Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Camping voor najaars meeting  (gelezen 9340 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Camping voor najaars meeting
« Gepost op: juni 21, 2009, 10:35:55 pm »

Hier kan iedereen een camping neer zetten via een link  met een "activiteit"

Ik roep als eerste [url ] http://www.breehees.nl/index.php[/url] in Goirle  waar we dus  ook een bezoek kunnen brengen bij Roadmaster fabriek in Goirle
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.439
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2009, 11:57:59 am »

Wel erg ver voor een weekendje.
En als alles goed is gaan we naar roadmaster in november toch?
Zal vanavond ook even kijken of ik iets leuks kan vinden.
Want voordat we het weten is het alweer september en het organiseert zich niet vanzelf. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #2 Gepost op: juni 27, 2009, 07:29:11 pm »

Nog 'n ideetje misschien:

http://www.desteenuil.nl/index.html

Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.439
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #3 Gepost op: juni 27, 2009, 07:56:12 pm »

Ziet er ook erg leuk uit trouwens.
Mag ook wel voor 30 euro maar zeker een kanshebber volgens mij
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #4 Gepost op: juli 12, 2009, 09:35:58 pm »

Wie weet er nog meer?
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #5 Gepost op: juli 13, 2009, 10:52:56 am »

Mijn vouwagen staat er nog! en ik ga er volgend weekend weer heen.
Deze camping heeft hou je vast: 2 trampolines, klimtoestellen/huisje met glijbaan, 5 of 6 (berg)skelters, nog een paar trap-tracktors met aanhangers, een kinderfiets met zijwilen, driewielers, zandbak met allerlei toebehoren, schommels en super sanitair (2 jaar oud).
De douches zijn zo groot dat mijn vrouw erin heeft gedouched met onze beide dochters waarvan de baby in het babybadje op de grond en ik kon er nog bij staan om de kids af te drogen. Ik wilde ff een foto maken van het geheel voor op de site, maar dat vond mijn vrouw dan weer niet goed, sorry.  :#
Het is betaald douchen, maar met 8 minuten voor 50cent sta je toch wel lang te douchen. Wie wil besparen kan romantisch makkelijk samen onder de douche. Ruimte zat. Ook is er een baby-douche/badder ruimte.

Hier de link naar de website: http://www.wuitekamp.nl/
Het is knusser dan de 360 graden foto doet denken. Het is een mini-camping van de SVR. Voor 2 personen met vouwwagen en elektra is het ..... EUR 13,- per nacht!

De eigenaresse is super aardig, en er is veel mogelijk. Ik ga volgend weekend weer heen om de vouwwagen op te halen. Ik zal eens informeren of het haar wat lijkt om een veld vol te hebben met klappers.

P.S. ff voor Marcel S. De man van de eigenaresse verhuurd een loods/schuur naast de camping aan een paar mannen die klussen aan oude (amerikaanse) auto's. Dus neem Juul mee (of heb je die niet meer, weet het niet helemaal zeker)!
 
Gelogd

erupton

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #6 Gepost op: juli 13, 2009, 09:36:58 pm »

.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #7 Gepost op: juli 13, 2009, 09:48:54 pm »

.
??? ::)

Mijn vouwagen staat er nog! en ik ga er volgend weekend weer heen.
Deze camping heeft hou je vast: 2 trampolines, klimtoestellen/huisje met glijbaan, 5 of 6 (berg)skelters, nog een paar trap-tracktors met aanhangers, een kinderfiets met zijwilen, driewielers, zandbak met allerlei toebehoren, schommels en super sanitair (2 jaar oud).
De douches zijn zo groot dat mijn vrouw erin heeft gedouched met onze beide dochters waarvan de baby in het babybadje op de grond en ik kon er nog bij staan om de kids af te drogen. Ik wilde ff een foto maken van het geheel voor op de site, maar dat vond mijn vrouw dan weer niet goed, sorry.  :#
Het is betaald douchen, maar met 8 minuten voor 50cent sta je toch wel lang te douchen. Wie wil besparen kan romantisch makkelijk samen onder de douche. Ruimte zat. Ook is er een baby-douche/badder ruimte.

Hier de link naar de website: http://www.wuitekamp.nl/
Het is knusser dan de 360 graden foto doet denken. Het is een mini-camping van de SVR. Voor 2 personen met vouwwagen en elektra is het ..... EUR 13,- per nacht!

De eigenaresse is super aardig, en er is veel mogelijk. Ik ga volgend weekend weer heen om de vouwwagen op te halen. Ik zal eens informeren of het haar wat lijkt om een veld vol te hebben met klappers.

P.S. ff voor Marcel S. De man van de eigenaresse verhuurd een loods/schuur naast de camping aan een paar mannen die klussen aan oude (amerikaanse) auto's. Dus neem Juul mee (of heb je die niet meer, weet het niet helemaal zeker)!
 

Dat klinkt goed zeg :J
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #8 Gepost op: juli 14, 2009, 10:35:50 am »

Hier even wat extra foto's die ik van het sanitairblok heb gemaakt en een eigen 360 graden filmpje. Enjoy.

Ik kreeg het filmpje niet rechtstreeks op het forum geplaatst, dus maar even op mijn hyves-pagina geplaatst. Klik hier voor het filmpje.
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2009, 10:55:51 am door screech »
Gelogd

erupton

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #9 Gepost op: juli 21, 2009, 08:22:37 pm »

.
 ??? ::)


@muis
. = volgens wiki: "Een punt is een leesteken dat zowel in de taal, wiskunde en informatica wordt gebruikt."  :zw

Najaarsmeeting is een leuk idee, ik blijf het draadje volgen.



Gelogd

narnia

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #10 Gepost op: juli 21, 2009, 09:01:06 pm »

als het niet perse NL hoeft te zijn...


http://www.kompascamping.be/


aanrader.. ;)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.439
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #11 Gepost op: juli 24, 2009, 10:28:55 pm »

Mijn vouwagen staat er nog! en ik ga er volgend weekend weer heen.
Deze camping heeft hou je vast: 2 trampolines, klimtoestellen/huisje met glijbaan, 5 of 6 (berg)skelters, nog een paar trap-tracktors met aanhangers, een kinderfiets met zijwilen, driewielers, zandbak met allerlei toebehoren, schommels en super sanitair (2 jaar oud).
De douches zijn zo groot dat mijn vrouw erin heeft gedouched met onze beide dochters waarvan de baby in het babybadje op de grond en ik kon er nog bij staan om de kids af te drogen. Ik wilde ff een foto maken van het geheel voor op de site, maar dat vond mijn vrouw dan weer niet goed, sorry.  :#
Het is betaald douchen, maar met 8 minuten voor 50cent sta je toch wel lang te douchen. Wie wil besparen kan romantisch makkelijk samen onder de douche. Ruimte zat. Ook is er een baby-douche/badder ruimte.

Hier de link naar de website: http://www.wuitekamp.nl/
Het is knusser dan de 360 graden foto doet denken. Het is een mini-camping van de SVR. Voor 2 personen met vouwwagen en elektra is het ..... EUR 13,- per nacht!

De eigenaresse is super aardig, en er is veel mogelijk. Ik ga volgend weekend weer heen om de vouwwagen op te halen. Ik zal eens informeren of het haar wat lijkt om een veld vol te hebben met klappers.

P.S. ff voor Marcel S. De man van de eigenaresse verhuurd een loods/schuur naast de camping aan een paar mannen die klussen aan oude (amerikaanse) auto's. Dus neem Juul mee (of heb je die niet meer, weet het niet helemaal zeker)!
 
Ik zeg een grote kanshebber.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #12 Gepost op: juli 25, 2009, 11:45:13 am »

Nou, dan ga ik er nog eentje opnoemen, die dan samen met een eerdere (ben ik effe kwijt) en de bovenstaande Wuitekamp wat mij betreft een short-list van 3 campings vormen.

http://www.kroesebeamke.nl/

Net als Wuitekamp een lekker ruim gezins-veld. Zonder trampoline, dat wel.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.439
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #13 Gepost op: juli 25, 2009, 03:23:58 pm »

Oeiiiiii.
Annemiek en paarden.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:Camping voor najaars meeting
« Reactie #14 Gepost op: juli 26, 2009, 09:35:53 am »

@muis
. = volgens wiki: "Een punt is een leesteken dat zowel in de taal, wiskunde en informatica wordt gebruikt."  :zw

Najaarsmeeting is een leuk idee, ik blijf het draadje volgen.

:H

Die laatste camping klinkt ook goed (leuk met paarden ) maar ligt misschien wel een eind uit de richting voor de belgische klappers.

Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal