Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge  (gelezen 3464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022

Hoi,
Afgelopen voorjaar heben wij een tweedehands Holtkamper Cocoon gekocht.
De afgelopen vakantie hebben we hier met veel plezier in gekampeerd.
Met name het snelle opzetten beviel ons heel goed.
Relatieve minpunten zijn er ook.
Doordat we een kleine auto hebben zijn we volledig aangewezen op de vouwwagen voor het meenemen van bagage. Daarnaast vinden we het onhandig dat je, om in de bagageruimte te komen, de hele vouwwagen moet uitklappen.
Dit laatste probleem is bij de nieuwere uitvoeringen van de Cocoon opgelost.
Voor onze aanschaf hebben we ook nog naar 2Dog en de Aart Kok Zambezi en Livingstone en dan met name de River Lodge gekeken.
Met name deze laatste twee spraken ons aan maar waren financieel op dat moment niet haalbaar.

Tijdens de vakantie bleven we echter tegen het probleem van de bagageruimte aanlopen zodat we ons nu weer aan het oriënteren zijn.
Ik heb hier op het forum al het een en ander gelezen over de afwegingen die anderen hadden om voor de Cocoon of de Zambezi/Livingstone River Lodge (is volgens mij dezelfde tent) te kiezen.

Zijn er misschien mensen die daadwerkelijk met beiden gekampeerd hebben en dus een goed advies kunnen geven?

Voor ons zijn belangrijk:
Snel opzetten, veel bergruimte en een goede toegankelijkheid. Misschien mis ik nog belangrijke punten voor een goede afweging. In dat geval hoor ik die uiteraard ook graag.
Ik plaats dit topic ook bij Holtkamper.
Als dat niet mag dan hoor ik het wel...
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:24:57 am »

Ik denk dat 1topic genoeg zal zijn.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal