Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling  (gelezen 7886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #15 Gepost op: februari 22, 2014, 10:06:32 pm »


Waar ik moeite mee heb en dat lees ik met vrij grote regelmaat hier op het forum, hoe HK denkt met mij/ ons denkt om te kunnen gaan. Verkopers praten niet met een mond. De ene zegt dit, de andere zegt weer wat anders. Als je een euvel hebt aan je klapkar, dan is het standaard "nee meneer, is niet eerder gebeurd u bent de eerste" stond toen in de showroom. Ik kreeg dit te horen......draai me om in de showroom en daar staat een klapper van iemand anders met exact hetzelfde euvel!! Je voelt je niet echt serieus genomen. Wees eerlijk en verkoop geen leugentjes denk ik dan.

Hier ben ik het mee eens, wees eerlijk geen enkel product is perfect, dat siert je dan ook wel weer.
Gelogd
Groeten,

Erik

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #16 Gepost op: februari 22, 2014, 10:28:35 pm »

Kan me niet voorstellen dat je de enige bent, want elk product heeft wel eens wat, ongeacht wat het is.
Tuurlijk. En juist daarom vraag ik me af waardoor ik die indruk heb zoals ik 'm noemde.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #17 Gepost op: februari 22, 2014, 10:39:15 pm »


Tuurlijk. En juist daarom vraag ik me af waardoor ik die indruk heb zoals ik 'm noemde.

Wellicht omdat Hk door een vergrootglas wordt bekeken? Misschien betreft het voornamelijk de Kyte, een relatief nieuw product.
Ik heb me niet al teveel bezig gehouden met andere merken en hun probleempjes anders dan de Kyte.
Gelogd
Groeten,

Erik

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #18 Gepost op: februari 22, 2014, 11:30:40 pm »

Misschien betreft het voornamelijk de Kyte, een relatief nieuw product.
Ik heb me niet al teveel bezig gehouden met andere merken en hun probleempjes anders dan de Kyte.
Ik heb inderdaad het idee dat het vooral (en misschien zelfs wel uitsluitend) de Kyte betreft. En dat zou inderdaad de reden wel eens kunnen zijn. Hoewel andere merken toch ook nieuwe/nieuwste modellen hebben. Maar misschien zijn die wagens weer wat meer op traditionele leest geschoeid en opgebouwd met bewezen technieken. En minder van 'pushing the limits'.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #19 Gepost op: februari 22, 2014, 11:54:53 pm »

De houding van HK staat mij niet altijd even goed aan. Soms neigt het naar een bepaalde vorm van arrogantie.
Krijg ik jeuk van op m'n rug.
De service vindt ik wel bovengemiddeld. Waar het hun uitkomt vaak. Daar steekt die arrogantie weer de kop op. Dit is onze gedachte hierover.
Door een gebrek aan communicatie van hun kant, weet de klant niet waar ie aan toe is. Bellen heeft dan niet veel zin. Wordt je niks wijzer van.
Oplossing is er persoonlijk heengaan en de discussie aangaan. Maar moet dat nodig zijn?

Onze ervaring is dat problemen dan wél netjes opgelost worden. Het kan dus wel.

HK doet veel aan innovatie, wat ook wat bijwerkingen heeft. So it is. Maar als de commu. serieus verbetert, zal de klant ook meer begrip opbrengen voor die bijkomende onhebbelijkheden.
Op een of andere manier snappen ze dat schijnbaar niet.........of tis die vorm van arrogantie.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2014, 09:06:15 pm »

Hi Erik, heb jij die beurt zelf geregeld, of ben je gebeld door HK?
De Kyte van ons is van 2011, en 1 keer voor een beurt/wat fixen geweest.
Is er een " standaard"  onderhoudsschema? Of is dat aan jezelf om te bepalen?

We hebben nu geen issues, maar misschien wordt er door HK dan inderdaad wat extra gedaan (spatlappen, slaaptent, Elektra  ;) enzo )

Thanks!

Gertjan
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte na garantiebeurt weer terug in de stalling
« Reactie #21 Gepost op: februari 26, 2014, 10:06:53 pm »

Hi Gertjan, we hebben de service zelf geregeld, zonder onderhoudsbeurt. We hadden een paar kleine issues, en wilden die laten repareren. De slaaptent hebben we over gehad bij HK en vooralsnog gekozen om de slaapcabine niet aan te laten passen. Dit omdat we de standaard mooi en strak vinden en nog geen last van muggen gehad. Elektra hebben we zelf al gedaan, dus niet over gehad. De spatlappen had ik aangekaart om deze te laten monteren, hierover zou ik gebeld worden wat de kosten zouden zijn. Maar tot mijn verrassing waren ze gemonteerd zonder kosten.

Volgens mij is er geen standaard onderhoudsschema, dat is aan je zelf. Zelf denk ik dat wij de onderhoud aan de remmen e.d. laten doen bij degene waar wij de vouwwagen stallen.
Gelogd
Groeten,

Erik
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal