Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke campingtafel??  (gelezen 26009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne01

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #15 Gepost op: februari 08, 2014, 12:38:17 pm »

.... deze hebben wij ook; op zich een fijne tafel, maar ik heb in de 2 poten die niet knikken wel een houten balkje geplaatst om deze te verstevigen. Als iemand op gaat staan en denkt op dat moment op de tafel te kunnen leunen dan gaat het mis.
Na  deze kleine aanpassing ben ik helemaal happy met deze tafel.
Hij neemt weinig ruimte in en je hebt een groot oppervlak

wij hebben deze ook maar dan van Obelink.
of ik hem de volgende keer weer zou kopen weet ik niet. De aluminium latten van het blad vind ik erg slap. door het stuktikken van een eitje smorgens is de tafel ook al helemaal gebobbeld, Had gehoopt op iets betere kwaliteit. Hebben jullie daar bij deze geen last van?
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #16 Gepost op: februari 08, 2014, 01:12:58 pm »

........... wij tikken een eitje niet op de tafel kapot .................  ::)
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #17 Gepost op: februari 08, 2014, 02:15:26 pm »

Ik heb een 8hoekige camping tafel van Defa. Gekocht voor €69, in aanbieding. De tafel zag er robuust uit en de prijs leek mij wel oké.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #18 Gepost op: februari 08, 2014, 06:07:39 pm »

wij hebben bewust 2 kleinere tafels gekozen ivm onze jonge kinderen.
1 voor de kinderen om aan te spelen en die andere voor de wijntjes en de kaasjes.
en met het eten staan ze naast elkaar.

Weet het merk niet uit mijn hoofd (vermoed Dukdalf o.i.d.) maar ze kwamen bij de Vrijbuiter vandaan, robuust blad, uitklapare poten dmv een U frame en tevens afzonderlijk in hoogte te verstellen.
Gelogd
live life outdoors

Eric65

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 54
  • Merk Vouwwagen: 3Dog Traildog Offroad BlackEdition 2017
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #19 Gepost op: februari 08, 2014, 10:16:27 pm »

Ook wij (gezin met 2 pubers) hebben gekozen voor twee kleinere tafels. Zo handig in gebruik!
Twee tafels van Westfield (campico st) van 60x80 cm, robuust, redelijk zwaar en ruim te verstellen poten altijd handig voor de ongelijke camping grond (geen zielige uitdraaipootjes maar 4 goed uitschuifbare poten) . Enige nadeel is dat ze niet erg plat invouwen en te stapelen zijn vanwege het robuuste onderstel. Maar het gebruik weegt bij ons ruim op tegen dit nadeeltje.
Zet ze strak naast elkaar en je hebt een ruime tafel van 120 x 80 als je gezellig met je gezin gaat eten. Gedurende de dag worden ze apart gebruikt, o.a. als keukentafel voor wat werkruimte. En idd, 's avonds gebruiken de kids vaak de ene tafel en wij zetten op de andere een wijntje en een kaasje ............
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #20 Gepost op: februari 10, 2014, 08:09:05 pm »

........... wij tikken een eitje niet op de tafel kapot .................  ::)

Onze kids wel :?
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #21 Gepost op: februari 12, 2014, 04:41:29 pm »

...ik zeg: een tafelkleedje eroverheen. Staat ook nog eens lekker huiselijk :)

Haha, dat hebben wij ook...een echte retro. Maar ook een leuke plastic soort gehaakte die mooi buiten kan blijven liggen.
Gelogd

Drempelvrees

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #22 Gepost op: februari 19, 2014, 08:25:53 pm »

Wij hebben een Westfield campico light 130 gekocht, niet de goedkoopste, maar leek ons een hele degelijke waar we jaren mee vooruit kunnen
Gelogd

Frankr

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #23 Gepost op: juni 18, 2014, 04:20:13 pm »

Wij (gezin met 4 kinderen) hadden vorig jaar nog een opvouwbare picknicktafel (http://nl.aliexpress.com/item/Wooden-portable-folding-picnic-table-picnic-table-outdoor-picnic-table-advertising-tables-and-chairs/818335185.html) en een Lafuma Klaptafel LOUISIANE (http://www.bol.com/nl/p/lafuma-klaptafel-louisiane-kleur-zw/9200000022647449/). Aangezien die picknicktafel met groter wordende kinderen steeds wiebeliger werd hebben we een tweede Lafuma gekocht. Nu kunnen we 1 grote tafel maken of twee aparte.

Voordeel van deze lafuma tafels is dat ze door de 4 verstelbare poten op iedere ondergrond goed te gebruiken zijn. Wij zijn er erg blij mee!
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #24 Gepost op: juni 18, 2014, 08:20:35 pm »

Het is geen echte campingtafel, maar wij hebben deze: http://www.biertafelplaza.nl/meubilair/234/tafel-en-2-banken-opklapbaar/
Erg stabiel, ruim, en met extra zitplekken voor onverwachte mee-eters (wij hebben één bankje en twee stoelen). Ideaal!!
Gelogd

Hj

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #25 Gepost op: juni 19, 2014, 07:57:59 am »

Wij hebben enkele jaren terug 2 tafels in een foedraal gekocht bij de Hema, van die opvouwbare.
Voor 12,50 p/st
Ideaal en groot genoeg voor ons 6en 
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #26 Gepost op: juni 19, 2014, 11:48:01 am »

Wij hebben ook gekozen voor twee kleine kampeertafels. Superhandig en lekker goedkoop. We kunnen er met zijn vieren ruim aan zitten, maar er ook bv eentje gebruiken in de wagentent als het regent en de voortent niet op staat. Of eentje bij de keuken als je aan het koken bent. Bovendien zijn ze makkelijk te tillen.
Gelogd

debora

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #27 Gepost op: juni 24, 2014, 11:27:27 pm »

Vanaf het tweede jaar hebben we deze.
Een kleedje erover en stevig genoeg.


Campking Rimini II - Campingtafel - 110x70x70 cm - Grijs
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #28 Gepost op: augustus 26, 2014, 09:33:05 pm »

Vanaf het tweede jaar hebben we deze.
Een kleedje erover en stevig genoeg.


Campking Rimini II - Campingtafel - 110x70x70 cm - Grijs

Zo een hadden wij ook, alleen een maatje groter. Beviel ons super met drie kleine kinderen. Helaas nog geen week van kunnen genieten. Tijdens de windhoos een halve voortent op gevallen en daar kon hij niet tegen. Een potje is verbogen en een beetje ingescheurd. Hopelijk vergoed de verzekering het, maar kunnen moeilijk aan een vervanger komen. Lijken overal uitverkocht.
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Welke campingtafel??
« Reactie #29 Gepost op: augustus 26, 2014, 09:44:18 pm »

Dus nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met een bepaalde tafel?? zo ja welke?? Oh ja de criteria zijn: stevig, licht van gewicht en groot genoeg voor ons gezin.

Mvg Marnix

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
Wij hebben vorig jaar gekozen voor een handige en degelijke kunststof partyset waarvan de bankjes onder de tafel kunnen staan (http://www.dehorecakeukenshop.nl/bartscher-party-set.html). Meestal zetten we er een stoel bij, maar je kunt ook met drie personen per bankje zitten. We hebben er al eens met z'n zevenen aan gegeten in onze Cocoon. Aan het criterium lichtgewicht voldoet hij met z'n 20Kg (tafel en bankjes samen) echter niet. Voor dat gewicht krijg je wel degelijkheid terug.
 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal