Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: "De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon  (gelezen 23998 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andre-nl

  • Gast
"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Gepost op: september 05, 2010, 05:25:46 pm »

Dit weekend hebben nog over na gedacht
En het wordt de holtkamper cocoon xl top edition, wij hebben vandaag een mailtje richting de holtkamper gedaan
Als de actie nog geld (1000 euro korting) dan gaan we de top editie bestellen ik hoop dat men snel reageerd
Zodat wij een afspraak kunnen maken om in Emmen diverse te bespreken

Wij hebben diverse uit gerekend en ja ofcourse blazen wij geheel voorbij onze budget hahaha
Maar dan hebben we alles zo als wij het graag zien en geheel nieuw ook nog ?.
Kortom volgend weekend of misschien weekend daarop naar emmen en bestellen  ;)

André
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.264
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #1 Gepost op: september 05, 2010, 05:35:46 pm »

Goed nieuws.

Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2010, 05:46:07 pm »

Goed nieuws.

Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)

Hoi Alex
Wij wonen in Zwolle pak hem beet 50 min rijden van Emmen.
Als hij er is zal ik dit doen en dat voor een hamer haha  :)

André

Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.783
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #3 Gepost op: september 05, 2010, 06:27:31 pm »

Hoi Alex
Wij wonen in Zwolle pak hem beet 50 min rijden van Emmen.
Als hij er is zal ik dit doen en dat voor een hamer haha  :)

André



Ja, en da's een praktische (en mooie) hamer hoor!

Veel plezier met jullie aankoop, de keuze die helemaal past kan toch alleen de beste zijn!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #4 Gepost op: september 05, 2010, 07:06:45 pm »

Andre gefeliciteerd met jullie aankoop en beslissing HK's zijn heel erg mooi
Gelogd
Jevipro

muis

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #5 Gepost op: september 05, 2010, 07:09:12 pm »

Veel plezier met het "shoppen" en ja die hamer is echt handig :J
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #6 Gepost op: september 05, 2010, 07:32:27 pm »

Veel plezier met het "shoppen" en ja die hamer is echt handig :J

om je garantie te garanderen   ::);)
wat ik allemaal lees is dat volgens mij niet nodig.
En ik heb tegen Jelle gezegd in juli toen wij voor eerst even kwamen kijken als ik terug kom kopen wij er een.
hmm dan moeten we belofte dan ook maar waar maken.
Ik hoop dat wij morgen al mail hebben en anders bellen wij van de week even.

Andre
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #7 Gepost op: september 05, 2010, 07:50:13 pm »

Goed nieuws.

Woon je ver van Emmen?
Doe Jelle even de groeten en dat je van de vouwwagenclub komt.
Misschien sleep je er nog een gratis hamer weg. ;)

Wij hebben de Kyte in bestelling en de hamer is al in huis!!! En gratis zonder wetende van het bestaan van deze club. Overigens hebben wij met Jelle zelf gesproken, en dat sprak ons toch wel aan, vooral het waarom van de vele keuzes die ze gemaakt hebben. 17 september mogen wij ophalen!!!
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #8 Gepost op: september 06, 2010, 10:06:44 am »

Gefeliciteerd met je aankoop (+  ::)? ).

Wij hebben nog geen moment spijt gehad van de aankoop van onze Cocoon!
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #9 Gepost op: september 07, 2010, 06:56:35 pm »

Update en het is toch in eens niet zo zeker

mijn vriendin had een offerte aangevraagd waar wij op wachten, maar ik denk laat ik vandaag even bellen.
Dus bel naar Emmen, en sprak "iemand"  ik zal zijn naam niet noemen ik vroeg netjes dat wij een offerte kregen en eigenlijk zaterdag wilde langs komen om te beslissen.
Maar dan moet de vroeg koop voordeel nog wel gelden, en of dit nog zo was

Antwoord: ja nog wel maar kan morgen af gelopen zijn of misschien zaterdag of misschien volgende week.

Waarop ik antwoord maar als ik de offerte krijg dan is deze nog geldig ?

Antwoord: ja maar dan moet u op de website kijken, als actie afgelopen is is uw offerte niet meer geldig.

waarop ik antwoorde dat ik pas zaterdag langs kan komen ivm mijn werk, naja antwoord was weer als actie af gelopen is dan ben ik te laat.

Ik snap het tuurlijk is een actie, maar ik vraag gewoon iets netjes en dan krijg ik deze antwoorden
Ik ben netjes gebleven maar ik kon die man wel... hij bedoelde het misschien goed maar een beetje begrip was er niet bij
en of 13.xxx euro zo ff niets is wat ik zo ff uitgeef ?,  Kortom als ik alsnog een Holtkamper koop wil ik hem niet zien of spreken.
met die man ben ik helemaal klaar

En als het niets word met holtkamper, dan wordt het de Zambezi River Lodge die net wat duurder was maar ook een perfecte keuze is.
Deze was net iets duurder en heeft geen kraantje wat wij wel leuk vonden maar verder ook een super wagen is.

Ik moest dit even kwijt want ik had het vandaag even gehad helaas... :(

Andre




Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #10 Gepost op: september 07, 2010, 07:04:35 pm »

jemig wat raar!!
kan je niet nog een keer bellen en dan vragen naar Jelle en of een andere verkoper??
ik hoop dat het je gaat lukken.
Gelogd
Jevipro

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #11 Gepost op: september 07, 2010, 07:09:21 pm »

jemig wat raar!!
kan je niet nog een keer bellen en dan vragen naar Jelle en of een andere verkoper??
ik hoop dat het je gaat lukken.

Naja mijn vriendin heeft mij tegen gehouden want die wil nog even afwachten.
Maar ik had een mail willen sturen naar "directie" mail adres die op hun website staat.
maar goed het kan mee vallen maar ik vindt wel als ik iets vraag en de aanbieding geld dat ik een paar dagen moet krijgen
maar nu was het eigenlijk oke uw offerte is 13.xxx en dan kom ik zaterdag euuh nee telaat het is nu 14.xxx zo liet die meneer het ook overkomen
en het was niet Jelle, want die had ik al eens gesproken toen wij een keer gekeken hebben.
oja melding er bij was dan kunt u beter even bellen dan rijd u niets voor niets omdat ik zei dat ik het dan niet zo doen...
naja toen was ik ff  :X  maar ik bleef netjes ...  ::)

Maar goed ik heb nog steeds een goed gevoel bij het merk Holtkamper want het is een top product.
maar dit viel mij even flink tegen helaas...

Andre


« Laatst bewerkt op: september 07, 2010, 08:08:24 pm door Andre-nl »
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #12 Gepost op: september 07, 2010, 08:35:45 pm »

Andre,

Rustig worden. Wij hadden vorig jaar hetzelfde, maar je moet het even neutraal / objectief bekijken. Ze geven aan veel mensen offertes af en een deel daarvan gaat echt in op de offerte, een ander deel laat niets van zich horen Ze geven dus meer offertes uit dan de 75 aan wie ze korting geven, maar alleen de eerste 75 die echt 'kopen' krijgen d ekorting. Ik heb dit vorig jaar ook gevraagd en toen lichtte ze me dit toe. Andersom geredeneerd:  Ze zouden anders mensen moeten teleurstellen die in de winkel komen kopen met de reden ' we hebben op de eerste 75 offertes al korting gegeven en moeten eerst wachten totdat die gereageerd hebben voordat we weten of we u ook nog de korting gaan geven' ..... Kan toch ook niet andre ?
Mijn tip: maak een afspraak, zeg dat je echt geinteresseerd bent en graag van de kortingsactie gebruik wil maken. Volgens mij komt het dan wel goed, als je ter plaatse afhaakt omdat je de korting opeens niet meer zou krijgen, lopen ze ook een klant mis. Ik denk dat ze wel flexibel zijn met koper 76 hoor.....

« Laatst bewerkt op: september 07, 2010, 09:41:02 pm door tommybol »
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #13 Gepost op: september 07, 2010, 09:25:25 pm »

Andre,

Rustig worden. Wij hadden vorig jaar hetzelfde, maar je moet het even neutraal / objectief bekijken. Ze geven aan veel mensen offertes af en een deel daarvan gaat echt in op de offerte, een ander deel laat niets van zich horen Ze geven dus meer offertes uit dan de 1000 aan wie ze korting geven, maar alleen de eerste 1000 die echt 'kopen' krijgen d ekorting. Ik heb dit vorig jaar ook gevraagd en toen lichtte ze me dit toe. Andersom geredeneerd:  Ze zouden anders mensen moeten teleurstellen die in de winkel komen kopen met de reden ' we hebben op de eerste 1000 offertes al korting gegeven en moeten eerst wachten totdat die gereageerd hebben voordat we weten of we u ook nog de korting gaan geven' ..... Kan toch ook niet andre ?
Mijn tip: maak een afspraak, zeg dat je echt geinteresseerd bent en graag van de kortingsactie gebruik wil maken. Volgens mij komt het dan wel goed, als je ter plaatse afhaakt omdat je de korting opeens niet meer zou krijgen, lopen ze ook een klant mis. Ik denk dat ze wel flexibel zijn met koper 1001 hoor.....



he hoi,

dat zou je denken zeker. en dit nam ik ook aan maar als ik aan de telefoon dit als opmerking krijg.
zelfs toen ik aangaf dat wij zaterdag (voor 2de keer) wilde komen en dan direct zouden beslissen was de opmerking " ik kan het niet garanderen".
Dan lijkt het wel dat ze toch denken leuk dat je komt maar als de actie niet meer actief is dan kom je voor niets.

Maar helaas kunnen wij niet eerder als zaterdag, dan vindt ik dat men dan best kan zeggen oke kom met de offerte die je gekregen heb
en het komt goed, maar antwoord was resoluut nee dan kan het af gelopen zijn...
misschien heb ik net de pech gehad dat ik iemand trof met een slechte dag, maar die was voor mij echt een domper eerste klas.

ik doe ook niets en wacht even af en hoop ook dat het een misverstand was.
Maar nogmaals die gozer hoef ik niet meer te spreken of te zien dan gaat offerte echt niet door.

mvg
Andre
« Laatst bewerkt op: september 07, 2010, 09:27:49 pm door Andre-nl »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.264
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #14 Gepost op: september 07, 2010, 10:03:39 pm »

Niet meegaan met een negatief gevoel van een ander joh. :** :** :**
Komt allemaal wel goed zo niet heb ik Holtkamper verkeerd ingeschat.

Lekker genieten van de aankoop van iets moois waar je mooie tijden mee gaat beleven.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal