Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!  (gelezen 13844 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Htevoortwis

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #45 Gepost op: september 29, 2018, 11:06:24 pm »

`Nog een foto. Maar voor mij nog geen duidelijkheid.  ::)
Gelogd

Iris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 106
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #46 Gepost op: september 30, 2018, 09:53:15 am »

Ik denk dat je gelijk hebt en dat de steunen niets met het bed te maken hebben. Zie ook de laatste foto hierboven.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #47 Gepost op: september 30, 2018, 11:41:28 am »

Mij lijkt op deze laatste foto al een soort van zak aan te hangen waar je spullen kan insteken, zoals die wandschorten. Dus eerder een houder voor dergelijke dingen aan te hangen of je handdoeken te drogen te hangen.
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #48 Gepost op: september 30, 2018, 11:42:09 am »

Mij lijkt het een frame te zijn voor het afdekzeil, dat je gebruikt tijdens transport en stalling van de wagen.
Gelogd

Htevoortwis

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #49 Gepost op: september 30, 2018, 11:57:32 am »

Als frame voor het afdekzeil kan ik me voorstellen. Waar dan die achterste plank voor dient blijft nog een raadsel.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #50 Gepost op: september 30, 2018, 12:50:57 pm »

Mij lijkt op deze laatste foto al een soort van zak aan te hangen waar je spullen kan insteken, zoals die wandschorten. Dus eerder een houder voor dergelijke dingen aan te hangen of je handdoeken te drogen te hangen.

Mij lijkt het eerder de omlijsting van de slaapcabine.

Een doorloopkeuken, met veel hout. Hoeveel kan deze nog effectief belast worden? Als een tussenplaatsbare koelbox al 22 kg weegt...

Al met al niet echt een wagen waar ik heel warm van wordt, maar gelukkig verschillen de smaken!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Krizz

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.005
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Tuareg Gamedrive
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #51 Gepost op: september 30, 2018, 01:06:09 pm »

Als frame voor het afdekzeil kan ik me voorstellen. Waar dan die achterste plank voor dient blijft nog een raadsel.
Die achterste plank is om iets op te zetten als de loungebank uit staat... bijvoorbeeld een TV/laptop.
« Laatst bewerkt op: september 30, 2018, 01:08:10 pm door Krizz »
Gelogd
The KubbKing is dead... long live the New King

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #52 Gepost op: september 30, 2018, 02:05:39 pm »

Als een tussenplaatsbare koelbox al 22 kg weegt...
Voor alleen een koelkast lijkt 22 kg mij nogal veel. Een 15 kg lijkt mij realistischer.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #53 Gepost op: september 30, 2018, 05:15:33 pm »

hmmm... geen fan van doorloopkeukens. En ik denk ook dat er weinig binnenruimte in de tent is.
Ben verder wel benieuwd naar het totaalplaatje maar niet zo benieuwd dat ik direct naar Heemstede rijdt....
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #54 Gepost op: september 30, 2018, 05:29:46 pm »

Als frame voor het afdekzeil kan ik me voorstellen. Waar dan die achterste plank voor dient blijft nog een raadsel.
Volgens mij is dat een tafeltje voor als je de bank gebruikt. Zo lijkt t op de andere foto in ieder geval.
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #55 Gepost op: september 30, 2018, 05:30:25 pm »

Als frame voor het afdekzeil kan ik me voorstellen. Waar dan die achterste plank voor dient blijft nog een raadsel.
Volgens mij is dat een tafeltje voor als je de bank gebruikt. Zo lijkt t op de andere foto in ieder geval.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #56 Gepost op: oktober 01, 2018, 04:32:59 pm »

Ik kan er niks aan doen maar ik vind het al bij al een beetje een teleurstelling.
Ik heb niet de indruk dat de bewering "de meest uitgebreide keuken uit het assortiment!" waargemaakt wordt. Er is zo te zien geen aflegruimte in de keuken. Wel is er kennelijk een watervoorziening (die dichtgeklapt dan de aflegruimte oplevert) en meer dan één stopcontact (hé, dat ken ik ergens van  :#)
Ik zie eerlijk gezegd even niet waar die optionele Dometic Mobilcooler plaats moet krijgen.  En de klaptafels die er zijn, lijken me als werk- of eettafel te ver weg van de loungebank en te hoog. Moet misschien een TV op of zo?  :H  En het groen is vervangen door zwart. Dat gaat na voldoende zon vanzelf vervalen denk ik.
 Ik vind het in ieder geval op basis van wat ik nu zie geen vervanging voor mijn Livingstone.   :N
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #57 Gepost op: oktober 01, 2018, 04:44:31 pm »

Ik kan er niks aan doen maar ik vind het al bij al een beetje een teleurstelling.
Ik heb niet de indruk dat de bewering "de meest uitgebreide keuken uit het assortiment!" waargemaakt wordt. Er is zo te zien geen aflegruimte in de keuken. Wel is er kennelijk een watervoorziening (die dichtgeklapt dan de aflegruimte oplevert) en meer dan één stopcontact (hé, dat ken ik ergens van  :#)
Ik zie eerlijk gezegd even niet waar die optionele Dometic Mobilcooler plaats moet krijgen.  En de klaptafels die er zijn, lijken me als werk- of eettafel te ver weg van de loungebank en te hoog. Moet misschien een TV op of zo?  :H  En het groen is vervangen door zwart. Dat gaat na voldoende zon vanzelf vervalen denk ik.
 Ik vind het in ieder geval op basis van wat ik nu zie geen vervanging voor mijn Livingstone.   :N

Op basis van deze foto's deel ik je mening qua afwerking van de keuken. Als ik de dikte (dun kan ik beter zeggen) van die matrasjes zie op die loungebank, wordt dat het niet. Je hoeft de keuken er natuurlijk niet bij te nemen. Ik vind die houten bakken (keuken zeggen ze hier) sowieso veel te zwaar om te gaan tillen. Dan neem ik wel zo'n stoffen uitklapkeukentje, staat ook snel. Dat gastoestelletje is te klein, daar kan ik geen fatsoenlijke maaltijd op koken/bereiden.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #58 Gepost op: oktober 01, 2018, 05:00:04 pm »

Ik vind die houten bakken (keuken zeggen ze hier) sowieso veel te zwaar om te gaan tillen.

Dat hoeft ook niet, want de gamedrive heeft een vaste keuken.

Citaat
Dat gastoestelletje is te klein, daar kan ik geen fatsoenlijke maaltijd op koken/bereiden."

Ik kan je verzekeren dat dat prima kan. Het is exact hetzelfde kooktoestel als in de Livingstone zit. En bij het afgelopen najaarsweekeind hadden de deelnemers geen klagen over de 15 schaaltjes albondigas en de 16 schaaltjes champignons in balsamico, noch was er op een eerder weekeind te klagen over de visstoof of de Jam­ba­laya die ik er op maak.  :#
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Nieuw model Aart Kok: Tuareg!
« Reactie #59 Gepost op: oktober 01, 2018, 07:24:25 pm »

Dat hoeft ook niet, want de gamedrive heeft een vaste keuken.

Ik kan je verzekeren dat dat prima kan. Het is exact hetzelfde kooktoestel als in de Livingstone zit. En bij het afgelopen najaarsweekeind hadden de deelnemers geen klagen over de 15 schaaltjes albondigas en de 16 schaaltjes champignons in balsamico, noch was er op een eerder weekeind te klagen over de visstoof of de Jam­ba­laya die ik er op maak.  :#

Het is maar net wat je gewend bent Frankie, dat ben ik met je eens. Als ik een keuken heb bij mijn vouwwagen, wil ik graag de ruimte hebben en minimaal 8kW druk. Wij zullen wel verwend zijn met een JV-04  :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal