Ervaringen warmtekussen gevraagd

Gestart door Bonny, februari 06, 2024, 06:16:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een warmtekussen zoals een stoov ?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Miekje

Ik heb het stoelkleed XL al een aantal jaren. Heel tevreden mee. Toen waren ze nog niet zo duur als nu. Goede service. Infrarood verwarming. Heerlijk. Tijdens koude weekenden in de vouwwagen leg ik hem dwars bij onze voeten, aan de lader. Gaat heel goed, standje 1.

Jon

Geen idee wat dat is, maar wij waren en zijn fan van de good old warmwaterkruik. Kost niks en doet het werk de hele nacht.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

ThomVP

Ja zeker, we hebben thuis een heerlijk Stoov kussen. Het heeft verschillende warmte standen.
De lange batterijduur is wel een aanrader, want ongemerkt staat ie steeds vaker aan  :)

DrLivingstone

Jazeker, wij hebben er hier thuis al enkele jaren een. Zeer tevreden over!  :J
Kost wat, maar het is het geld dubbel endwars waard. Heerlijk warm (meerdere standen) en lange batterijduur.

hoek_tre

Ja, de antraciet-grijze outdoor Stoov kussen hebben wij al jaren. Werd ook thuis zeer veel gebruikt. En we hebben nu bij aanschaf van 2 nieuwe fauteuils ook elektrische stoelverwarming erin laten zetten. Erg blij mee. Achteraf gezien had ik beter de Big Hug XL stoeldeken kunnen kopen, dan een kussen, maar juist vanwege de prijs kozen wij voor formaatje kussen.

Juttertje

Ik heb net een dekentje voor over mn camping stoel gekocht van rolfstone. Erg benieuwd. Al weet ik niet of ik hem nodig ga hebben in Frankrijk :)28]. Vogezen. Dus warmte valt daar gelukkig mee.

Verstuurd vanaf mijn CPH2493 met Tapatalk