Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 61 
 Gepost op: mei 19, 2024, 06:33:40 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door Jerome
Citaat van: Kevin2

Ik zou er alleen zelf niet meer voor kiezen. Je hebt dubbele complexiteit en daardoor duur onderhoud.
[/quote


Kan je een schatting geven hoeveel % je duurder uit bent?
Mijn verwachting zou zijn dat niet veer zou uit moeten maken.
De elektromotor en accu vragen niet direct om onderhoud, dus daar zou het hem niet in moeten zitten.
De transmissie is waarschijnlijk wel wat complexer. Zit daar het extra onderhoud in?
Of is het een verdienmodel?
Ik vind onderhoud / reparaties toch aan alle kanten veel duurder geworden. Het valt nooit meer mee.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 62 
 Gepost op: mei 18, 2024, 10:37:44 pm 
Gestart door Hemertje - Laatste bericht door Joergarms
345 kilo maximum trekgewicht? 
Heb je er een Ebike voor staan?  Zonder gein, wat voor auto gaat het om?

 63 
 Gepost op: mei 18, 2024, 10:31:21 pm 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door Klapzwaan
Onze combinatie voor het 2e jaar
Wat een mooie combi Jeroen! Dat zal over de wegen zoeven.....

 64 
 Gepost op: mei 18, 2024, 10:15:07 pm 
Gestart door iamirm - Laatste bericht door Kuijfjes
Zelf zet ik onze wagen altijd eerst waterpas en klappen wij daarna de bedden uit.
Deze staan nooit waterpas, want elke camping is verschillend.
Dus ga ik met mijn waterpas onder het bed bepalen hoever elk bedsteun/pootje/paaltje moet komen. Zoals gewoonlijk past meestal eentje perfect en die andere niet, dus doe ik daar een extra blokje/plankje eronder zodat het mooi waterpas staat.

Op de foto het plankje met een verdieping waarin het pootje moet komen. (Voor de foto even de poot ernaast gezet, want anders zie je de verdieping niet)

Onder de uitdraaisteunen hebben we plankjes en onder de bedden hebben we dus plankjes en zelfs onder onze koelkast heb ik plankjes (want anders loopt soms de deur vast over de grond 2e foto)


Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk


 65 
 Gepost op: mei 18, 2024, 10:08:33 pm 
Gestart door MAC - Laatste bericht door MAC
Wij hadden net exact dezelfde lekkage bij de rits van de luifel van onze nieuwe tweedehandse Odyssee(het was wel een zondvloed dus heel gek was het ook niet). Is het bij jou nog opgelost?

En zijn er oplossingen voor de gaatjes in het dak waar bij gebruik van de luifel geen stokjes doorheen gaan? Dat hebben we nu met de Hansje Brinker methode opgelost.

De plastic flapjes die over de rits zijn gemaakt werken goed. Ook met zeer hevige regen. De gaatjes in het dak hebben we afgedicht met ducttape.

 66 
 Gepost op: mei 18, 2024, 09:36:26 pm 
Gestart door MAC - Laatste bericht door Kevin2
Ben net gebeld door de Vouwwagenspecialist. Ze geven aan dat het een zonneluifel is die niet waterdicht is, maar ze willen het wel oplossen. Ze gaan het bestaande flapje nalopen en eventueel vervangen en maken een flapje aan de kant van de voortent. Doordat deze flapjes over elkaar heen vallen krijg je een zo goed als waterdichte oplossing is de verwachting. Hier zijn we heel blij mee!

Wij hadden net exact dezelfde lekkage bij de rits van de luifel van onze nieuwe tweedehandse Odyssee(het was wel een zondvloed dus heel gek was het ook niet). Is het bij jou nog opgelost?

En zijn er oplossingen voor de gaatjes in het dak waar bij gebruik van de luifel geen stokjes doorheen gaan? Dat hebben we nu met de Hansje Brinker methode opgelost.

 67 
 Gepost op: mei 18, 2024, 09:30:23 pm 
Gestart door superkoe32 - Laatste bericht door superkoe32
Doen jullie dat allemaal met dubbelzijdige tape? Blijft dat goed zitten?
Gewoon een streepje rondom?

Wii willen het ook doen. Het tapijt was heel mooi, maar wat lomp en onhandig op mee te nemen.  Bij elke camping oprollen, zwaar in de Disselbak etc. Iets 'vast' lijkt handiger.

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk

Yes, maar wel een goed merk, dus geen action merk zeg maar :#

 68 
 Gepost op: mei 18, 2024, 09:29:34 pm 
Gestart door Edwin Roden - Laatste bericht door superkoe32
Vorig jaar heb ik dit bericht gepost op het forum bij een soortgelijke vraag:

Ik weet nog heel goed toen we 2 jaar geleden onze nieuwe CCCX gingen ophalen, meteen leeg gewogen toen was de kogeldruk al 78 kilo met dus nog niks erin. De as ligt sinds een aantal jaren bij de cc wat naar achteren wat de kogel druk dus niet te goede is gekomen. Wij rijden met volle vouwwagen meestal met een kogeldruk van zo'n 85 kilo uiteindelijk richting het zuiden, ik maak me daar iig geen zorgen om.

Onze trekhaak kan 90KG aan vandaar ook dat ik me geen zorgen maak :+

 69 
 Gepost op: mei 18, 2024, 09:11:54 pm 
Gestart door iamirm - Laatste bericht door kimopo

Wel zijn we erachter gekomen dat net die punt die hoger staat met een spanband vastgezet dient te worden aan de grond. Wellicht is het helemaal geen defect en hoort het zo.

Heeft die wagen 'n gasveer om 't bed te helpen klappen 🤔
Ik heb wel gelezen dat dán idd een spanband gebruikt moet worden om 't bed omlaag te houden...

 70 
 Gepost op: mei 18, 2024, 08:36:28 pm 
Gestart door Hemertje - Laatste bericht door Theu
Als de veiligheid in het geding komt volgt de boete vanzelf….

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal