sint Oedenrode een vrijwel nagelnieuwe CC Country gestolen. De wagen stond met de volledige inventaris er in klaar om te vertrekken.

Uit het bericht op Facebook:

"Vanmiddag is tussen 13.00 en 15.00 onze vouwwagen een Combi Camp Country Grey model ,2017 gestolen aan de Pastoor Klessensstraat in Sint-Oedenrode. De vouwwagen is gloednieuw en voorzien met alle kanpeerbenodigdheden. Wie heeft er iets gezien?
De wagen heeft chassisnummer : XL9UHC1CCGD550183."

Wie iets gezien heeft of wellicht iets meer weet, bijvoorbeeld omdat je benaderd bent een wagen als dit te kopen, kan via Facebook contact opnemen met Nathalie Wijdekop: www.facebook.com/nathalie.wijdekop


« Laatst bewerkt op: mei 21, 2017, 11:20:49 pm door muis »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.685
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #1 Gepost op: mei 19, 2017, 07:17:11 pm »

Wow... heftig.

Meteen op FB gedeeld, hopelijk helpt het.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #2 Gepost op: mei 19, 2017, 07:49:22 pm »

Het is toch niet best dat een ander niet met zijn poten van je spullen af kan blijven eh..  :( ook gedeeld!
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #3 Gepost op: mei 19, 2017, 07:51:15 pm »

Zorgelijk dat dit gebeurt. In ons dorp nog wel... gelukkig staat de onze veilig in de stalling.

Overigens, hoort er geen safety bal in de kogelkoppeling met zo'n slot? Dat mis ik op de foto...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Fam Knijff

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #4 Gepost op: mei 19, 2017, 07:55:24 pm »

godverdomme klote volk. met je poten van andermans spullen afblijven.. handjes er af kappen misschien dat ze het dan leren...... :( :( :( :(
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.432
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2017, 09:14:26 pm »

Zorgelijk dat dit gebeurt. In ons dorp nog wel... gelukkig staat de onze veilig in de stalling.

Overigens, hoort er geen safety bal in de kogelkoppeling met zo'n slot? Dat mis ik op de foto...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee deze werkt zonder kogel.
Hij zorgt dat de handel niet omhoog kan.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

solex

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 591
  • Merk: kampeermiddel : ex trigano odyssee 2015. Ex raclet tropicana en Ex walker doublette
  • nooit te oud om te leren.
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2017, 09:26:41 pm »

Ook gedeeld voor mocht hij de grens overkomen.
Gelogd
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

Henk CC

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2017, 09:35:23 pm »

Erg triest gewoon af blijven. Misschien een tip draai altijd je steun poten uit. Ik zette mijn CC op dissel slot en draaide het dissel wiel naar boven zodat de wagen scheef naar voren stond, dan de steun poten uit draaien. Dit geeft geen garantie op stelen maar maakt het wel wat moeilijker.
Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #8 Gepost op: mei 19, 2017, 09:54:16 pm »

Verschrikkelijk.... moeten ze gewoon van afblijven :(

Denk niet dat deze op Marktplaats gaat verschijnen. Zou bijna op de campings even het chassisnummer willen checken als ik er 1 zou zien.....
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2017, 01:51:36 am »

Dat is erg! Zelfs met een goed slot erop!
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon XL
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #10 Gepost op: mei 20, 2017, 06:14:40 am »

Dit is toch te triest voor woorden.  Waarom???? Waarom doen mensen dit toch?  De eigenaar heeft er hard voor moeten sparen en dan. ... Triest! !! Vind het sneu voor de eigenaar! !
Gelogd
Jevipro

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk: kampeermiddel : EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #11 Gepost op: mei 20, 2017, 08:16:53 am »

Dat is erg! Zelfs met een goed slot erop!

Zo'n slot doet helemaal niks, punt pen op de kogel (gebruiken ze ook in stallingen en trekkers) en je hebt hem zo mee.

Daarom is een bal in je koppeling ( tegen die pen op de trekhaak) + wielklem + uitdraaien voetsteunen denk ik het beste als hij zo open en bloot zou staan.

Hier staat hij onder de carport met bal in de koppeling, disselslot, wielklem en omgedraaid met een permanent opnemende camera.

Wel zeer triest inderdaad dat er mensen zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven.
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2017, 08:19:35 am door EriLin »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #12 Gepost op: mei 20, 2017, 08:33:07 am »

Zo'n slot doet helemaal niks, punt pen op de kogel (gebruiken ze ook in stallingen en trekkers) en je hebt hem zo mee.

Daarom is een bal in je koppeling ( tegen die pen op de trekhaak) + wielklem + uitdraaien voetsteunen denk ik het beste als hij zo open en bloot zou staan.

Hier staat hij onder de carport met bal in de koppeling, disselslot, wielklem en omgedraaid met een permanent opnemende camera.

Wel zeer triest inderdaad dat er mensen zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven.
Ik denk niet dat je ver en snel gaat rijden met een punt pen de vouwwagen aangehaakt als je zoiets steelt. Voor in stallingen prima, maar aangehaakt achter een auto met hoge snelheid niet echt je van het.
Wel vreselijk balen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

nikkel1964

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #13 Gepost op: mei 20, 2017, 09:00:50 am »

Ik begreep dat er misschien een camera in de straat aanwezig was waarop dan wederom misschien iets te zien is van de diefstal. Heb nog niet gehoord of dit klopt.

Maar over de sloten: wat nou als een auto met autoambulance of iets soortgelijks, al dan niet 'vermomd' met de naam van een (fictieve) garage er op, de wagen gewoon heeft opgeladen onder het mom van 'Beste buren, er is niets aan de hand. We halen de wagen even op voor onderhoud"?

Ik weet het, dit verzin ik hier ter plekke. Maar in zo'n geval helpt een disselslot, met of zonder kogel, ook niet veel. Dan moet je al met wielklem of een ketting aan bijvoorbeeld een putrand oid gaan werken?

Het zet mij wel weer even aan het denken over de wijze waarop ik zelf de boel beveilig...
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk: kampeermiddel : EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #14 Gepost op: mei 20, 2017, 09:05:23 am »

Ik denk niet dat je ver en snel gaat rijden met een punt pen de vouwwagen aangehaakt als je zoiets steelt. Voor in stallingen prima, maar aangehaakt achter een auto met hoge snelheid niet echt je van het.
Wel vreselijk balen.

OK, in deze opstelling duw je hem zo op een trailer of een vrachtwagen in. Je hoeft ook niet snel te rijden om iets te stelen  :#
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal