Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: "De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon  (gelezen 23917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #45 Gepost op: september 09, 2010, 10:36:34 pm »

Misschien een idee om zaterdag naar Zeewolde te komen. Tijdens het klapweekend heb je de kans om diverse wagens live te zien :J
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #46 Gepost op: september 10, 2010, 01:44:43 pm »

Zo graag wil je hem dan blijkbaar niet andre. Bedenk wel, die verkoper krijg je er niet bij en na 1 bezoekje aan de showroom van een uurtje spreek je ze niet meer, maar heb je wel wat je (ik neem aan) wil de komende 10 jaar

Maar succes met zoeken naar een andere. Voordeel van de zambezi is wel dat deze door meerdere winkels wordt verkocht. Dus als het bij de ene niet lukt, kun je nog naar de andere  ::)
Gelogd

jkorfmaker

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #47 Gepost op: september 10, 2010, 03:11:56 pm »

Hallo,

Nog een vraag,hoe breed is de Cocoon van wiel tot wiel..

Groet Jaap.
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #48 Gepost op: september 10, 2010, 03:32:17 pm »

Zo graag wil je hem dan blijkbaar niet andre. Bedenk wel, die verkoper krijg je er niet bij en na 1 bezoekje aan de showroom van een uurtje spreek je ze niet meer, maar heb je wel wat je (ik neem aan) wil de komende 10 jaar

Maar succes met zoeken naar een andere. Voordeel van de zambezi is wel dat deze door meerdere winkels wordt verkocht. Dus als het bij de ene niet lukt, kun je nog naar de andere  ::)

Tommy,

Als wij al met een offerte niet eens worden, Dan geloof ik niet dat ik in Emmen het wel eens wordt met een verkoper.
Firma Holtkamper is vermoedelijk een zeer gezond bedrijf die 13.xxx of met fietsendrager meer dan 14.xxx kan laten liggen
meeste bedrijven krabben zich nogmaals achter de oren, Maar vergis je niet wij willen graag de cocoon maar ik weiger MEER te betalen omdat ik hem later wil.
En als dan mensen denken dat ik hem daarom niet graag wil dat mag maar dit is zeker niet het geval.

mvg
Andre
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #49 Gepost op: september 10, 2010, 06:08:34 pm »

Tommy,

Als wij al met een offerte niet eens worden, Dan geloof ik niet dat ik in Emmen het wel eens wordt met een verkoper.
Firma Holtkamper is vermoedelijk een zeer gezond bedrijf die 13.xxx of met fietsendrager meer dan 14.xxx kan laten liggen
meeste bedrijven krabben zich nogmaals achter de oren, Maar vergis je niet wij willen graag de cocoon maar ik weiger MEER te betalen omdat ik hem later wil.
En als dan mensen denken dat ik hem daarom niet graag wil dat mag maar dit is zeker niet het geval.

mvg
Andre



Ik denk niet dat je hem minder graag wilt, ik denk wel dat het verstandiger was geweest om naar de showroom in Emmen te gaan en er over te praten met mnsen daar. E-mail is altijd lastiger omdat bij geschreven tekst geen gezichtsuitdrukking te zien is en dingen soms anders kunne overkomen. Met een kopje koffie in de showroom had dat wel eens heel anders kunnen uitpakken.
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #50 Gepost op: september 10, 2010, 06:19:00 pm »


Ik denk niet dat je hem minder graag wilt, ik denk wel dat het verstandiger was geweest om naar de showroom in Emmen te gaan en er over te praten met mnsen daar. E-mail is altijd lastiger omdat bij geschreven tekst geen gezichtsuitdrukking te zien is en dingen soms anders kunne overkomen. Met een kopje koffie in de showroom had dat wel eens heel anders kunnen uitpakken.

Zou kunnen maar ik heb zeer goed duidelijk gemaakt wat ik er van dacht
En dat ik niets meer zou betalen naja dat is een paar keer over en weer geweest maar feit blijft
Dat niet gaat naja dan ben je toch uit gepraat dan kan ik naar Emmen gaan maar hoor ik het zelfde

Wat ik wel jammer en misschien slecht vindt dat ik via directie mail adres niets heb gehoord
Niets eens uw mail is ontvangen en in behandeling genomen helemaal niets naja dat vindt ik slecht
Kan misschien nog wel gebeuren maar goed het blijkt dat ze mijn 13.xxx niet nodig hebben  ;)

En indien ik geen storingen heb morgen (heb helaas dienst) dan ga ik morgen eens kijken bij een dealer hier in de buurt
Voor de zambezi hier heb ik al een offerte van en leder datum is ook goed maar even kijken wat opties nog mogelijk zijn
Aan extra's.
Die wij eventueel er bij willen


Mvg
André

Het is jammer maar ja niet de einde van de wereld, en gelukkig ben ik niet afhankelijk van de holtkamper
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #51 Gepost op: september 10, 2010, 08:28:42 pm »

Wij hebben ook gekozen voor een nieuwe Cocoon.
Nou heb ik een vraag,hoeveel stokken zitten hierbij en de lengte van de stokken ongeveer in cm.
Groet Jaap.

De Cocoon van 2010 heeft maar 3 losse stokken en dat zijn de stokken voor de luifel de rest van de stokken zitten allemaal vast en vouw je mee in en uit.
Wij hebben hem nog niet dus ik kan je niet de cm door geven maar dit wat ik net schreef is wat ik weet van onze cocoon die we besteld hebben
Gelogd
Jevipro

Vincedexa

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #52 Gepost op: september 11, 2010, 12:10:58 am »

ongelofelijk wat een arrogante houding van HK.  :N
Ik zou ook weigeren om naar Emmen te gaan om te gaan praten of ik aub een cocoon mag kopen.
Dan geen Cocoon.  :ca
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #53 Gepost op: september 11, 2010, 03:28:41 pm »


Ik heb inmiddels ook een reactie gehad via directie mail adres
Dit was 4 zinnetjes dat het spijtig was dat helaas niet eens worden met de verkoper
En dat het jammer was dat wij er vanaf zien

Hmm Oké dus ze zitten echt niet verlegen 1 cocoon minder in de voor verkoop te verkopen.
Een zeer finacieel gezond bedrijf dus, dat is wel positief in deze tijd.

Bij deze valt het doek en is er geen onderhandeling ruimte meer
Het is jammer maar h? dan geen holtkamper toch  :#

André
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #54 Gepost op: september 11, 2010, 04:52:03 pm »

Ik vindt het wel wat kort door de bocht van de firma HK. Erg arrogant ook het gaat ze kennelijk te goed af in deze economische slechte tijd. Maar Jan met de pet zien zij echt niet staan, je moet bij en bepaald slag volk horen anders tel je niet mee.
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #55 Gepost op: september 11, 2010, 04:54:49 pm »

Bij ons is in het gesprek wel alles ingewilligd... Maar wel daar!!!
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #56 Gepost op: september 11, 2010, 05:03:39 pm »

Bij ons is in het gesprek wel alles ingewilligd... Maar wel daar!!!

 Tja als je voor 20k iets mee neemt en een nieuw model die dan als promotie weer ergens staat op een camping
 Dan moet het lukken maar ik wil niet zeggen dat het aan holtkamper ligt helemaal niet
 Maar er is mij ook niet 1x gezegt meneer kom langs en we praten er over of bel ons
 
 Maar Henk wij zijn er ook een keer geweest en wij kregen netjes fris en werden goed behandeld
 Overal uitleg over gehad maar als ik een offerte aanvraag en dan moet ik voor wachten meer betalen dat gaat er niet in bij mij
 Maar dat is nu verleden tijd er zijn voorstanders van de holtkamper manier van verkopen en tegenstanders
 Ik hoor bij geen

 Maar ik ben wel erg teleurgesteld maar dit heb ik achter me gezet en dit is voor mij afgeschreven
 Dan niet zo simpel is het, helaas door storingen heb ik niet verder kunnen kijken maar dat word dan volgende week

 Andre
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #57 Gepost op: september 11, 2010, 05:59:59 pm »

wij zijn in Bunnik geweest en ik moet zeggen alles is netjes geregeld en goed gedaan.
maar... zoals men al eerder zei als je er heen gaat is het fase to fase en dat is heel heel anders.
ik wens je succes met je zoektocht
Gelogd
Jevipro

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #58 Gepost op: september 11, 2010, 07:42:28 pm »

Ik heb dezelfde ervaring. HK lijkt een bedrijf dat face to face en over de telefoon goed met de klanten omgaat en op die wijze graag handelt en het een beetje lijkt te schuwen om via mail ed te corresponderen. Niks op tegen hoor, maar wel handig om te weten, bijvoorbeeld als je een goeie deal wil maken voor een mooie Kyte of Cocoon.
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #59 Gepost op: september 11, 2010, 07:56:40 pm »

Ik heb dezelfde ervaring. HK lijkt een bedrijf dat face to face en over de telefoon goed met de klanten omgaat en op die wijze graag handelt en het een beetje lijkt te schuwen om via mail ed te corresponderen. Niks op tegen hoor, maar wel handig om te weten, bijvoorbeeld als je een goeie deal wil maken voor een mooie Kyte of Cocoon.

Hoo ff
Wij zijn er geweest in juli en ik heb gebeld, en het bellen was niet echt super
Dat kan je ook lezen, na de mail en dat ik gebeld had had ik het gevoel dat het geen zin had
En dat ik mijn tijd verdeed als ik zou gaan, het verwijt dat dit de fout was is te ver gezocht.

Als ik  mail / telefoon en dan komen wij er niet uit prima dat zal ik holtkamper nooit verwijten
En wat van conclusie men ook trekt ik vindt dat ik recht heb een offerte op te vragen en daarbij via mail te onderhandelen
We leven niet in de jaren 80, als zo zou zijn dat men mij moet zien of aankijken naja ik wil een foto sturen :)
Maar of het zin had ik weet het niet, geld was het probleem niet maar ik weiger gewoon meer te betalen als ik later mijn vw wil hebben
Naja al komt het dan op 10 euro aan dan zeg ik nog nee want dan wordt het gewoon een principe en ik ben altijd nog de klant
En uit eindelijk beslis ik dat of ik dat wil of niet.

André
 
« Laatst bewerkt op: september 11, 2010, 07:59:51 pm door Andre-nl »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal