Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Krimp bij nat weer (Riverlodge & Livingstone)  (gelezen 6462 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Krimp bij nat weer (Riverlodge & Livingstone)
« Reactie #15 Gepost op: september 02, 2015, 10:25:08 pm »


Dat de slikranden de grond niet raken heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. :)
Wij gaan de slikranden halveren, van de basis tent. Deze liggen toch alleen maar op de grond vies te worden tijdens een regenbui ....
Hoe minder rand hoe minder schoon te maken :-)
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Krimp bij nat weer (Riverlodge & Livingstone)
« Reactie #16 Gepost op: september 02, 2015, 10:50:11 pm »

Nou Jerome, daar zou ik nog maar eens goed over nadenken voordat je het mes er in zet.
Als je op een niet egale plek staat (zo hier en daar een kuil), dan zul je blij zijn als er een lange slikrand onder aan je doek zit. Dat zorgt er namelijk voor dat op de plek van een kuil in de grond geen tochtgat ontstaat.
Ik zit ook niet te wachten op het schoonmaken van die slikranden, maar als de tent ingevouwen op de wagen ligt, vallen alle slikranden over elkaar heen en maakt het makkelijk schoon.
Gelogd
Johan ZRL 2020

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Krimp bij nat weer (Riverlodge & Livingstone)
« Reactie #17 Gepost op: september 03, 2015, 05:36:43 am »

Nou Jerome, daar zou ik nog maar eens goed over nadenken voordat je het mes er in zet.
Als je op een niet egale plek staat (zo hier en daar een kuil), dan zul je blij zijn als er een lange slikrand onder aan je doek zit. Dat zorgt er namelijk voor dat op de plek van een kuil in de grond geen tochtgat ontstaat.
Ik zit ook niet te wachten op het schoonmaken van die slikranden, maar als de tent ingevouwen op de wagen ligt, vallen alle slikranden over elkaar heen en maakt het makkelijk schoon.

Daarom halveren we ook alleen de slikranden van de basistent en kindertent. Deze zetten wij toch altijd met kuipzeil op en heb je dus geen tochtgaten.
Aan de voortent laten we de randen intact.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal