Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?  (gelezen 4020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flappie74

  • Gast
Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Gepost op: juni 12, 2015, 10:08:22 pm »

Beste klappers,

Onlangs heb ik een zambezi original gekocht. Plan was om mijn dochters op het deksel in een stapelbed te laten slapen. Ik heb er inmiddels een gekocht van holtkamper maar het past net wel/net niet. Wat voor tips hebben jullie als je de achtertent niet wil aanschaffen? Kortom hoe slapen jullie kinderen in de zambezi?
Gelogd

Joppe Maes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Zambezi (original)
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2015, 09:33:27 pm »

Hallo Flappie,
Mijn 2 jongens slapen onderweg (tijdens de reis) met een luchtbedje in de bak. Past prima. En op de bestemming in een tentje naast de wagen.

Ik nog gekeken naar een originele achtertent. Maar ik vond het prijsverschil tussen een achtertent en bijzettent iets te groot. Er zijn ook families waar ze met drie kinderen in de bak overnachten.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2015, 09:35:56 pm door Joppe Maes »
Gelogd

iem

  • Gast
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2015, 09:53:07 pm »

Wij hebben net onze eerste zambezi gekocht  :> en zijn nu ook aan het kijken naar een stapelbedje. Daarnaast kan nog een luchtbed, want we hebben 3 kinderen van 6,6 en 9. Voor langer verblijf hebben we wel de achtertent. Maar voor een enkele nacht, of de laatste nacht van een langer verblijf slapen we graag zo compact mogelijk. Zijn er mensen die ervaring hebben met het stapelbed in het deksel? Er zijn ook kleinere stapelbedjes te koop, maar die lijken me voor ons gezin te kort meegaan.  :#
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #3 Gepost op: juni 13, 2015, 09:53:44 pm »

Tjah,wij hebben wel een achtertent bij onze RL...
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

Joppe Maes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Zambezi (original)
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #4 Gepost op: juni 13, 2015, 09:57:36 pm »

Zet je deze ook op bij een overnachting van 1 nacht?


Tjah,wij hebben wel een achtertent bij onze RL...

Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #5 Gepost op: juni 14, 2015, 05:53:54 pm »

Zet je deze ook op bij een overnachting van 1 nacht?
Ja, dat is binnen enkele minuten geregeld.
En anders is het kuipzeil van onze binnentent ook ruim genoeg.
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

rembert

  • Gast
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #6 Gepost op: juni 26, 2015, 05:49:00 pm »

Wij hebben een disc-o-bed stapelbed dat precies op maat is gemaakt (gewoon de buizen inkorten). Past perfect. We hebben de opstap naar het Zambezibed wel een stuk opzij gezet zodat we de gehele breedte van het deksel kunnen gebruiken voor het disc-o-bed. We gebruiken nu alleen nog het onderste bed - de ander ligt thuis als logeerbedje. Opzetten gaat erg snel, afbreken ook.

We zijn nu aan het kijken of we de disc-o-bed kunnen plaatsen in de voortent, met een of ander tentje er overheen tegen muggen, tocht etc. We denken nu aan de deryan bedtent.
Gelogd

rembert

  • Gast
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #7 Gepost op: juni 26, 2015, 05:50:05 pm »

Wij hebben een disc-o-bed stapelbed dat precies op maat is gemaakt (gewoon de buizen inkorten). Past perfect. We hebben de opstap naar het Zambezibed wel een stuk opzij gezet zodat we de gehele breedte van het deksel kunnen gebruiken voor het disc-o-bed. We gebruiken nu alleen nog het onderste bed - de ander ligt thuis als logeerbedje. Opzetten gaat erg snel, afbreken ook.

We zijn nu aan het kijken of we de disc-o-bed kunnen plaatsen in de voortent, met een of ander tentje er overheen tegen muggen, tocht etc. We denken nu aan de deryan bedtent.
Gelogd

Flappie74

  • Gast
Re: Hoe kinderen laten slapen in zambezi original?
« Reactie #8 Gepost op: juni 28, 2015, 09:43:35 am »

Bedankt voor jullie reacties. Beste Rembert hoe heb je het opstapje opzij gezet? Gewoon zelf gaten in de bak geboord? Ik denk dat ik het stapelbed van holtkamper ook wat ga inkorten. Daar moeten ze komende jaren nog steeds prima inpassen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal