Vouwwagenclub.info
(Openbaar)De vouwwagen => vouwwagenmerken informatie => Holtkamper => Topic gestart door: Andre-nl op september 05, 2010, 05:25:46 pm
-
Dit weekend hebben nog over na gedacht
En het wordt de holtkamper cocoon xl top edition, wij hebben vandaag een mailtje richting de holtkamper gedaan
Als de actie nog geld (1000 euro korting) dan gaan we de top editie bestellen ik hoop dat men snel reageerd
Zodat wij een afspraak kunnen maken om in Emmen diverse te bespreken
Wij hebben diverse uit gerekend en ja ofcourse blazen wij geheel voorbij onze budget hahaha
Maar dan hebben we alles zo als wij het graag zien en geheel nieuw ook nog ?.
Kortom volgend weekend of misschien weekend daarop naar emmen en bestellen ;)
André
-
Goed nieuws.
Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)
-
Goed nieuws.
Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)
Hoi Alex
Wij wonen in Zwolle pak hem beet 50 min rijden van Emmen.
Als hij er is zal ik dit doen en dat voor een hamer haha :)
André
-
Hoi Alex
Wij wonen in Zwolle pak hem beet 50 min rijden van Emmen.
Als hij er is zal ik dit doen en dat voor een hamer haha :)
André
Ja, en da's een praktische (en mooie) hamer hoor!
Veel plezier met jullie aankoop, de keuze die helemaal past kan toch alleen de beste zijn!
-
Andre gefeliciteerd met jullie aankoop en beslissing HK's zijn heel erg mooi
-
Veel plezier met het "shoppen" en ja die hamer is echt handig :J
-
Veel plezier met het "shoppen" en ja die hamer is echt handig :J
om je garantie te garanderen ::) ? ;)
wat ik allemaal lees is dat volgens mij niet nodig.
En ik heb tegen Jelle gezegd in juli toen wij voor eerst even kwamen kijken als ik terug kom kopen wij er een.
hmm dan moeten we belofte dan ook maar waar maken.
Ik hoop dat wij morgen al mail hebben en anders bellen wij van de week even.
Andre
-
Goed nieuws.
Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)
Wij hebben de Kyte in bestelling en de hamer is al in huis!!! En gratis zonder wetende van het bestaan van deze club. Overigens hebben wij met Jelle zelf gesproken, en dat sprak ons toch wel aan, vooral het waarom van de vele keuzes die ze gemaakt hebben. 17 september mogen wij ophalen!!!
-
Gefeliciteerd met je aankoop (+ ::)? ).
Wij hebben nog geen moment spijt gehad van de aankoop van onze Cocoon!
-
Update en het is toch in eens niet zo zeker
mijn vriendin had een offerte aangevraagd waar wij op wachten, maar ik denk laat ik vandaag even bellen.
Dus bel naar Emmen, en sprak "iemand" ik zal zijn naam niet noemen ik vroeg netjes dat wij een offerte kregen en eigenlijk zaterdag wilde langs komen om te beslissen.
Maar dan moet de vroeg koop voordeel nog wel gelden, en of dit nog zo was
Antwoord: ja nog wel maar kan morgen af gelopen zijn of misschien zaterdag of misschien volgende week.
Waarop ik antwoord maar als ik de offerte krijg dan is deze nog geldig ?
Antwoord: ja maar dan moet u op de website kijken, als actie afgelopen is is uw offerte niet meer geldig.
waarop ik antwoorde dat ik pas zaterdag langs kan komen ivm mijn werk, naja antwoord was weer als actie af gelopen is dan ben ik te laat.
Ik snap het tuurlijk is een actie, maar ik vraag gewoon iets netjes en dan krijg ik deze antwoorden
Ik ben netjes gebleven maar ik kon die man wel... hij bedoelde het misschien goed maar een beetje begrip was er niet bij
en of 13.xxx euro zo ff niets is wat ik zo ff uitgeef ?, Kortom als ik alsnog een Holtkamper koop wil ik hem niet zien of spreken.
met die man ben ik helemaal klaar
En als het niets word met holtkamper, dan wordt het de Zambezi River Lodge die net wat duurder was maar ook een perfecte keuze is.
Deze was net iets duurder en heeft geen kraantje wat wij wel leuk vonden maar verder ook een super wagen is.
Ik moest dit even kwijt want ik had het vandaag even gehad helaas... :(
Andre
-
jemig wat raar!!
kan je niet nog een keer bellen en dan vragen naar Jelle en of een andere verkoper??
ik hoop dat het je gaat lukken.
-
jemig wat raar!!
kan je niet nog een keer bellen en dan vragen naar Jelle en of een andere verkoper??
ik hoop dat het je gaat lukken.
Naja mijn vriendin heeft mij tegen gehouden want die wil nog even afwachten.
Maar ik had een mail willen sturen naar "directie" mail adres die op hun website staat.
maar goed het kan mee vallen maar ik vindt wel als ik iets vraag en de aanbieding geld dat ik een paar dagen moet krijgen
maar nu was het eigenlijk oke uw offerte is 13.xxx en dan kom ik zaterdag euuh nee telaat het is nu 14.xxx zo liet die meneer het ook overkomen
en het was niet Jelle, want die had ik al eens gesproken toen wij een keer gekeken hebben.
oja melding er bij was dan kunt u beter even bellen dan rijd u niets voor niets omdat ik zei dat ik het dan niet zo doen...
naja toen was ik ff :X maar ik bleef netjes ... ::)
Maar goed ik heb nog steeds een goed gevoel bij het merk Holtkamper want het is een top product.
maar dit viel mij even flink tegen helaas...
Andre
-
Andre,
Rustig worden. Wij hadden vorig jaar hetzelfde, maar je moet het even neutraal / objectief bekijken. Ze geven aan veel mensen offertes af en een deel daarvan gaat echt in op de offerte, een ander deel laat niets van zich horen Ze geven dus meer offertes uit dan de 75 aan wie ze korting geven, maar alleen de eerste 75 die echt 'kopen' krijgen d ekorting. Ik heb dit vorig jaar ook gevraagd en toen lichtte ze me dit toe. Andersom geredeneerd: Ze zouden anders mensen moeten teleurstellen die in de winkel komen kopen met de reden ' we hebben op de eerste 75 offertes al korting gegeven en moeten eerst wachten totdat die gereageerd hebben voordat we weten of we u ook nog de korting gaan geven' ..... Kan toch ook niet andre ?
Mijn tip: maak een afspraak, zeg dat je echt geinteresseerd bent en graag van de kortingsactie gebruik wil maken. Volgens mij komt het dan wel goed, als je ter plaatse afhaakt omdat je de korting opeens niet meer zou krijgen, lopen ze ook een klant mis. Ik denk dat ze wel flexibel zijn met koper 76 hoor.....
-
Andre,
Rustig worden. Wij hadden vorig jaar hetzelfde, maar je moet het even neutraal / objectief bekijken. Ze geven aan veel mensen offertes af en een deel daarvan gaat echt in op de offerte, een ander deel laat niets van zich horen Ze geven dus meer offertes uit dan de 1000 aan wie ze korting geven, maar alleen de eerste 1000 die echt 'kopen' krijgen d ekorting. Ik heb dit vorig jaar ook gevraagd en toen lichtte ze me dit toe. Andersom geredeneerd: Ze zouden anders mensen moeten teleurstellen die in de winkel komen kopen met de reden ' we hebben op de eerste 1000 offertes al korting gegeven en moeten eerst wachten totdat die gereageerd hebben voordat we weten of we u ook nog de korting gaan geven' ..... Kan toch ook niet andre ?
Mijn tip: maak een afspraak, zeg dat je echt geinteresseerd bent en graag van de kortingsactie gebruik wil maken. Volgens mij komt het dan wel goed, als je ter plaatse afhaakt omdat je de korting opeens niet meer zou krijgen, lopen ze ook een klant mis. Ik denk dat ze wel flexibel zijn met koper 1001 hoor.....
he hoi,
dat zou je denken zeker. en dit nam ik ook aan maar als ik aan de telefoon dit als opmerking krijg.
zelfs toen ik aangaf dat wij zaterdag (voor 2de keer) wilde komen en dan direct zouden beslissen was de opmerking " ik kan het niet garanderen".
Dan lijkt het wel dat ze toch denken leuk dat je komt maar als de actie niet meer actief is dan kom je voor niets.
Maar helaas kunnen wij niet eerder als zaterdag, dan vindt ik dat men dan best kan zeggen oke kom met de offerte die je gekregen heb
en het komt goed, maar antwoord was resoluut nee dan kan het af gelopen zijn...
misschien heb ik net de pech gehad dat ik iemand trof met een slechte dag, maar die was voor mij echt een domper eerste klas.
ik doe ook niets en wacht even af en hoop ook dat het een misverstand was.
Maar nogmaals die gozer hoef ik niet meer te spreken of te zien dan gaat offerte echt niet door.
mvg
Andre
-
Niet meegaan met een negatief gevoel van een ander joh. :** :** :**
Komt allemaal wel goed zo niet heb ik Holtkamper verkeerd ingeschat.
Lekker genieten van de aankoop van iets moois waar je mooie tijden mee gaat beleven.
-
Kan me voorstellen dat het rauw op je dak is gevallen, niet fijn als je zo'n reactie krijgt (misschien had hij net met een hk hamer op zn duim geslagen ;) . Ik zou idd zaterdag naar Jelle zelf gaan. Laat je niet gek maken door zo'n reactie over de telefoon. Je kunt altijd een mail sturen naar Jelle en vragen naar de beloofde offerte met de aangeboden korting omdat je hem nog niet ontvangen hebt.
Succes zaterdag en veel plezier :J
-
En het is één van de mooiste VW's en voor zover ik weet is dit de eerste klacht die ik hoor/lees over Holtkamper. Ik ben in al die jaren goed behandeld, al waren de onderhandelingen over de prijs/korting/leveringen wel strak! Je moet er wat voor doen.
-
Ik zou zo'n reactie ook niet fijn vinden, Holkamper of niet.
Ik hoop toch dat je koop kan doorgaan en dat ze zich een klein beetje excuseren voor de botte reactie. Het gaat idd over een groot bedrag en daar hoort toch wat tegenover te staan.
Laat je niet ontmoedigen en ga zaterdag gewoon het wagentje kopen!
-
wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor 8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.
toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting :H
Andre
-
Ha Andre, goed nieuws dus! Veel plezier zaterdag!
-
zou de brief ff uitprinten voor het geval je daar staat en ze zeggen je krijgt de korting niet
maar veel geluk met de aankoop 8)
-
zou de brief ff uitprinten voor het geval je daar staat en ze zeggen je krijgt de korting niet
maar veel geluk met de aankoop 8)
dat doen we ook zeker ...
En zou te sprake komen zal ik zaterdag ook zeker mijn verhaal doen.
wij wachte nu even af of men onze voorkeur leverdatum kunnen regelen ...
als dat zo is gaan we zaterdag een Holtkamper kopen :W
Andre
-
wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor 8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.
toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting :H
Andre
Hahaha meneer X is gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt
-
wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor 8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.
toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting :H
Andre
Ik weet dat meneer J af en toe meeleest. ;)
Zie je wel komt allemaal goed die vouwwagen willen ze ook niet missen.
-
Ik weet dat meneer J af en toe meeleest. ;)
Zie je wel komt allemaal goed die vouwwagen willen ze ook niet missen.
Naja helaas heeft u het mis.
vandaag e-mail gehad over ons gewenste lever datum, en helaas wij willen de VW wat later hebben.
naja je denkt prima zet dan die mensen als laatste in de opdracht lijst maar oke het kan wel maar dan moet ik 500 euro meer betalen
kortom krijgen wij 500 euro korting niet de 1000 euro die de actie aangeeft.
Naja toen ik dat hoorde heb ik tegen mijn vriendin gezegd een e-mail te sturen met heel kort dat wij van alles af zien .
Wat ik niet snap volgens de brief die bij de offerte zit kan de levering wat langer duren etc blabla...
oke naja zet ons achter in die lijst en dan is ieder blij maar goed ben er klaar mee of men moet nog reageren op onze afzegging
Andre
-
Hmzzzzzz begint op een klucht te lijken.:?
-
Naja helaas heeft u het mis.
vandaag e-mail gehad over ons gewenste lever datum, en helaas wij willen de VW wat later hebben.
naja je denkt prima zet dan die mensen als laatste in de opdracht lijst maar oke het kan wel maar dan moet ik 500 euro meer betalen
kortom krijgen wij 500 euro korting niet de 1000 euro die de actie aangeeft.
Naja toen ik dat hoorde heb ik tegen mijn vriendin gezegd een e-mail te sturen met heel kort dat wij van alles af zien .
Wat ik niet snap volgens de brief die bij de offerte zit kan de levering wat langer duren etc blabla...
oke naja zet ons achter in die lijst en dan is ieder blij maar goed ben er klaar mee of men moet nog reageren op onze afzegging
Andre
Andre, heb je ook vertelt dat je ook het hele bedrag aanstaande zaterdag wilt betalen...?
Want doe je dit niet dan kan natuurlijk ook geen korting worden gegeven..lijkt me...dan is die 500 euro kortinjg zeker schappelijk te noemen.
En waarom wil je de vouwwagen pas later ophalen dan mogelijk is?
ik zou zeggen boter bij de vis...en alvast een mooie stalling regelen..indien nodig...
s6
-
Andre, je weet toch wel dat de 1000 euro korting bedoelt is om continuiteit te hebben in het bedrijf in het najaar en dat er vast (bij ons wel vorig jaar) in de voorwaarden voor d korting staat dat ie voor datum x (vast eind dit jaar) wordt afgeleverd??
-
Andre, je weet toch wel dat de 1000 euro korting bedoelt is om continuiteit te hebben in het bedrijf in het najaar en dat er vast (bij ons wel vorig jaar) in de voorwaarden voor d korting staat dat ie voor datum x (vast eind dit jaar) wordt afgeleverd??
Dit wordt zo aangegeven helemaal mee eens maar levertijd zou al zijn februari (vermoedelijk ?)
en ik vraag mei en wij willen ook wel grotere aanbetaling doen geen probleem 45% betaal ik aan, meer wil ik niet aanbetalen
gezond bedrijf of niet elk bedrijf kan "omvallen" dat maak ik helaas vaak mee met mijn werk en ik wil niet met mijn spaargeld zo schip in gaan.
ik heb net een mail de deur uit gedaan met een verklaring en dat ik eigenlijk geen "vroege" opleverdatum eis ( ik dacht de ideale klant).
En komen wij hier niet uit dan heb ik ook de meneer in kwestie bedankt voor zijn tijd maar dan zie ik van alles af.
ik betaal al een 13.xxx euro en ga echt niet nog meer betalen dan wordt het voor mij (nu) een principe punt.
mvg
Andre
-
Ik zou ipv nog meer mailen zaterdag even om tafel. Zeker als je ter plaatse een handtekening zet, zal er vast (bij uitzondering uiteraard.....) iets te regelen zijn. Je wil die cocoon toch ? Nou dan..
Lukt het echt niet, dan hebben ze vast binnenkort op de kampeerbeurs een beursaanbieding......
-
ik heb het hele verhaal met verbazing zitten lezen: wat een amateuristisch gebeuren. :N
Klant bestelt voor 13.000 euro een vouwwagen, is bereid meer dan normaal aan te betalen ( op eigen risico!) stelt geen eisen aan levertijden en wordt vervolgens beloond met een halvering van de korting.
Persoonlijk zou ik een niet zo vriendelijke brief schrijven aan meneer HK zelf dat hij zijn klapkar mag houden.
zo ga je niet met klanten om. Men wil toch vouwwagens verkopen? Dan helpt een dergelijke arrogante houding niet echt.
-
Ik zou ipv nog meer mailen zaterdag even om tafel. Zeker als je ter plaatse een handtekening zet, zal er vast (bij uitzondering uiteraard.....) iets te regelen zijn. Je wil die cocoon toch ? Nou dan..
Lukt het echt niet, dan hebben ze vast binnenkort op de kampeerbeurs een beursaanbieding......
Normaal zou ik dat ook doen
Maar ik heb storingdienst op moment dat ik naar de firma holtkamper ga moet ik diverse dingen regelen
Wat nog al wat impact kan hebben en ik heb zo iets daar begin ik niet aan als het misschien voor niets is
Andre
-
ik heb het hele verhaal met verbazing zitten lezen: wat een amateuristisch gebeuren. :N
Klant bestelt voor 13.000 euro een vouwwagen, is bereid meer dan normaal aan te betalen ( op eigen risico!) stelt geen eisen aan levertijden en wordt vervolgens beloond met een halvering van de korting.
Persoonlijk zou ik een niet zo vriendelijke brief schrijven aan meneer HK zelf dat hij zijn klapkar mag houden.
zo ga je niet met klanten om. Men wil toch vouwwagens verkopen? Dan helpt een dergelijke arrogante houding niet echt.
Het is niet geheel zo zwart wit maar je vat het in een paar zinnen goed samen
Ik blijf het ook vreemd vinden maar Oké, en euuh met fietsenddragers er bij kom ik op dik 14.xxx euro
Andre
-
Volgens mij is het verstandig om aan tafel te gaan. Mailen en bellen vind ik altijd al gevaarlijk, vanwege de vele miscomunicatie die ontstaat. Zoals ik al eerder ergens aangaf zijn zij een moeilijke partij om mee te onderhandelen. Waarom weet ik niet, maar mijn gevoel zegt me dat die korting van 1.000 al heel veel is.
Wij hebben ook onderhandeld afgelopen zomer met deze korting en zijn er wel uitgekomen. Echter dat was NOOIT gelukt via de mail, hiervoor was echt fysieke aanwezigheid nodig. Ook wij hadden onze specifieke eisen (wie niet?) en hebben uiteindelijk bijna 20.000 euro achtergelaten voor onze Kyte met een goed gevoel.
Mijn advies: ga zaterdag rustig in gesprek, je komt er wel uit, maar neem de tijd!!! En als je het in je werk vaker tegenkomt, nou dan lukt dit ook wel!
-
Ik denk dat de verkopers de opdracht mee hebben om NIET in mei uit te leveren. Mei is namelijk gekke-werk-maand voor Holtkamper. Dan wil iedereen zijn wagen en kunnen ze de productie nauwelijks bijbenen.
Die kortingsaktie is denk ik ook metname gericht op het verspreid uitleveren van modellen en dan juist niet in mei/juni.
Dat ik denk te snappen wat erachter zit, wil niet zeggen dat ik de gang van zaken goedkeur. Jij bent namelijk klant en die is ... precies : koning. Als je vooruit betaald moet je als leverancier toch alles prima vinden lijkt mij.
-
Ik denk dat de verkopers de opdracht mee hebben om NIET in mei uit te leveren. Mei is namelijk gekke-werk-maand voor Holtkamper. Dan wil iedereen zijn wagen en kunnen ze de productie nauwelijks bijbenen.
Die kortingsaktie is denk ik ook metname gericht op het verspreid uitleveren van modellen en dan juist niet in mei/juni.
Dat ik denk te snappen wat erachter zit, wil niet zeggen dat ik de gang van zaken goedkeur. Jij bent namelijk klant en die is ... precies : koning. Als je vooruit betaald moet je als leverancier toch alles prima vinden lijkt mij.
Klopt ik ken het ook bij ons is het in juli & december geen projecten ivm vakanties etc
Maar elk jaar komt er wel iets hoor want h? een klant is koning en wil deze in december dan is bij ons ook dit gauw aangepast
Naja de mail is gestuurd naar de verkoper hierop komt een reactie of misschien niet
Ik hoop alleen dat iemand van directie ooit dit lees en misschien dan ook denkt
Want eerlijk Oké ik ben misschien ook niet makkelijk dat geef ik direct toe maar ik ben de klant
Die al mijn spaargeld wil uitgeven aan wat een stukje voor "vakantie" plezier had moeten zijn
André
-
Andre Ik denk dat je een "gewoon"personeelslid aan de telefoon hebt gehad. Vraag naar een leidingevende. Die jagen op omzet en die zullen wel tot een schikking komen.
Maar ik begrijp ook de leverings datum wel. De verkoop van vw,s in toegenomen de laatste paar jaar. Stel dat al de mensen zeggen ik wil hem op die of die datum. Tja dan is er ruimte tekort voor hun eigen wagens.
Ik kocht mijn jamet ook nieuw met 1000 euro korting. Maar de voorwaarde was, zo snel mogelijk weg. Ja Ik snap dat wel. Die kortingen geven ze niet voor niets.
Bedrijven beginnen deze aktie,s om ruimte te scheppen voor de voorjaars collectie. Dat doen veel bedrijven. Dan kan daar geen uitzondering in gemaakt worden. Het is voor de gewone mens een hoop geld, en dan verwachten we topservice. Dat moet ook wel, maar bedrijven mogen wel deze regels toepassen. Ik snap dat de korting gehalveerd wordt. Het is dan geen schoonmaak aktie meer zoals dat genoemd wordt. En omdat de verkoop in het najaar minder is, komen ze met actie,s om de omzet te halen.
Dat ze in hun offerte zetten dat de leveringsdatum langer zou kunnen zijn dat ook normaal. Dat is bij elk bedrijf.
Tja......het bedrijfsleven zit raar in elkaar ;)
-
Hoi
Vandaag nog 1 poging gedaan mail gestuurd naar directie mail adres
Met mijn verklaring tevens mijn gedachten hier over en aangegeven dat ik graag de holtkamper wil kopen
Maar het gewoon vreemd vindt dat ik meer moet betalen (minder korting krijg).
Nu kan ik zien hoe "koning" de klant is want krijg ik hier geen reactie op of een afwijzing
Dan is holtkamper een zeer gezond bedrijf dat makelijk een cocoon minder of meer geen probleem is
Tevens was dit mijn laatste poging tot toenadering.
Maar nogmaals niets negatiefs over de verkoper die ons de offerte heeft gemaakt hij heeft zijn best gedaan
Maar hij zal zich ook aan de regels moeten houden.
Ik hou u op de hoogte en anders gaan wij kijken naar de zambezi river lodge
Hier heb ik ook een offerte van en deze is iets duurder als de cocoon maar met fietsendrager er op
Kortom ook een hele mooie vw en volgens mij van vergelijkbare kwaliteit
André
-
Andre, neem aub de adviezen op dit forum serieus en GA LANGS en Praten ipv mailen.
-
Wij hebben ook gekozen voor een nieuwe Cocoon.
Nou heb ik een vraag,hoeveel stokken zitten hierbij en de lengte van de stokken ongeveer in cm.
Groet Jaap.
-
Zoals eerder gezegd: mailen is in dit soort voorbeelden gedoemd te mislukken. Straks heb je een andere VW en heb je jarenlang spijt van je keuze.
Ga langs en bekijk het dan nogmaals. Ik denk dat het dan een heel andere communicatie wordt.
-
En tja we wonen in Drenthe dan gaat alles beter als je elkaar in de ogen kijkt.
als je de wagen echt wilt hebben zou ik de moeite echt nemen.
-
En tja we wonen in Drenthe dan gaat alles beter als je elkaar in de ogen kijkt.
als je de wagen echt wilt hebben zou ik de moeite echt nemen.
Hoi Alex
De verkoper komt niet uit Emmen maar van een andere afdeling kortom geen Drenth ;)
Maar vanavond nog een mail gehad en helaas we komen er niet uit en ik heb zojuist min of 5 geleden mail gedaan
Dat wij er nu definitief vanaf zien, het kan er bij gewoon niet in dat ik meer moet betalen voor 2 ? 3 maand langer wachten
Naja dan stap ik in mijn principe mode en dan blijf ik bij mijn standpunt al vindt het erg jammer
Wij gaan dan ook nu weer verder kijken en zambezi river lodge een goede vervanging
Mvg
André
-
Goed case closed.
-
Goed case closed.
klopt ;)
vol frisse moed op naar iets anders..
Grt
Andre
-
Misschien een idee om zaterdag naar Zeewolde te komen. Tijdens het klapweekend heb je de kans om diverse wagens live te zien :J
-
Zo graag wil je hem dan blijkbaar niet andre. Bedenk wel, die verkoper krijg je er niet bij en na 1 bezoekje aan de showroom van een uurtje spreek je ze niet meer, maar heb je wel wat je (ik neem aan) wil de komende 10 jaar
Maar succes met zoeken naar een andere. Voordeel van de zambezi is wel dat deze door meerdere winkels wordt verkocht. Dus als het bij de ene niet lukt, kun je nog naar de andere ::)
-
Hallo,
Nog een vraag,hoe breed is de Cocoon van wiel tot wiel..
Groet Jaap.
-
Zo graag wil je hem dan blijkbaar niet andre. Bedenk wel, die verkoper krijg je er niet bij en na 1 bezoekje aan de showroom van een uurtje spreek je ze niet meer, maar heb je wel wat je (ik neem aan) wil de komende 10 jaar
Maar succes met zoeken naar een andere. Voordeel van de zambezi is wel dat deze door meerdere winkels wordt verkocht. Dus als het bij de ene niet lukt, kun je nog naar de andere ::)
Tommy,
Als wij al met een offerte niet eens worden, Dan geloof ik niet dat ik in Emmen het wel eens wordt met een verkoper.
Firma Holtkamper is vermoedelijk een zeer gezond bedrijf die 13.xxx of met fietsendrager meer dan 14.xxx kan laten liggen
meeste bedrijven krabben zich nogmaals achter de oren, Maar vergis je niet wij willen graag de cocoon maar ik weiger MEER te betalen omdat ik hem later wil.
En als dan mensen denken dat ik hem daarom niet graag wil dat mag maar dit is zeker niet het geval.
mvg
Andre
-
Tommy,
Als wij al met een offerte niet eens worden, Dan geloof ik niet dat ik in Emmen het wel eens wordt met een verkoper.
Firma Holtkamper is vermoedelijk een zeer gezond bedrijf die 13.xxx of met fietsendrager meer dan 14.xxx kan laten liggen
meeste bedrijven krabben zich nogmaals achter de oren, Maar vergis je niet wij willen graag de cocoon maar ik weiger MEER te betalen omdat ik hem later wil.
En als dan mensen denken dat ik hem daarom niet graag wil dat mag maar dit is zeker niet het geval.
mvg
Andre
Ik denk niet dat je hem minder graag wilt, ik denk wel dat het verstandiger was geweest om naar de showroom in Emmen te gaan en er over te praten met mnsen daar. E-mail is altijd lastiger omdat bij geschreven tekst geen gezichtsuitdrukking te zien is en dingen soms anders kunne overkomen. Met een kopje koffie in de showroom had dat wel eens heel anders kunnen uitpakken.
-
Ik denk niet dat je hem minder graag wilt, ik denk wel dat het verstandiger was geweest om naar de showroom in Emmen te gaan en er over te praten met mnsen daar. E-mail is altijd lastiger omdat bij geschreven tekst geen gezichtsuitdrukking te zien is en dingen soms anders kunne overkomen. Met een kopje koffie in de showroom had dat wel eens heel anders kunnen uitpakken.
Zou kunnen maar ik heb zeer goed duidelijk gemaakt wat ik er van dacht
En dat ik niets meer zou betalen naja dat is een paar keer over en weer geweest maar feit blijft
Dat niet gaat naja dan ben je toch uit gepraat dan kan ik naar Emmen gaan maar hoor ik het zelfde
Wat ik wel jammer en misschien slecht vindt dat ik via directie mail adres niets heb gehoord
Niets eens uw mail is ontvangen en in behandeling genomen helemaal niets naja dat vindt ik slecht
Kan misschien nog wel gebeuren maar goed het blijkt dat ze mijn 13.xxx niet nodig hebben ;)
En indien ik geen storingen heb morgen (heb helaas dienst) dan ga ik morgen eens kijken bij een dealer hier in de buurt
Voor de zambezi hier heb ik al een offerte van en leder datum is ook goed maar even kijken wat opties nog mogelijk zijn
Aan extra's.
Die wij eventueel er bij willen
Mvg
André
Het is jammer maar ja niet de einde van de wereld, en gelukkig ben ik niet afhankelijk van de holtkamper
-
Wij hebben ook gekozen voor een nieuwe Cocoon.
Nou heb ik een vraag,hoeveel stokken zitten hierbij en de lengte van de stokken ongeveer in cm.
Groet Jaap.
De Cocoon van 2010 heeft maar 3 losse stokken en dat zijn de stokken voor de luifel de rest van de stokken zitten allemaal vast en vouw je mee in en uit.
Wij hebben hem nog niet dus ik kan je niet de cm door geven maar dit wat ik net schreef is wat ik weet van onze cocoon die we besteld hebben
-
ongelofelijk wat een arrogante houding van HK. :N
Ik zou ook weigeren om naar Emmen te gaan om te gaan praten of ik aub een cocoon mag kopen.
Dan geen Cocoon. :ca
-
Ik heb inmiddels ook een reactie gehad via directie mail adres
Dit was 4 zinnetjes dat het spijtig was dat helaas niet eens worden met de verkoper
En dat het jammer was dat wij er vanaf zien
Hmm Oké dus ze zitten echt niet verlegen 1 cocoon minder in de voor verkoop te verkopen.
Een zeer finacieel gezond bedrijf dus, dat is wel positief in deze tijd.
Bij deze valt het doek en is er geen onderhandeling ruimte meer
Het is jammer maar h? dan geen holtkamper toch :#
André
-
Ik vindt het wel wat kort door de bocht van de firma HK. Erg arrogant ook het gaat ze kennelijk te goed af in deze economische slechte tijd. Maar Jan met de pet zien zij echt niet staan, je moet bij en bepaald slag volk horen anders tel je niet mee.
-
Bij ons is in het gesprek wel alles ingewilligd... Maar wel daar!!!
-
Bij ons is in het gesprek wel alles ingewilligd... Maar wel daar!!!
Tja als je voor 20k iets mee neemt en een nieuw model die dan als promotie weer ergens staat op een camping
Dan moet het lukken maar ik wil niet zeggen dat het aan holtkamper ligt helemaal niet
Maar er is mij ook niet 1x gezegt meneer kom langs en we praten er over of bel ons
Maar Henk wij zijn er ook een keer geweest en wij kregen netjes fris en werden goed behandeld
Overal uitleg over gehad maar als ik een offerte aanvraag en dan moet ik voor wachten meer betalen dat gaat er niet in bij mij
Maar dat is nu verleden tijd er zijn voorstanders van de holtkamper manier van verkopen en tegenstanders
Ik hoor bij geen
Maar ik ben wel erg teleurgesteld maar dit heb ik achter me gezet en dit is voor mij afgeschreven
Dan niet zo simpel is het, helaas door storingen heb ik niet verder kunnen kijken maar dat word dan volgende week
Andre
-
wij zijn in Bunnik geweest en ik moet zeggen alles is netjes geregeld en goed gedaan.
maar... zoals men al eerder zei als je er heen gaat is het fase to fase en dat is heel heel anders.
ik wens je succes met je zoektocht
-
Ik heb dezelfde ervaring. HK lijkt een bedrijf dat face to face en over de telefoon goed met de klanten omgaat en op die wijze graag handelt en het een beetje lijkt te schuwen om via mail ed te corresponderen. Niks op tegen hoor, maar wel handig om te weten, bijvoorbeeld als je een goeie deal wil maken voor een mooie Kyte of Cocoon.
-
Ik heb dezelfde ervaring. HK lijkt een bedrijf dat face to face en over de telefoon goed met de klanten omgaat en op die wijze graag handelt en het een beetje lijkt te schuwen om via mail ed te corresponderen. Niks op tegen hoor, maar wel handig om te weten, bijvoorbeeld als je een goeie deal wil maken voor een mooie Kyte of Cocoon.
Hoo ff
Wij zijn er geweest in juli en ik heb gebeld, en het bellen was niet echt super
Dat kan je ook lezen, na de mail en dat ik gebeld had had ik het gevoel dat het geen zin had
En dat ik mijn tijd verdeed als ik zou gaan, het verwijt dat dit de fout was is te ver gezocht.
Als ik mail / telefoon en dan komen wij er niet uit prima dat zal ik holtkamper nooit verwijten
En wat van conclusie men ook trekt ik vindt dat ik recht heb een offerte op te vragen en daarbij via mail te onderhandelen
We leven niet in de jaren 80, als zo zou zijn dat men mij moet zien of aankijken naja ik wil een foto sturen :)
Maar of het zin had ik weet het niet, geld was het probleem niet maar ik weiger gewoon meer te betalen als ik later mijn vw wil hebben
Naja al komt het dan op 10 euro aan dan zeg ik nog nee want dan wordt het gewoon een principe en ik ben altijd nog de klant
En uit eindelijk beslis ik dat of ik dat wil of niet.
André
-
Oke, sorry sorry.
We zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk (gelukkig) en mijn reactie zal wel komen vanuit een stuk onbegrip en 'liefde' voor HK vw, maar als ik zo'n bak met geld uitgeef aan een kampeermiddel, zoals wij bij de Kyte gedaan hebben en jij in je zak hebt om te besteden, dan heb ik na veel wikken en wegen besloten dat ik 'die' wil hebben en ben ik als het ware 'verliefd' geworden op zo'n vw. Ik wijk dan voor niks, niet voor een slecht contact of onderhandeling, ook al zou dat een paar honderd euro meer kosten, wat maar een fractie is van het totaalbedrag. Ik wil 'die vw', niet de verkoper erbij. Als ik zou gaan voor 'het is maar een kampeermiddel' dan ga ik direct op marktplaats kijken voor een leuke 2e hands of stap ik naar een dealer van goedkopere vw. Snap je ? Gezien jouw reactie denk ik dat de keuze voor HK of zambezi om het even is, da's in deze situatie dus makkelijk.
Veel plezier alvast met je zambezi of toch een andere leuke.
-
Oke, sorry sorry.
We zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk (gelukkig) en mijn reactie zal wel komen vanuit een stuk onbegrip en 'liefde' voor HK vw, maar als ik zo'n bak met geld uitgeef aan een kampeermiddel, zoals wij bij de Kyte gedaan hebben en jij in je zak hebt om te besteden, dan heb ik na veel wikken en wegen besloten dat ik 'die' wil hebben en ben ik als het ware 'verliefd' geworden op zo'n vw. Ik wijk dan voor niks, niet voor een slecht contact of onderhandeling, ook al zou dat een paar honderd euro meer kosten, wat maar een fractie is van het totaalbedrag. Ik wil 'die vw', niet de verkoper erbij. Als ik zou gaan voor 'het is maar een kampeermiddel' dan ga ik direct op marktplaats kijken voor een leuke 2e hands of stap ik naar een dealer van goedkopere vw. Snap je ? Gezien jouw reactie denk ik dat de keuze voor HK of zambezi om het even is, da's in deze situatie dus makkelijk.
Veel plezier alvast met je zambezi of toch een andere leuke.
wij zijn ook rustig aan kijken (ook marktplaats) maar op dit moment is het rustig met de aanbiedingen
er staat een mooie zambezi op (nieuw 16k in 2008 ) hierop hebben wij via e-mail ook op geboden, en er staat een cocoon op zonder keuken.
maar dan moet ik een keuken er nog bij kopen, en ik weet niet of ik zin heb dit te doen nu op dit moment bij de firma Holtkamper.
(alles ligt me nog te vers in geheugen).
mvg
Andre
-
de nieuwe aankoop is gedaan ;)
het is een Zambezi Crossroad geworden, niet nieuw maar van 2008.
deze koste aardig wat meer nieuw in 2008 dan de Cocoon nu maar is ook erg compleet :#
foto's (gemaakt door de huidige eigenaar):
(http://www1.picturepush.com/photo/a/4178784/220/4178784.png) (http://nl.picturepush.com/public/4178784)
(http://www4.picturepush.com/photo/a/4178787/220/4178787.png) (http://nl.picturepush.com/public/4178787)
wij gaan Zaterdag kijken maar alle info die ik van de huidige eigenaar heb gekregen en het gesprek die ik vandaag heb gehad met hem
klinkt alles erg positief, en zijn wij erg blij met deze aankoop ...
Andre
-
Ziet er mooi uit!
Veel plezier zaterdag en dan ws. pas volgend seizoen veel klapplezier ermee! Kom 'm showen tijdens het voorjaarsweekend!
-
Gefeliciteerd! ziet er goed uit!
Alvast veel plezier gewenst! :J
-
Fijn dat je toch een wagen naar je smaakt en wens hebt gevonden. Veel plezier ermee :J
-
Ziet er mooi uit. Veel plezier ermee.
-
Tja een mooie wagen...Uiterlijk zeer mooi..
wil hem graag eens van binnen zien... :zw
-
Stoer.
kom hem eens showen zou ik zeggen.
-
Andre,
Mooi ding, met name de bak zelf en de grote achtertent zijn erg mooi. Zal je vast veel plezier van hebben!
Of toch de beurs even afwachten ?..... Zie bericht elders op het forum van vandaag over een nieuwe aart kok versie. http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5828.msg58551/topicseen.html#msg58551