Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht  (gelezen 2929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tgroot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer XL
Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Gepost op: maart 07, 2021, 06:46:30 pm »

We kunnen niet wachten onze vouwwagen uit te proberen dus we zijn druk aan het plannen om verschillende keren voor de zomervakantie weg te kunnen. Nu hebben we bij de aanschaf van onze Teun bij Pauw Recreatie een RCN voucher gekregen. Het Grote Bos is voor ons ideaal voor een proefsessie, ligt op een halfuurtje rijden van ons huis. Nu gaan we normaal naar kleine campings, dus dit is andere koek, maar voor de kinderen (dan 6 en 9) erg leuk vermoed ik. Zijn er mensen die hier geweest zijn en misschien ook tips hebben welke velden leuk zijn om op te staan? Alvast bedankt!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2021, 07:34:40 pm »

Ik zou sowieso een veldje uitzoeken met een speeltuin.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2021, 09:53:42 pm »

Ken de camping niet, maar ken wel het gevoel. Wij zoeken meestal ook kleinere campings.

Wij hebben op de Noordster van de RCN gestaan (ook met een voucher  :#) is wel een paar jaar terug.
Op zich een prima camping en ondanks dat we bevestigd kregen waarom we niet van grote campings houden hebben we een leuke vakantie gehad.

Je kunt natuurlijk een keer gaan kijken en zelf een plaats uitzoeken. Hadden toen wij ook gedaan.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Tgroot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer XL
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2021, 11:41:07 pm »

Ik zou sowieso een veldje uitzoeken met een speeltuin.

Dat is inderdaad sowieso prettig, dan vermaken ze zich meteen terwijl wij rustig kunnen klappen.
Gelogd

Tgroot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer XL
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2021, 11:43:39 pm »

Ken de camping niet, maar ken wel het gevoel. Wij zoeken meestal ook kleinere campings.

Wij hebben op de Noordster van de RCN gestaan (ook met een voucher  :#) is wel een paar jaar terug.
Op zich een prima camping en ondanks dat we bevestigd kregen waarom we niet van grote campings houden hebben we een leuke vakantie gehad.

Je kunt natuurlijk een keer gaan kijken en zelf een plaats uitzoeken. Hadden toen wij ook gedaan.

Leuk om te horen! Wat een goed idee om eens te gaan kijken, dat ik daar zelf niet op kom... de eerste keer dat we de vouwwagen gaan opzetten willen we op de dagcamping in doorn doen, kunnen we mooi combineren.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #5 Gepost op: maart 08, 2021, 05:40:56 pm »

Herten- en reeƫnveld zijn leuk, dichtbij speeltuin en meer grasplekken. Ook daar veel toeristische plekken en je staat niet zo ver van het centrum af.

De andere velden staan relatief veel seizoen plekken, daar moet je van houden om tussen te staan.

Gelogd

Tgroot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer XL
Re: Ervaringen RCN Het Grote Bos in Doorn gezocht
« Reactie #6 Gepost op: maart 08, 2021, 05:57:10 pm »

Herten- en reeƫnveld zijn leuk, dichtbij speeltuin en meer grasplekken. Ook daar veel toeristische plekken en je staat niet zo ver van het centrum af.

De andere velden staan relatief veel seizoen plekken, daar moet je van houden om tussen te staan.
Ik denk dan inderdaad dat die twee velden beter bij ons passen. Bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal