Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?  (gelezen 3677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remaca

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco

Beste medeklappers,
Hierbij misschien een vreemde vraag/verzoek.

Wij kijken al jaren met veel plezier naar het programma “we zijn er bijna” van Omroep Max. Hierbij zijn de deelnemers voornamelijk Ouderen/Gepensioneerden en kan je alleen maar meedoen met een caravan of camper.

Als fanatieke “klapper” maken wij jaarlijks in de vakanties en soms tijdens een lang weekend, gebruik van onze vouwwagen.

Ik vroeg me af of er wel eens vragen, ideeen of suggesties zijn geweest om een tour/rondtrek-rit voor vouwwagens te organiseren, gebaseerd op het idee van “we zijn er bijna”. Maar dan ook voor de minder-ouderen/niet-gepensioneerden, en werkenden. Voor alle leeftijden dus.
Misschien zal een 3-weekse tour al voldoende zijn, aangezien de werkenden minder vakantie dagen hebben. En mogelijk kunnen dan ook kinderen en huisdieren mee ( hebben zelf een zoon en hond namelijk ..;)
Het kan zijn dat dit al wel eens is bedacht, misschien al uitgewerkt en liep men tegen problemen op.

Zou dit iets zijn voor klappers? Zijn er mensen die bereid zijn om dit op te pakken/te organiseren.
Ik zou zelf ook graag mee willen denken en doen, maar ik zit op dit moment in een medische molen, dat mogelijk nog een paar maandjes duurt. Maar mee denken, praten, of anderszins zal ik voor zover mogelijk, ook mee willen doen.

Ik lees graag of dit iets is voor de toekomst en wie ideeen heeft, juist beren op de weg ziet of zin heeft om hierin iets te betekenen.

Wij zijn benieuwd,
Carolien en René (met een Cabanon Monaco, zoon en hond)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2020, 08:52:51 pm »

Vanuit de club is dit nog niet georganiseerd.
We hebben wel een klapweekend organisatie team.
Zelf hebben we niet genoeg vrije dagen om ook aan zo'n tour mee te doen.
Wat er in mij opkomt is het verzeker probleem als ddit door de club georganiseerd zou gaan worden.


Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Remaca

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2020, 08:57:19 pm »

Hoi Alex,
Bedankt voor je reactie. Mijn oproep was eigenlijk bij deze club om zoveel mogelijk klappers in één keer te bereiken. Wat mij betreft hoeft de club dit ook niet te organiseren, maar kan dit volgens mij ook best op eigen initiatief. Of met een selecte groep. Toch? Zolang er maar mensen zijn die dit leuk lijkt.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #3 Gepost op: september 13, 2020, 09:10:03 pm »

Zeker weten.
Wij van de club willen altijd mee denken.
Hou wel van leden die met zijn allen iets op willen zetten.
Niet voor niks onze motto voor en door de leden.
Het word natuurlijk anders als het zieltjes winnen is en dan via een ander platform verder gaan.



Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: september 13, 2020, 09:13:10 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.692
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #4 Gepost op: september 13, 2020, 09:25:05 pm »

Er heeftwel eens iemand mee gedaan met welzijn er bijna met een klapper
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #5 Gepost op: september 13, 2020, 09:28:42 pm »

Yup vond ik wel stoer met een cabanon

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #6 Gepost op: september 13, 2020, 11:16:07 pm »

Ik weet dat ze dit soort reizen houden bij de NCC, daar zijn ook al wel vouwwagens meegeweest  :J

Het is qua organisatie wel een flinke klus :J

Persoonlijk zou ik er geen behoefte aan hebben om zo lang met zoveel mensen op reis te gaan
« Laatst bewerkt op: september 13, 2020, 11:20:17 pm door muis »
Gelogd

Remaca

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #7 Gepost op: september 14, 2020, 01:06:01 pm »

Bedankt alvast voor jullie reacties. Ik was benieuwd of daar überhaupt animo voor was.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #8 Gepost op: september 14, 2020, 01:55:38 pm »


Ook ik ga liefst mijn vakatie doorbrengen met mijn gezin. En heb nu ook niet zoveel verlof dat er nog eens een paar weken extra bij afkunnen. Het jaar is al druk en je hebt die tijd dan ook nodig om toch ook wat tijd met je gezin te kunnen doorbrengen en gewoon samen te zijn. Uiteraard ontdek je daar dan ook altijd andere bij uit diverse landen en dat hoeven voor mij niet alleen vouwwagen mensen te zijn. Daarom ook dat ik niet direct hiervoor ga kiezen. Ik heb daar ook niet voor gekozen bij tal van andere organisaties waar ik me veel meer engageer dan hier.



Echter is het altijd leuk om hier ervaringen van reizen te lezen. Ook de diverse soorten van reizen boeit me wel. Gewoon uit nieuwsgierigheid, niet altijd om datzelfde te gaan doen. Echter er zullen altijd wel mensen zijn die ongeveer dezelfde reis gaan doen omdat ze het hier lezen. Het kan dus een idee zijn om hier meer info te delen over fijne rijzen met de vouwwagen en daar een aantal verschillende soorten reizen uit te selecteren. Verschillende types wijzen waarop mensen op vakantie gaan hier aanwezig. En dan met de reclame van de ervaring bij de diverse of één camping trachten korting te onderhandelen. Dat dan onder de leden aanbieden met die korting. Daar zullen mogelijk wel geïnteresseerden in zijn. Mensen die via de club een reis met korting bestellen juist omwille van de goede ervaring van medeklappers.


Aspect verzekering en ook tot in detail organiseren sluit je zo als club uit, terwijl je toch heel wat ervaring kan bieden en mogelijk zelf beperktiets kan verdienen om de club te financieren. De kans kan wel zijn dat je aan strikte voorwaarden moet voldoen van reisagentschappen en dat dit wel iets teveel gevraagd is voor een club gebasseerd op het engagement van vrijwilligers.

« Laatst bewerkt op: september 14, 2020, 02:00:25 pm door FriedelP »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: “We zijn er bijna” - met de klapper. Suggestie voor korte rondreisjes....?
« Reactie #9 Gepost op: september 14, 2020, 04:01:55 pm »

Dat is het ook FriedelP
Kijk alles is te verwezenlijken maar we hebben hier een jonger publiek en dus minder leden beschikbaar met tijd om dit in detail uit te werken.
Wij van de club zijn altijd wel te porren voor hand en span diensten en om 1 en ander te faciliteren.
Maar ik ben bang dat de animo niet van dien aart is dat er veel aanmeldingen zouden komen maar ik heb het natuurlijk graag mis.

Als ik met pensioen leeftijd nog een vouwwagen heb kan het natuurlijk anders zijn.
Merk nu als dat er dingen aan het veranderen zijn nu  de kinderen eigenlijk niet meer zo vaak mee willen .
Sterke nog de klapkar staat nu nog op een ncc camping waar we de leeftijds-gemiddelde aardig omlaag brengen. ;)

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal