Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon tabora  (gelezen 10377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 387
  • Merk: kampeermiddel : Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Cabanon tabora
« Reactie #15 Gepost op: september 04, 2012, 06:28:43 pm »

Als je op zoek bent naar een tent-model vouwwagen mag de Smitveld ook zeker niet op je lijstje ontbreken.
Gelogd

C.H.

  • Gast
Re: Cabanon tabora
« Reactie #16 Gepost op: september 04, 2012, 06:44:02 pm »

De modellen spreken me veel minder aan, en ik heb begrepen dat het opzetten ook nog vrij lastig is.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 387
  • Merk: kampeermiddel : Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Cabanon tabora
« Reactie #17 Gepost op: september 04, 2012, 07:32:03 pm »

Het is mischien niet de allersnelste maar lastig is het niet. Behalve als je op een  berg staat waar de haringen niet de grond in willen. Maar wil je een Aart Kok goed opzetten dan moeten daar ook nog wel een aantal haringen de grond in. En meer tentgevoel dan een Smitveld zul je niet snel tegenkomen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je 'm ook mooi vindt. Afkeuren is beter dan na aanschaf van een andere wagen denken van 'had ik maar geweten dat die er ook is...'
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Cabanon tabora
« Reactie #18 Gepost op: september 04, 2012, 07:41:25 pm »

Als je met z'n tweeën bent, en dus maar heel weinig ruimte nodig hebt, wat is dan eigenlijk het voordeel van een vw tov een tent?
Gelogd

C.H.

  • Gast
Re: Cabanon tabora
« Reactie #19 Gepost op: september 04, 2012, 07:54:45 pm »

We zijn met 4en + hondje, maar de kids slapen doorgaans in een bijzettentje. Alleen eventueel op doorreis, slapen ze in de vw. En verder vindt ik het veel prettiger op een 'echt bed' te liggen. In een vouwwagen is dat veel makkelijker te realiseren dan in een tent.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal